Kwaliteit en service zoals je mag verwachten.

Behulpzaam, kundig advies, snelle levering.

Snelle en nette aflevering tot aan de deur

Worst nerves op de hogtie gehouden van de bestselling. Levering goed afgeleverd en wordt ca 15minuten Van te Voren gebeld.

Prima en vriendelijke service !

Vanaf t 1e moment van contact voelde al direct goed. Keurig aan afspraken en beloftes gehouden! Fiets ook netjes afgeleverd waarbij ook nog even t zadel en stuur op de juiste hoogte werd gezet.

Ik heb tot nu toe mijn fiets besteld en contact gehad met de klantenservice. De service is snel, beleefd en adequaat.

Ruime keuze en goede service

Voor een proefrit heb ik een afspraak gemaakt. De fiets stond klaar en ik kreeg antwoord op al mijn vragen. Ik kreeg eerlijk advies en er wordt je niets opgedrongen. Ook bij afhalen was alles netjes geregeld. De fiets stond klaar, ik kreeg advies mee en ik heb een vertrouwd gevoel dat ik altijd langs kan komen als ik nog vragen heb of iets wil laten afstellen. Al met al een hele fijne koop.

Top service!!

Ik twijfelde verleden week tussen twee fietsen, heb er 1 besteld maar enige tijd later had ik er toch spijt van. Direct gebeld en het was geen enkele moeite om mijn bestelling te wijzigen. Twee dagen later werd mijn prachtige fiets al bezorgd....top service dus!

Uitstekende service, zeer vriendelijk aan de telefoon.

Goede ervaring met aanbiedingfiets.nl. De fiets werd zelfs 2 dagen eerder geleverd! Ik ben erg blij met mijn fiets.

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk personeel dat goed adviseert. Zonder probleem proefrit mogen maken. Fiets lekker snel en keurig op de afgesproken tijd thuis geleverd gekregen.

Deadline not respected after passing the order and payment

I ordered on line base on proprosed availability but 2 days after payment I was informed that I had to wait for 3 months before being delivered since not in stock.

Beste Christophe, Bedankt voor uw review. Het is inderdaad correct dat we de fiets niet konden leveren op de gewenste datum. Daarom geven we tijdens het bestellen van de fiets duidelijk aan of de fiets op voorraad is, het het laatste exemplaar betreft of dat de fiets bij de leverancier in bestelling staat. De door u gekozen fiets was helaas niet op voorraad tijdens het bestellen, wellicht heeft u hier overheen gekeken. Uiteraard hebben we de order geannuleerd zoals u gewenst heeft en het betaalde bedrag direct terugbetaald. Met vriendelijke groet, Martijn Klantenservice

Goeie service, snelle levering

Binnen 2 dagen geleverd. Netjes in de communicatie en de aflevering

plezierig, goed geinformeerd

ik heb mijn bezoek aan Aanbiedingsfiets als plezierig ervaren. Ik ben goed geinformeerd en er werd voldoende tijd genomen om mij een goeie keuze te kunnen laten maken.

Prima en conform afspraak afgeverd

Zeer tevreden!

Goed geholpen en snelle levering. Fiets was mooi geprijsd.

geweldig

fiets nergens te ktijgen bij gazelle dealers verder gaan kijken en deze fiets nog bij Aanbiedingsfiets gevonden, direkt besteld 28 maartl en woensdag 1 april s'morgens in huis goed verpakt en rij klaar dit ging om een gazelle ami c7 mhs. J.Pater Hoogeveen

Deskundig advies. Snelle en goede service.

Snelle levering, ben gebeld om te kijken of de levering schikt en de fiets is in uitstekende staat afgeleverd. Tevreden klant hier!

Snelle nette levering

Goeie afhandeling op website en via mail. Verbeterpunt: overleg bezorgtijd. Ik schreef dat ik in het gemailde tijdvak 1 uur niet thuis zou zijn. Precies toen is de fiets bezorgd.

Fantastische service!

Wat een fantastische service, bedankt voor het meedenken en het nog eerder leveren van de fiets voor mijn zoon, zodat wij deze op zijn verjaardag konden geven. Ik schrijf niet vaak een review, maar voor jullie maak ik een uitzondering. De fiets is rijklaar afgeleverd en is helemaal naar wens.

Snelle levering, ze doen wat ze beloven!

Op de site stond dat de fiets op voorraad was. Toen ik ging betalen kon ik de afleverdatum kiezen (zaterdag besteld, woensdag geleverd). En inderdaad op de woensdag werd mijn fiets bezorgd. De bezorger haalde de fiets uit het karton, en zette de fiets zo in elkaar dat ik zelf alleen de hoogte van het stuur en zadel nog maar aan hoefde te passen. De bezorger belde 20 minuten voordat hij langs kwam. Oftewel bij aanbiedingsfiets.nl doen ze wat ze beloven en de fiets fietst fantastisch!

Super super snelle service

Levering super snel en vriendelijke medewerker

Proef wezen rijden en uitstekend geholpen, en goed advies gekregen.

Super fijne service

Op de gok een toerfiets besteld omdat er in andere winkels geen geschikt aanbod was. De fiets is snel bezorgd en de uiterst vriendelijke bezorger/specialist heeft de fiets afgesteld. Ook kreeg ik goede tips. Deed niet onder voor een koop in een winkel. Heel tevreden!

Heel snel

Mocht er wat mis gaan ook al is het niet het foutje van aanbiedingsfiets, het wordt razend snel hersteld.

Topservice

Super goed te woord gestaan, fiets besteld, zou na 4 dagen bezorgd worden maar werd dezelfde middag al gebeld dat ze de dag erna in de buurt waren dus had ik m voor het weekend nog in huis waardoor ik mijn moeder erop zaterdag mee kon verrassen. Werd keurig afgeleverd, goede uitleg erbij gekregen, echt heel erg tevreden!

heel goed