super

zeer mooie website. geleverd volgens af gesproken datum. ook een box besteld ,wel verrassend lekker alleen spijtig dat er niet meer van deze boxen zijn. ik zou ze allemaal wel bestellen. ook de recepten die bij de box waren zeer duidelijk.

Wacht op mijn bestelling van 4-3-2020

Ik lees alleen maar goede dingen hier, vandaar dat ik ook bestelde. Maar ik wacht nu al 16 dagen op mijn pakket. Had op 9-3 een email gestuurd waar het bleef en kreeg dit antwoord: "Je bestelling zal vandaag de deur uitgaan. Klopt, normaal gesproken hebben we ook een voor 13:00 besteld, morgen in huis beleid. Helaas is het op dit moment zo druk dat we niet de bestellingen op tijd krijgen verwerkt.". Heel begrijpelijk als het vertraagd is, alle begrip, maar ik heb nog steeds niks. Hopen dat het nog komt, dan plak ik die 4 sterren er bij

Betrouwbaar en goed service

Ik heb altijd mijn pakket ontvangen op de datum die ze aangeven. Goede service en goed kwaliteit. Top

Goed assortiment

Gelukkig aangekomen. Wel rekening houden met langere levertijden.

De spullen zijn allemaal in orde. 1 product was vergeten. Hier over gemaild en de volgende dag is het zonder problemen nagestuurd. Snelle klantenservice.

HEEL GOED LIEVE MENSEN

MIJN ERVARING NOOIT FOUTEN GEMAAKT CHAPEAU.

Gedeeltelijk uitstekend

Het zou beter zijn als er een positief advies was over de bestelde BUTTER BEANS . Bijv. In voorraad per datum of elders voor mij besteld etc. Dus een beetje teleurgesteld

bevalt goed

Ruim assortiment. Bestellen gaat prima, bezorging ook in orde. Niks op aan te merken.

Netjes geleverd, goede producten, goede klantenservice

Levering was compleet en goed geleverd. Ook telefonisch een vraag gesteld en netjes geholpen. Top!

Makkelijk bestellen vanuit je luie stoel

Ruime keuze aan Thaise producten. Helaas was niet alles leverbaar door de Corona-crisis en had ik mijn bestelling niet binnen toen ik het nodig had.

Tpp!

easy website to order

Delivery was well packed ! glass bottles arrived well packed, great service all round and good choice of products.

wonderful fast

everything was great

sehr zufrieden

Versandt nach Deutschland reibungslos trotz Corona-Krise. Dauerte eine Woche nach Zahlungserfolgt. Waren gut + sicher verpackt und vollständig.

Prima ervaring. Ik miste alleen de Gado Gado saus van Ratu Culinair, die is naar mijn mening de lekkerste. Voor de rest kon ik hier goed slagen. De verzending duurde wel wat langer, ongeveer 5 werkdagen. Groet van Ayu.

service goed

zelfs nu 😷

Great online store!

A lot of products, reasonable prices, delivery on time. It's the second time I order and it is now my favorite online store for Asian products :)

Snelle levering, aangename klantendienst

Snelle verwerking en levering, zeker aanrader!

Zeer goed! Van product tot service

Door het coronavirus hen ik contact gezocht met de klantenservice. Ondanks dat ze in onderbezetting werkten, werd ik mijn vraag snel beantwoord. De messen die ik kocht zijn echt perfect. Vlijmscherp en liggen goed in de hand. Ik ben er zeer blij mee.

Prima assortiment, snel bezorgd

Prima assortiment, snel bezorgd, en goedkoper dan de lokale Toko

Uitstekend!

Er valt eigenlijk niks te klagen, prima service, ga zo door!

Super netjes ingepakt

Netjes ingepakt. Fijn dat je je toko producten ook online kunt bestellen. Ook leuk als kado! Heb het al aan iedereen in mijn omgeving aangeraden!

Goedkope en goud

Hoi Heel goed Tops Groutjes Tokhy

Snel

Snel en veel keuze

Super tevreden

In de supermarkten was er geen jackfruit meer te krijgen. Zo ben ik gaan zoeken en heb ik jullie gevonden. Bij jullie was er geen tekort aan product...super ! Heb een 6-tal blikken besteld en de bestelling was in no-time in huis, zoals jullie hadden toegezegd. Ik ben helemaal tevreden en ik kan mijn gezinsleden iets lekkers voor gaan schotelen