service goed

zelfs nu 😷

Great online store!

A lot of products, reasonable prices, delivery on time. It's the second time I order and it is now my favorite online store for Asian products :)

Snelle levering, aangename klantendienst

Snelle verwerking en levering, zeker aanrader!

Zeer goed! Van product tot service

Door het coronavirus hen ik contact gezocht met de klantenservice. Ondanks dat ze in onderbezetting werkten, werd ik mijn vraag snel beantwoord. De messen die ik kocht zijn echt perfect. Vlijmscherp en liggen goed in de hand. Ik ben er zeer blij mee.

Prima assortiment, snel bezorgd

Prima assortiment, snel bezorgd, en goedkoper dan de lokale Toko

Uitstekend!

Er valt eigenlijk niks te klagen, prima service, ga zo door!

Super netjes ingepakt

Netjes ingepakt. Fijn dat je je toko producten ook online kunt bestellen. Ook leuk als kado! Heb het al aan iedereen in mijn omgeving aangeraden!

Goedkope en goud

Hoi Heel goed Tops Groutjes Tokhy

Snel

Snel en veel keuze

Super tevreden

In de supermarkten was er geen jackfruit meer te krijgen. Zo ben ik gaan zoeken en heb ik jullie gevonden. Bij jullie was er geen tekort aan product...super ! Heb een 6-tal blikken besteld en de bestelling was in no-time in huis, zoals jullie hadden toegezegd. Ik ben helemaal tevreden en ik kan mijn gezinsleden iets lekkers voor gaan schotelen

Altijd netjes en optijd bezorgd

Mijn bestelling kloppen altijd, komen aan in goede staat. Het komt altijd optijd en als er iets is, wordt ik altijd via mail op de hoogte gesteld.

Ik bestel zeker vaker

Goed assortiment, en vrij snelle levering ondanks de covid-19 hamsteraars.

Fijne website

Veel keus in producten. Duidelijkheid in voorraad. Snelle levering.

Helemaal top!

Ondanks dat ik even moest wachten (langere levertijd ivm extreme drukte), werd ik netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. En toen 'ie geleverd werd, was ik keiblij: prima verpakking (niet teveel extra verpakkingsmeuk). Oh, en de klantenservice is echt heel prima. ❤

Goede zaak

Snel geleverd.alles okay Zeker aanbevelen waard

👍

👍

Perfecte service

In een woord perfecte service.

Slecht, wat ik nodig had zat er niet bij.

Panang paste was er niet, geef dit aan als ik aan het bestellen ben.

Beste Rob, Bedankt voor je reactie en je feedback. We zijn er aan het werken om het voorraadsysteem te verbeteren, zodat klanten niet teleurgesteld zijn als het product toch niet op voorraad blijkt te zijn. Onze excuses voor het ongemak. Groet Asian Food Lovers

bezorgd zoals afgesproken

Snelle goede fijn service snelle levering, met een goed product

Uitstekende site en levering

Eerste keer dat ik bestel op deze site. Producten zijn gemakkelijk te vinden en de prijzen zijn heel scherp. Levering keurig op tijd, alles netjes verpakt. Niets op aan te merken, top!

Goede prijs kwaliteits verhouding, snelle verzending!

Goede service,levering niet kunnen leveren van producten netjes verrekend of later toegestuurd goed kunnen volgen van je order

Ik ben zeer tevreden en super snelle levering,ik zal vaker bestellen

Asian food lovers heeft altijd alles op voorraad wat ik moet hebben, en de levering is ook lekker snel waardoor ik nooit lang op de producten hoef te wachten. 👍