Goed, kan beter

Jammer dat producten niet in het mandje gelegd kunnen worden, onmiddellijk vanuit de lijstweergave. Je moet eerst naar het productdetail voor je kan toevoegen. Daarna moet je steeds terug bladeren om een ander product toe te kunnen voegen en verlies je wel wat tijd en geduld als je veel verschillende producten wil bestellen. Helaas was er ook één product verkeerd geleverd bij mijn laatste bestelling. Een flesje oestersaus ipv de zwarte pepersaus.

geweldig

Mooie producten,ruime keus en niet duur.Snelle levering

Aziatisch eten thuis op zijn best!

Leuk en lekker die maaltijdboxen! Lekker thuis nieuwe gerechten koken en alle ingrediënten uit één box. Ideaa!

Transport kan beter

Aangezien er diepvriesproducten in de verpakking zaten, had ik verwacht dat het met koeltransport ging komen. Ze zaten echter verpakt in koelfolie dat na een hele dag in een gewone bestelwagen niet echt meer bevroren waren. De dozen van de gelukskoekjes waren ingedeukt en vochtig waardoor er koekjes kapot zijn. De rest van de producten was ok.

Snelle service!

Duidelijke omschrijving van de producten, gebruiksvriendelijke website en goede afhandeling van de bestelling.

Topservice

Volgende dag had ik mijn diepvriesspul in huis,heel goed verpakt en ook nog 2 zakjes marinade en pakje wontonvelletjes.

Prima en te vertrouwen

van order t/m delivery ., alles gaat op een prof. manier. je kan ook kiezen waneer het pakket moet bij jou komen.....en dus niet luren bij de buren omdat je het pakket hebt gemist . al in al....satisfied.

Super.

Goede service,snel en goede prijs/kwaliteit verhouding. Cadeautje maakte het extra leuk!

Perfect!

Alles was prima en snel geleverd! Top!

Zeer tevreden over de producten en service.

De producten werden zeer snel geleverd. Super lekkere sauzen en een geweldige rijstkoker.

goede snelle service

zeer tevreden, complete levering en goede prijzen. we bestellen zeker terug.

Nette en snelle levering bestel zeker weer

Heerlijk snuffelen en nieuwe dingen ontdekken, en even later uitproberen natuurlijk.

Goed!

Goed alleen weinig voedsel en drank varriatie.

Correcte en snelle bezorging

Correcte en snelle bezorging

Snel en goedkoop

Geen problemen alles top

alles zoals beloofd, op tijd geleverd

ik heb geen klachten, de producten werden geleverd zoals bij bestelling vermeld werd, een tevreden klant dus

Vaste klant die altijd zeer tevreden is ♥

Ik heb al zeer vaak hier besteld, voornamelijk voor de dochter die helemaal verslaafd is aan noedels. Groot assortiment aan democratische prijzen. Verzending naar Belgie is zeer snel en correct. Zeker een aanrader om te bestellen :) Doe zo verder!

Bestelling klopt precies alles heel goed en met zorg ingepakt Mijn complimenten

Lekker en correct geleverd

Lekker en gezond

Geweldige winkel met uitmuntende service

Heel fijn geholpen toen ik een fout had gemaakt bij het bestellen. Snelle levering. Niet duur.

Asian Food Lovers betrouwbaar voor prijs/ kwaliteit en levering

Artikel Chinese (porseleinen) rijst(soep)kom met lepel gezocht op het internet. Kwam uit bij Asian Food Lovers! Gekeken naar prijs van deze artikelen en de verzendkosten. Prijs uitstekend. Bij afname minimaal 6 st. prijs per artikel nog eens verlaagd met € 0,10 ! 12 st. besteld en levering volgde snel. Artikelen uitermate netjes per 6 verpakt in karton in een grotere kartonnen doos met transport bescherming er omheen. Van de 12 st. (porseleinen)rijst(soep)kommen met lepel was 1 lepel met een scheve doorschijnende diamant druk op bodem van de lepel en 1 st. soepkom had slechts een kleine uitstulping op de onderste rand waar de kom vlak mee blijft staan. Waarschijnlijk zijn dit kleine productie foutjes die moeilijk te zien zijn, daar ze per 6 verpakt zijn en zo ook geleverd zijn vanuit China.

Heerlijk.

Ik kreeg mijn pakketje niet binnen de twee dagen binnen. Dit duurde wel even. Het kan ook te maken hebben gehad met de officiële vrije dagen in belgie. Jammer dat ik een kortings code kreeg en bij het invoeren van mijn nieuwe bestelling stond dat het “ongeldig” is. Voor de rest ben ik erg blij met hoe de bevroren producten zijn geleverd. Allemaal netjes dicht met droog ijs zodat alles goed bevroren blijft. Groet.

Het is geheel naar mijn verwachting verlopen.

Dit was mijn eerste bestelling bij Asian food lovers. Ik was erg nieuwsgierig hoe de diepvries food opgestuurd zou worden. Ik ben hierover zeer tevreden.

Goede verzorging en aflevering

Zeer goed. Goed verpakt,aflevering. De artikelen krijg je ook in de afgesproken tijd.nogmaals,zeer goed

Op tijd geleverd. Mooi artikel voor deze prijs.