Goed service

Flexible delivery

Prima, correcte service

Bij ontvangst bleek dat er 3 producten ontbraken. Daarop heb ik een mailtje gestuurd en kreeg binnen het uur een eerlijk antwoord. Ze waren het vergeten in te pakken en gingen het nasturen. En inderdaad, de volgende dag werden de producten netjes afgeleverd. Wat mij betreft een uitstekende afhandeling!

correct afgehandeld

Ik bestel en betaal. AFL bezorgt. Ondanks Corona was er geen vertraging. Het eten is van goede kwaliteit, nog lang genoeg houdbaar, en correct verpakt.

Goedkoop en goede kwaliteit

Heb twee kilo kurkuma besteld. Ze waren bij hen het goedkoopst en goede kwaliteit. Zal zeker de volgende keer hier weer bestellen. Snelle en nette levering. Gewoon een topwinkel om te bestellen, een grote aanrader .

Goede service!

Zelfs in tijden van crisis, zorgen jullie voor een goede service. Snelle levering! Goede communicatie! TOP!!! Kleine opmerking: kadoverpakkingen zouden iets beter beschermd mogen worden voor het verzenden (in een aparte doos met opvulmateriaal).

Snelle en goede oosterse online supermarkt

Alle producten zijn conform de order geleverd. Snel en betrouwbaar. Deze supermarkt heeft een gevarieerd producten aanbod. Mag nog verder uitgebreid worden met meer aanbod.

Snelle correcte levering en top website !

Zeer goede en duidelijke webshop met uitgebreid gamma ! Daarna snelle en correcte levering ! Een echte aanrader ! Ze hebben ook een glutenvrij gamma !

Niet ontvangen wat ik besteld had

Niet ontvangen bestelde Madras ( kerriepoeder ) 5 verpakkingen met art nr 16740 Merk Trs en dat via de website gemeld En is keurig geregeld omdat de Madras uitverkocht was mijn complimenten nog niet eerder zo'n fantastische service gezien

Perfecte service

Uitgebreid aanbod, snelle levering. Eerlijke prijzen ook. Alles wat ik zocht in een webshop. Ga ik zeker vaker bestellen

Top vlotte afhadeling

Goede services snel levering mooie betaalbare prijzen

Missing product.

I ordered a few items as the first time. I had been waiting for the post 6 days. Finally, 18 Kg Thai Jasmin Rice did not appear the box. I paid full amount 63 Euro in advance which is included the Rice. I am so worry now. I tried to call the shop so many times, but nobody picked up the phone. (+31 45 533 8233)

Het verbaast mij elke x weer over de topkwaliteit, van Asianfoodlovers. Dus blijf ik bestellen .

Goed en snel geleverd, prima prijs

Perfect!

Prachtig assortiment van producten die buiten de speciaalzaken moeilijk te vinden zijn, en een snelle en correcte levering. Wat kan je nog meer verwachten? Bedankt!

zeer goed

De bestelling was super snel binnen. Goede service en groot assortiment. We gaan zeker hier vaker bestellen.

Snel,goed en verwacht

Heel snel bestellen, goed verpakt en vlotte bezorging

Producten van een goede kwaliteit

De bestelde producten zowel food als non food zijn van een goede kwaliteit en een goede prijs.

Goede service!

Ik kan makkelijk de producten online bestellen en het wordt vaak op de afgesproken tijd geleverd.

Snelle levering. Keurig verpakt

betrouwbaar en goede producten en héél goed verpakt!

Alles op tijd en in prima staat

Een online shop met unieke produkten

Steeds snelle respons en shipping. Ik ben zeer graag klant bij jullie. Jan.

Snel en simpel wat wil je nog meer

Snel en simpel prima prijs Wat blijft er nog over om te wensen 🤓

Ruim aanbod, vlotte service

Zeer ruim assortiment, snelle order verwerking, vlotte levering. Enig minpuntje: aantal artikelen waarvan voorraad was uitgeput.

Erg klant vriendelijk en mooi assortiment!

Snelle levering en goede (glutenvrije!) producten

Een groot aanbod in producten waaruit je kan kiezen (ook veel keuze in glutenvrij, en zelfs een filteroptie voor allerlei allergieën!), hetgeen ik een groot voordeel vind. Je ontdekt hierdoor nieuwe producten. Daarnaast wordt de bestelling snel geleverd, wat altijd fijn is.