goed product en snel geleverd.

een fijne ervaring, zal vaker spullen bestellen .

De bestellingen netjes verzorgd en op tijd bezorgd .

Goede producten super snel geleverd

Ruime keuze, overzichtelijke site en snelle levering. Enorm tevreden

Perfecte snelle levering

Grote product keuzes, helder omschreven en een correcte snelle levering. Correcte afhandeling van niet te leveren producten.

Super mooie producten, snelle levering en een geweldige service. Ik heb de website direct aangeraden aan mijn vriendinnen van onze kookclub.

Netjes verpakt maar niet alles op voorraad

Eerste bestelling bij deze webshop. Diepvriesproducten worden tegen een vaste meerprijs (ongeacht het aantal producten) via post geleverd in een ijskoude zak. Helaas waren 3 producten niet op voorraad waardoor de rest van de diepvrieswaren plotseling duur zijn geworden. Wel netjes geld retour voor deze producten, maar het voorraadbeheer kan dus beter. Flessen waren goed ingepakt voor transport. Voor herhaling vatbaar maar dan moet de levering de volgende keer wel compleet zijn.

Snelle levering... dik tevreden

Gunstige prijzen en snelle levering. Super!

Super snel geleverd en keurig verpakt 👍

Mijn eerste levering liep niet zoals hij moest lopen. Maar dat werd netjes opgelost. Nu de tweede keer liep het perfect 👍 Super snel in huis en keurig verpakt. Alles nog diep gevroren 👍 zeker voor herhaling vatbaar.

Top en zoals besteld

De varrasingsbox was leuk niet meer dan 2 de zelfde veel variarie

Snelle levering, groot assortiment

Binnen 2 dagen had ik mijn producten in huis. Ze hebben een heel groot assortiment, dat dat is heel fijn. Ik had een vraag, en stuurde een whatsapp bericht, en kreeg binnen een dag antwoord. Ga zeker nog een keer bestellen.

Goede en snelle service

Het bedrijf bied een snelle verzendservice en alles word netjes en goed verpakt zodat er niets kapot kan gaan, ook hebben se ene uitgebreid assortiment, aanrader

Bezorging prima kan sneller

Ik heb op dinsdag ochtend mijn bestelling geplaatst die ik op vrijdag pas kon ophalen bij het door mij opgegeven post nl punt. Volgens de website was anders toegezegd nml in de ochtend besteld de andere dag in huis. Gelukkig had ik daar zelf al wel rekening mee gehouden zodat ik de bestelling toch nog op tijd in huis had.

PRIMA

Snelle levering keurig

Mijn ervaring is bijna perfect. Helaas heeft een lepel een scherpe fout aan de onderkant. Ik heb een foto gestuurd maar nooit een reactie gehad.

Lekkere (glutenvrije) producten, snelle levering en niet duur

prima service!

Levering was niet volgens afspraak

Ik heb op zaterdag een bestelling geplaatst op de website. Er werd duidelijk vermeld dat deze dinsdag geleverd zou worden. Dat kwam mooi uit in mijn planning was dinsdagavond had ik de bestelde spullen nodig. Helaas dinsdag aangebroken, maar geen bestelling. Geen e-mail ontvangen met dat mijn bestelling vertraagd is en wat daar de reden van was. Dus als je producten nodig hebt, bestel dan ruim van te voren. Over de producten zelf heb ik niks aan te merken. Ze leveren wat ze zeggen. Het kwam goed beschermd in de doos bij mij.

Hoi Charlotte, bedankt voor je feedback. Je hebt helemaal gelijk, onze excuses! We hadden je even moeten informeren, maar het was (en is) helaas even zo enorm druk dat ook dat niet gelukt is. De enorme run op houdbare producten is ook online merkbaar en vorige week was in onze regio (Limburg) natuurlijk ook carnaval. Deze "cocktail" van 3x zo hoge vraag naar producten en halve aantallen mankrachten hebben er helaas toe geleid dat sommige bestellingen 1 dag vertraging opgelopen hebben. Nogmaals onze excuses!

BEST site to buy food from Asia

BEST site to buy food from Asia, I was worrying if I order deep freeze food, everything will goes bad. But it did not, they packed it very well, they put enough dry ices in the package, when it arrives in 3 days, everything was still cold, highly recommend!!!!

Heerlijke produkten, snel geleverd

Geweldige keuze van topspullen voor mijn kookhobby!

Na het kennismaken met de site van Asian Foodlovers, werd ik meteen enthousiast! Een uitgebreide keuze van goede merken en spullen. Ik heb mijn keuzes kunnen maken en de voorraad voor mijn Aziatische kookhobby royaal aangevuld. Goede levering en zeer goed verpakt. Één besteld artikel kon niet worden geleverd en binnen 3 dagen had ik het geld al weer retour, zonder enige bemoeienis. Ik kijk uit naar mijn volgende bestelling. Maarten.

Groot assortiment, snelle levering

omdat onze plaatselijke toko steeds regelmatiger artikelen niet had eens bij asian foodlovers gekeken. Wow, wat een enorm aanbod. Lekker door de artikelen scrollen en mandje vullen met eten en ook nog eens voor een goede prijs. Levering volgt snel en al het breekbare spul is uiters zorgvuldig verpakt. Kom nu de laatste 6 maanden regelmatig wat bestellen en het is elke keer top.

Goede producten en een snelle levering.

Regelmatig maak ik met de buurvrouw sushi. Online kwam ik al snel bij Asian food lovers terecht. Ze hebben een ruime keus aan producten en dus kon ik mooi inslaan!! De levering was snel. Met drie dagen was het binnen. En ook de prijs is top. Gister hebben we weer sushi gemaakt en het was weer heerlijk. Voor de volgende sushi avond bestel ik zeker weer bij Asian food lovers

Super toko

Goede sortering. Goede kwaliteit. Goede service. Snelle verzending.

snelle levering en prima prijs!

een fijne overzichtelijke webshop met ruime keuze aan artikelen

Keurig verpakt en heerlijke producten.

Mijn bestelling bij asianfood heeft niets met eten te maken. Maar wel met de massages die ik geef. Heerlijke en pure basis oliën. En ook het geurende water zijn heerlijk om mee te werken. 👍🙏

Valkweg 9

6374AE Landgraaf