Goede service en goede prijs voor de fiets. Bij het experience center in Alphen aan den Rijn geweest. Werd vriendelijk geholpen en kon meerdere fietsen testen. Fiets werd snel geleverd en kreeg ook nog uitleg over de fiets. Ben uitermate tevreden.

Maandag besteld donderdag reeds fietsen

Vanaf bestelling duidelijkheid wanneer er wordt uitgeleverd, prima service, prima fiets maw zeer geslaagde ervaring

Fijne ervaring, de fiets is keurig afgeleverd.

Fijne ervaring, de fiets is keurig afgeleverd.

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Super service!

Zeer goede service! Letterlijk tot in de kleinste detail. Zelfs het ventieldopje werd keurig nagestuurd­čśé! Prettig contact, goede service en mooie prijzen. Zeker een aanrader!

Fantastische service

Fantastische service, fiets besteld en opgehaald. Even mee gereden om het stuur en het zadel op de juiste hoogte te stellen, goede uitleg over de fiets klasse. En zeker qua prijs verhouding kun je goed bij ze terecht.

Voordelige fiets, maar niet volledig afgemonteerd

Mooie fiets onbeschadigd geleverd, maar fiets was niet volledig afgemonteerd. In ieder geval zat Stuur niet vast en moest de voorlamp nog aangesloten worden.

Besteld=geleverd

Betrouwbaar bedrijf

Gezochte artikel voor de geplande tijd in voorraad en leverbaar

De verwachting was dat ik (i.v.m. het weekend) in ieder geval op woensdag mijn nieuwe display wel zou kunnen ophalen. 's Maandagmorgens kreeg ik al de mail dat het klaar stond. Perfect dus.

Uitstekende prijs, uitstekende service

Ik kocht de fiets via internet en liet hem thuisbezorgen. De fiets kon zelfs een dag eerder geleverd worden en werd daar netjes over gebeld. Op de dag van levering werd ik een half uurtje voor de levering nog gebeld dat ze er aan kwamen. De fiets werd echt rijklaar afgeleverd. Het er los bijbestelde kratje hadden ze zelfs al voor mij bevestigd! Na een korte uitleg en wat antwoorden op mijn vragen kon ik meteen fietsen op mijn nieuwe fiets. Echt een top zaak met fijn personeel!

Laagste prijs met hoogste niveau van dienstverlening

Mijn Gazelle C8+ HMB stond strak afgemonteerd kant en klaar. Na een leuk gesprek met koffie werd er alles aan gedaan om de fiets goed afgesteld mee te geven zodat ik er direct mee terug naar huis kon fietsen (25km).

Prima aankoop

Ik kocht de Cortina Common N7 dames. Werd na overleg met de shop snel en goed afgeleverd. Moest zelf nog wel wat sleutelen en beschermdoppen verwijderen. Ook eea instellen. Koop je bij een fietsenzaak, wordt dit voor je gedaan. Maar ik vond het prima zo. De fiets is goed, alleen valt de beschermdop continu van de standaard waardoor de fiets alsnog omvalt.

Ik trof iemand met hart voor zijn vak.

Ik kocht de fiets hier omdat de prijs het vriendelijkst was, en trof bij het ophalen iemand met hart voor zijn vak, die uitgebreid advies gaf en hielp bij het vastbinden op de fietsdrager. Kwam met extra doeken en tie-wrap om de fiets goed te beschermen.

vakkundig

goede informatie gehad, in de winkel verschil ook ervaren. Prima service en duidelijke afspraken die ook nagekomen worden.

Ik heb een mooie fiets voor een nette prijs gekocht

Mooie fiets, nette prijs en keurig op de afgesproken dag bezorgd.

Goede service Verkoper neemt de tijd voor je.

We hebben een fijne Gazelle elektrische fiets gekocht en zoals het er nu naar uitziet moet het allemaal goed gaan.Na een periode weet je pas of alles goed gaat, dus afwachten.

Goede service en super fiets !

Geen opdringerige verkopers maar een rustige beleefde verkoopmedewerker die rekening hield met mijn wensen en mijn budget. De fiets die ik graag wilde uitproberen stond voor mij klaar en na een duidelijke uitleg en proefrit heb ik een hele fijne degelijke e-bike aangeschaft . Binnen mijn budget. Een paar dagen later kon ik mijn Cortina E- U1 ophalen. Een lichte fiets , zonder al te veel poespas . Het uiterlijk van de fiets is stoer en sportief . Ik heb veel e-bikes getest en deze is, zeker voor deze prijs, absoluut de beste . Ik ben heel blij met mijn fiets en met deze winkel !

Lekker snel geleverd

Besteld en super snel af te halen in Aphen a/d Rijn.

Prima service en een prima prijs!

Ik ben zeer tevreden over Aanbiedingsfiets. Wij komen er al jaren en de service is gewoon hartstikke goed. Nu heb ik een nieuwe e-bike gekocht en opnieuw ben ik heel goed geholpen. Ik heb verschillende modellen bekeken en geprobeerd. De fiets die ik gekocht heb was snel klaar om opgehaald te worden. En de prijzen zijn veel lager dan bij vele andere aanbieders. Dus niets dan lof!

Perfecte service! Goede fiets, goedkoper kon ik hem elders niet vinden. Helemaal fijn!

Zeer tevreden over de snelle afhandeling

Keurig verpakt, heldere communicatie. Blij met de degelijke fiets door dit bedrijf geleverd

prima zaak , snelle levering

mooie fiets , goed snel en correct geleverd .

Een degelijke ebike voor een prima prijs

Geen gladde verkooppraatjes! Wat een verademing. De fiets die ik wilde testen stond keurig klaar. Duidelijke uitleg. Een rustige verkoper die de tijd nam om al mijn vragen te beantwoorden. Hij probeerde mij geen duurdere fiets aan te smeren. Elders was dat steeds wel het geval. Ik heb een degelijke ebike voor een redelijke prijs. Een fiets zonder poespas maar die doet wat ie moet doen. Ik zocht een lichte, betrouwbare ebike binnen mijn budget en die vond ik ook. Bonus : de fiets ziet er ook nog eens mooi uit. Ik kocht een mat zwarte Cortina U1. Zelfs zonder ondersteuning kan ik, met een fysieke beperking, op deze ebike fietsen. Ik ben heel blij met deze prachtige fiets!

Netjes en snel

Ik heb snel en makkelijk kunnen bestellen en de fiets werd keurig binnen twee dagen geleverd. De optionele bagagedrager was al gemonteerd ondanks bericht dat deze was nabesteld en zou worden nageleverd. De communicatie was duidelijk en frequent. de verkeerde info was niet in ons nadeel dus een prettige meevaller.

heel tevreden

Vriendelijk en heel geduldig personeel. Ik heb op verschillende fietsen gereden zodat ik goed kon vergelijken. Kreeg ook prima uitleg! Ik heb er zelf fietstassen en een Monkey Mee bij geleverd, die ze voor mij hebben gemonteerd. Ik kwam er tijdens het fietsen achter dat ik twee verschillende trappers had en kon gewoon komen om dit op te laten lossen. Verzekerd en wel voor 5 jaar de deur uit gereden.