Goede levering en goede producten

Goede levering en goede producten !

Blij met de lamsburgers !

Ik ben erg blij met mijn lamsburgers,maar vind het erg jammer dat mijn bestelling niet klopte. Ik heb daar direct over gebeld. Mijn geld zou terug gestuurd worden. Dat is ook gebeurd,maar niet het bedrag wat het moet zijn. Op mijn mail daarover word helaas niet gereageerd. Dat vind Ik dus erg jammer.

Beste Mascha, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij dat de producten van Amilah je goed bevallen! Na telefonisch overleg zijn wij overeengekomen dat een deel van de bestelling teruggestort zou worden. Echter, is het verschil te verklaren in het feit dat je een kortingscode hebt gebruikt bij je bestelling. Wij zullen direct het verschil terugstorten :) Betreft je e-mail, deze hebben wij ontvangen en beantwoord, wellicht is deze in de ongewenste e-mail map terecht gekomen. Mocht je verder nog vragen hebben, stuur dan even een mailtje naar: info@asianfoodlovers.nl Met vriendelijke groet, Team Asian Food Lovers

snelle levering!

Bij het zoeken van mijn bestelling die ik voor een goede prijs wilde bestellen, zag ik deze aanbieding! Na genoegen besteld met goede omschrijving en een goed product, heb ik mhet bestelde keurig op tijd ontvangen met een duidelijke comunicatie van het bedrijf! Hartelijk dank en kan deze site ten zeerste aanbevelen. Mvrgr S

Schnell, gute Qualität und große Auswahl.

Dieser Shop hat immer alles was ich brauche und das liefern sie schnell und zuverlässig. Der Kundenservice ist toll und hat bisher keine Probleme gemacht. Schön wäre es wenn es wasabi Furikake von Kameya gäbe oder mat kimchi! Dann würde ich nur noch ausschließlich hier einkaufen und ich denke viele andere Kunden würden das auch tun!! I love Asian food lovers.

Schneller Versand nach Deutschland, alles heile

Ich war erstaunt wie schnell das Paket hier war, und das aus dem Niederlande. Die Flaschen waren alle einzeln verpackt in speziellem Papprohlingen, so ist nichts kaputt oder ausgelaufen angekommen. Die Preise sind Top, bei Preisvergleich mit anderen Anbietern hat diese Firma die besten Preise und die größte Auswahl. Gerne wieder!

Sneel verzending, uitstekend verpakt

Gebruik(er)svriendelijke website, eenvoudig bestellen, snelle verzending, goed verpakt.

Voldoet in alle opzuchten aan onze verwachtingen

Altijd op tijd en het ziet er perfect uit.

Sinds paar keer dat ik op dit website heb besteld moet ik zeggen dat ik nooit een probleem gehad met ontvangen van de producten. Klantenservice is geweldig en super snel met beantwoorden van vragen :).

Netjes verpakt

Alles was super netjes verpakt. En heel snel geleverd. Ook vind ik de website heel overzichtelijk en duidelijk!

Slecht

Voor kerst besteld 5 januari geleverd.

Beste Marcelle, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent over de service van ons bedrijf, onze excuses voor het ongemak. Betreft je bestelling, deze is geplaatst op vrijdag 20 december ná 13:00. Bestellingen die vóór 13:00 besteld worden worden dezelfde werkdag verzonden. De eerstvolgende mogelijkheid om je bestelling te verzamelen/verzenden was dus maandag 23 december, echter: Hebben wij, in verband met de feestdagen en grotere onzekerheid bij de post (vanwege drukte), besloten om diepvries bestellingen pas na de feestdagen te verzenden. Dit hebben wij ook op onze website gecommuniceerd. De hoofdreden om diepvries niet te verzenden was met name vanwege de drukte bij PostNL en om te voorkomen dat pakketten niet uitgeleverd zouden worden waardoor diepvries artikelen zouden ontdooien. Vandaar dat je bestelling later dan gepland naar je is verzonden. Hopend op je begrip. Mocht je vragen hebben, stuur even een mailtje naar: info@asianfoodlovers.nl Met vriendelijke groet, Asian Food Lovers

Kompleet, overzichtelijk en value for money, starterspakket!

Om eens te proberen sushi te maken is dit een prima en betaalbaar starterspakket! Zelf nog een paar schaaltjes en een rijstkom erbij gekocht en sushi maken met mn dochter kan beginnen!

Goede service!

We hadden een verkeerde product gekregen. Had gemeld via hun contact pagina, en kreeg de volgende dag een vriendelijke bericht dat we de juiste product toegezonden zouden krijgen. We mochten ook de product houden dat verkeerd was. TOP! We constateren ook dat er een fles (glas) lekte. Het bedrag werd terug gestort. Wel jammer dat we niet konden kiezen tussen geld terug of zelfde product toegezonden. Voor de rest is Asian Food Lovers een aanrader. Ik zou zeker hier nogmaals bestellen. Dank jullie wel!

Snelle bezorging, goede producten

Ik had de volgende dag al alles in huis, incl spullen uit de diepvries die allemaal goed waren gebleven. Ga hier in de toekomst zeker weer bestellen!

Perfecte afhandeling

Heldere communicatie en snelle opvolging.

zeer snel geleverd, eersteklas verpakt,

grote keus aan kwaliteitsproducten, aantrekkelijke prijzen, prima service, ik blijf zeker klant

Fantastisch!

Had maar één product besteld, maar dan nog :) Product was goed verpakt dus geen schade en snelle levering met track & trace. En dat achteraf betalen is ook super fijn. Zal binnenkort meer producten hier bestellen :D Groetjes

Ruime keuze en snelle levering

Er is een ruim assortiment om uit te kiezen en scherpe prijzen. De levering is ook zeer snel en zorgvuldig.

Alles netjes bezorgd

Alles wat besteld was netjes binnen gekregen

Efficient, snel en goede prijs

Na een eerste contact via email heb ik on-line een aantal producten besteld. Prima, duidelijke en goed werkende website van de webshop. Snel geleverd. Gaan we vaker doen.

Duidelijk,en snelle levering, zal er zeker nog bestellen

Nog geen producten gebruikt, maar het zag er allemaal goed uit. Diepvriesproducten kwamen diep gevroren aan. Snelle levering

Très bon site asiatique

De très bons produits, je me rends régulièrement en Asie pour les vacances donc je connais bien les produits locaux, et je les retrouvent sur asian food. Avec la commande nous avons parfois un petit cadeau c est plutôt sympa. Dommage qu' il n y aie pas plus de produit et fruit frais ainsi que de produits congelés.

Bestelling werd snel geleverd en was goed ingepakt. Ik had breekbare spullen besteld en deze konden in de verpakkong niet kapot gaat. Daarnaast een ruim assortiment, dus veel keus!

Ruim aanbod aan producten aan scherpe prijzen, zeer goede customer service.

Vlotte levering, goed verpakt verzonden, goede communicatie. Heel tevreden. Ik bestel de volgende keer weer bij jullie.