Makkelijk bestellen vanuit je luie stoel

Ruime keuze aan Thaise producten. Helaas was niet alles leverbaar door de Corona-crisis en had ik mijn bestelling niet binnen toen ik het nodig had.

Tpp!

easy website to order

Delivery was well packed ! glass bottles arrived well packed, great service all round and good choice of products.

wonderful fast

everything was great

sehr zufrieden

Versandt nach Deutschland reibungslos trotz Corona-Krise. Dauerte eine Woche nach Zahlungserfolgt. Waren gut + sicher verpackt und vollständig.

Prima ervaring. Ik miste alleen de Gado Gado saus van Ratu Culinair, die is naar mijn mening de lekkerste. Voor de rest kon ik hier goed slagen. De verzending duurde wel wat langer, ongeveer 5 werkdagen. Groet van Ayu.

service goed

zelfs nu 😷

Great online store!

A lot of products, reasonable prices, delivery on time. It's the second time I order and it is now my favorite online store for Asian products :)

Snelle levering, aangename klantendienst

Snelle verwerking en levering, zeker aanrader!

Zeer goed! Van product tot service

Door het coronavirus hen ik contact gezocht met de klantenservice. Ondanks dat ze in onderbezetting werkten, werd ik mijn vraag snel beantwoord. De messen die ik kocht zijn echt perfect. Vlijmscherp en liggen goed in de hand. Ik ben er zeer blij mee.

Prima assortiment, snel bezorgd

Prima assortiment, snel bezorgd, en goedkoper dan de lokale Toko

Uitstekend!

Er valt eigenlijk niks te klagen, prima service, ga zo door!

Super netjes ingepakt

Netjes ingepakt. Fijn dat je je toko producten ook online kunt bestellen. Ook leuk als kado! Heb het al aan iedereen in mijn omgeving aangeraden!

Goedkope en goud

Hoi Heel goed Tops Groutjes Tokhy

Snel

Snel en veel keuze

Super tevreden

In de supermarkten was er geen jackfruit meer te krijgen. Zo ben ik gaan zoeken en heb ik jullie gevonden. Bij jullie was er geen tekort aan product...super ! Heb een 6-tal blikken besteld en de bestelling was in no-time in huis, zoals jullie hadden toegezegd. Ik ben helemaal tevreden en ik kan mijn gezinsleden iets lekkers voor gaan schotelen

Altijd netjes en optijd bezorgd

Mijn bestelling kloppen altijd, komen aan in goede staat. Het komt altijd optijd en als er iets is, wordt ik altijd via mail op de hoogte gesteld.

Ik bestel zeker vaker

Goed assortiment, en vrij snelle levering ondanks de covid-19 hamsteraars.

Fijne website

Veel keus in producten. Duidelijkheid in voorraad. Snelle levering.

Helemaal top!

Ondanks dat ik even moest wachten (langere levertijd ivm extreme drukte), werd ik netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. En toen 'ie geleverd werd, was ik keiblij: prima verpakking (niet teveel extra verpakkingsmeuk). Oh, en de klantenservice is echt heel prima. ❤

Goede zaak

Snel geleverd.alles okay Zeker aanbevelen waard

👍

👍

Perfecte service

In een woord perfecte service.

Slecht, wat ik nodig had zat er niet bij.

Panang paste was er niet, geef dit aan als ik aan het bestellen ben.

Beste Rob, Bedankt voor je reactie en je feedback. We zijn er aan het werken om het voorraadsysteem te verbeteren, zodat klanten niet teleurgesteld zijn als het product toch niet op voorraad blijkt te zijn. Onze excuses voor het ongemak. Groet Asian Food Lovers

bezorgd zoals afgesproken