Snel en in orde

Duidelijke site Vlotte betaling Snelle levering

Goede kwaliteit en goedkope, snelle levering.

Het is alleen zo dat het bezorgpersoneel meer omgaat, slechts één keer aanbelt, en ik heb geen tijd om de deur te openen en te verdwijnen.

Goeie sortering en duidelijk.

Hebt een aantal producten bestelt en mijn bestelling kwam op de gewenste datum op onze adres thuis gestuurd.

Mooie producten goed geleverd

overzichtelijke website en snelle en keurig verpakte levering

overzichtelijke website en snelle en keurig verpakte levering.

Helemaal toppie!

Geweldig snelle levering en kwaliteit voor een geweldig goede prijs, goed op de hoogte gehouden van mijn levering en super blij met mijn bestelling!!

Top bedrijf👍👍👍👍👍

Betreft bestelling # 100039731: 7 potten Sambal Badjak extra heet 750 gram van Koningsvogel Mijn eerste online bestelling bij dit bedrijf was in 1 woord top. Mijn vraag per contactformulier werd snel beantwoord en mijn bestelling, zoals zij beloven, de volgende dag geleverd, keurig verpakt met een Track & Trace code. Heel fijn dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen, omdat mijn bestelling boven de € 35,-- was. Hartelijk bedankt voor de goede service!

Super blij met alles

Ik had heel wat diepvriesproducten besteld en die zijn allemaal mooi aangekomen en perfect koud gehouden dus ik ben zeer blij met mijn bestelling.

Gemakkelijk te bestellen ,op tijd geleverd en goede kwaliteit

Erg tevreden

Een ruim assortiment van goede producten met snelle levering. Perfect!

Helemaal goed!

Goede service, alles wat ik zoek (en meestal meer) is verkrijgbaar. Kwaliteit is ook goed. Kortom, ik kan geen minpuntjes bedenken.

'Gewoon' uitstekend

Hoe kan het beter? Geen idee!

Een fijn ruim aanbod met goede prijs/kwaliteit. De bestelling wordt snel geleverd.

Zeer lekkere noodles met weinig kcal en de chips op basis van zeewier zijn ook super en zeker de noten met limoen en chilli smaak

Top bedrijf !!!!!!!!

De Jasmijn thee en de geparfumeerde Jasmijn rijst kan ik aan iedereen sterk aanbevelen !!!!!!!

Blij mee!

Ik wist als particulier niet dat ik zo veel heerlijke aziatische artikelen kon kopen.

alle bestellingen volgens afsspraaknetjes geleverd

goede service

Snelle levering dat wel maar een beetje duur, en dan komen de verzendkosten er ook nog bij. Maar ik had wel wat ik hebben wou dat is ook niet onbelangrijk. Maar iets goedkoper zou wel mogen, scheelt tien cent per pakje met de supermarkt en dat is toch best veel.

zeer goed

alles zeer goed verlopen

Prettig

De pagina is duidelijk en overzichtelijk. Ruime keuze en redelijk snel geleverd. Het enige wat ik mis is meer betalingsmogelijkheden. Klarna of Paypal als extra keuze zou prettig zijn. Verder heb ik geen op of aanmerkingen.

supper te vreden 10op10

alles dik in orde. diepvries producten nog goed bevroren door het ijs en de goede verpakking. alles goed ingepakt tegen breken en beschadigen.!! zeer tevreden van de producten. super tevreden klant

Aankoop ind artikelen het gemak van internet.

Prettig contact Snelle levering en prima kwaliteit artikelen voor herhaling vatbaar.

Prima producten snelle en goed verpakte levering

Prima producten goede prijs kwaliteit verhouding en verzenden het goed verpakt

perfecte kwaliteit

Ik ben altijd heel tevreden. Superlekkere producten en allemaal perfecte kwaliteit en authentieke smaak.

Fantastische producten

De beste rijst die ik ooit gegeten heb. Super lekkere curry’s in handige verpakkingen en ideale porties. Mega veel keuze in de meeste producten. De kokosmelk kan je net zoals de rijst in de meeste winkels niet verkrijgen. Zo lekker. Hierbij nog eens een supersnelle levering en goed verpakt. Ik ben echt een zeer tevreden klant!