Mooie producten.

Lekkere producten en mooie spullen. Prima communicatie en levering.

Tevreden over de snelle levering en goede producten !

De bezorging geschiede binnen enkele dagen en de producten zijn vers en prima in orde !

Zeker een aanrader

Ik heb tapioca meel besteld en het was echt super... ik heb me boba tea ermee kunnen maken

Lange wachttijd

Vrijdag 6 maart bestelde ik, vrijdag de 13e kreeg ik het binnen. Totaal verwoestte doos, pakje noodles was lek. Alles nat, de doosjes van wasabi maar weggegooid want die waren soppig. Post nl gooit met dozen, was dus niet echt Asian food lovers schuld. Maar toch jammer.

Snelle levering met verse smaakvolle producten.

Tijdige levering. Producten van goede kwaliteit en ruim voor einde houdbaarheidsdatum.

Top kwaliteit en snelle levering

Ik bestelde noedels, champignons en een soep pack, heel lekker en snelle levering

Goede webshop. Een onverwacht teveel betaald bedrag wordt direct teruggestort. Breekbare producten worden zéér goed ingepakt met beschermend materiaal. Snelle levering zelfs in zeer drukke periode. Géén producten aangetroffen met korte houdbaarheid. Ik ben fan!

snelle levering en goede service!

Redelijke prijsstelling, diverse keuzes, snelle levering!

Goedkoop, goed product en snel bezorgd

Ik wilde graag steranijs hebben, maar in de supermarkt is dit heel erg duur. Online gekeken en bij Asian food lovers was het het goedkoopst. Na bestelling was het snel in huis.

Lekkere noedels, snelle levering

Lekkere noedels voor een goede prijs, snelle levering

Aanradertje!

Ruime keuze in de meest heerlijke producten tegen aantrekkelijke prijzen. En daarbij een snelle levering. Niks op aan te merken, dus een aanradertje!

Helemaal happy

Alle producten kwamen netjes verpakt aan op de afgesproken tijd! Heel tevreden en ook de kwaliteit van de producten is pico bello in orde. De scherpe prijzen maakte dat ik een bulkbestelling van een aantal Indiase kruiden en linzen heb gedaan. Dingen die je niet in de lokale supermarkt vindt. Dus, helemaal happy met AsianFoodLovers!

krijg niet altijd wat ik bestel maar word wel goed opgelost

heb helaas een paar keer niet de juiste producten gekregen maar werd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en er werd een oplossing gezocht

Goede kwaliteit en snelle service

Ik kan alleen.maar zeggen dat na de bestelling goed wordt gecomuniseerd en dat er snel wordt verzonden.

Snelle levering - super service - perfecte kwaliteit

Levering was erg snel - snelle correctie van service afdeling - super kwaliteit.

Top winkel

Eerste bestelling geplaatst mijn bestelling werd snel geleverd en de producten zijn heel goed ingepakt en normaal geprijsd - sommige Aziatisch online winkel vraag voor meer soms veel te veel ongelofelijk! Ik ben blij dat ik deze online winkel gevonden heb. Als mij bestellingen op zijn bestel ik weer!

Heel veel keuze alleen levering onduidelijk

Ik heb verschillende soorten instant noodles besteld die je niet zo 123 in de winkel ziet liggen. De producten laten bezorgen op postnl afhaalpunt en daar mails over gekregen dat ik dit de volgende dag na 3 uur smiddags op kon halen dit was echter pas de dag daarna.

Prachtig en betaalbaar Sashimi-mes gekocht, ben er heel tevreden mee.

Het mes dat ik heb gekocht is vlijmscherp en snijdt heel mooie dunne plakjes vis. Snelle levering en een goed product. Ik zal zeker meer gaan bestellen om mijn sushi gereedschap compleet te krijgen.

jammer dat verzendkosten relatief duur zijn als je 1 product besteld

Goed product en snel geleverd voor een mooie prijs.

Nadat ik via internet heb besteld, werd het product snel afgeleverd. Goede kwaliteit voor een heel mooie prijs.

Snel geleverd en goed verpakt

Uitmuntend

Snelle levering Goede website Prachtig product Mooi geprijsd Kortom: blij gezicht

Prima prijs

Bestelling snel verzonden. Gemberpoeder vind je nergens goedkoper. De poeder is alleen iets grover. Lost daardoor niet helemaal op in heet water.

Gewoon prima service

Bestelling keurig op tijd ontvangen en keurig verpakt.

Zou het zo weer doen!

Zeer zorgvuldige service en alles goed verpakt. Producten van goede kwaliteit.

Valkweg 9 6374AE Landgraaf