Super vriendelijk en ze weten waar ze over praten. Geven goede adviezen en proeffietsen is heel erg fijn. Zo weet je welke fiets het beste bij je past. Aanrader om hier je fiets te kopen! Of het nu een gewone fiets of een e-bike is.

heel goed geholpen

alles ging prima

Goede klantenservice

Nadat ik eerst had gebeld om te vragen wanneer mijn gekozen fiets bij Aanbiedingsfiets binnen zou zijn, wilde ik 'm online bestellen. Helaas lukte het mij niet om online te bestellen. Dus ik weer bellen. Wederom door Martin/Martijn aardig te woord gestaan en hij heeft mij geholpen om alsnog de gekozen fiets te bestellen. Hij merkte ook dat het niet soepel ging en zou er achteraan gaan. Ik ontvang bericht wanneer ik mijn fiets in de winkel kan ophalen.

Snelle en correcte levering

Bestellen via de website gaat zeer gemakkelijk, bezorging netjes en fiets rijklaar afgeleverd. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit hoe je de batterijen van de koplamp en achterlicht moet vervangen. Kan niet zo snel een schroef of klik vinden om ze te openen. Verder Aanbiedingsfiets.nl goede zaak.

Excellent experience

Bike arrived a few days after order ready to ride as advertised. Excellent communication around delivery time and also kept to the suggested time. Driver helped with final assembly of pedals and was friendly and courteous. Would highly recommend!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super bedrijf dat met je mee denkt

Ik was met enige haast opzoek naar twee gazelle moeder fietsen en die heb ik gevonden bij dit super bedrijf ik was onderweg van een klus elders in het land ik belde ze op of dat ze binnen twee uur twee gazelle moeder fietsen voor me zouden kunnen regelen en dat hebben ze gedaan ook ze stonden keurig netjes rijklaar op me te wachten dat vind ik nou top service ( normale lever tijd zes weken ) bij de meeste fiets winkels Echt een aanrader

Gewoon goed!

Netjes en snelle levering en de fiets werd nog in elkaar gezet ook!

Prima service!

Fiets besteld die vrij vlot binnenkwam. Éénmaal binnen bleek de fiets toch iets te klein zijn besteld. Direct contact opgenomen en de fiets kon worden geruild mits ik de retourzending voor rekening nam waar ik mee akkoord ging. Het ruilen ging ook slechts een enkele dagen overheen dus ben redelijk positief en fiets nu heerlijk op m'n nieuwe fiets!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Slechte service en klant onvriendelijk!

De bestelling en bezorging verliep goed, aardige bezorger en behulpzaam! echter toen de fiets in de berging stond en ik deze op het handslot zette, blokeerde het slot en wilde dit niet meer open, had er nog niet op gefietst. fabrieksfout. kan gebeuren. Toen ik belde met de leverancier en t uitlegde was zijn advies: sla er maar een paar keer flink met een hamer op?!?!?!?!?! hij wilde niet meteen voor een nieuwe fiets omruilen en betwijfelde mijn verhaal en beweerde zelfs dat er buiten mogelijk door iemand iets in het slot gestopt was!!!! ophalen en het slit vervangen wilde hij wel dien naar zou minimaal 2 weken duren!!!! ongelooflijk slechte ervaring!! zelf een nieuw slot laten monteren in de buurt, kosten: 43,-

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Enthousiaste verkopers, stralen liefde voor het vak uit

Telefonisch contact verliep prima, ik voelde me gehoord. Omdat ik onzeker was over de juiste maat, werd me aangeboden de fiets te kopen op 'pinbetaling' op de datum dat ik kwam proefrijden. Als de maat dan niet bij me zou blijken te passen, zou de koop geannuleerd kunnen worden. Dat was een prettige mogelijkheid en op die datum stond de fiets voor me klaar met het zadel op de afgesproken hoogte. We werden vakkundig geholpen door toegewijde verkopers. De zaak zit op een industrieterrein, het is er heel netjes, ruim en het staat er vol met de prachtigste fietsen. De uiteindelijke (keurige) levering thuis volgde aansluitend op dat weekend - er zat dus niet eens een werkdag tussen. Een goede ervaring!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede, snelle en vriendelijke service

Goede en snelle service. Vriendelijk te woord gestaan via de telefoon. Bij ophalen fiets zeer vriendelijk geholpen.

Zeer slechte ervaring!

De foto van de fiets op de website is misleidend. De kleur komt niet overeen met de geleverde fiets. Na melding hiervan werd er slecht gereageerd en het problem wordt niet opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte Severine, Vervelend te lezen dat de door u gekozen fiets niet bevalt en aan uw verwachtingen voldoet. Echter hebben we contact gehad en een passende oplossing aangeboden. Helaas was ons aanbod om uw fiets om te ruilen voor een andere kleur of op te laten halen en de aankoop te annuleren niet naar wens. De afbeeldingen welke Aanbiedingsfiets gebruikt komen rechtstreeks van de fabrikant. Hier is absoluut geen sprake van misleiding zoals u schrijft. Met vriendelijke groet, Klantenservice Aanbiedingsfiets

Prima en snel geholpen

Keurig en snel geholpen, snelle levering en keurig op tijd een klein nadeel ik had de Gazelle model 2019 besteld maar op het frame staat 2017 uit ervaring weet ik dat bij het laatste model de bagage drager verbeterd is en ik heb nog de oude. Dat houd in dat ik toch een iets oudermodel heb ontvangen

goede service en meedenkend personeel

goede service en meedenkend personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima ervaring, heel vriendelijk en deskundige mannen

Ben bij het experience center in Alphen aan den Rijn langsgeweest en heb op diverse modellen kunnen rijden. Kreeg de juiste informatie en heb hier uiteindelijk een nieuwe fiets gekocht. Volgende dag was hij klaar met kleine gewenste verandering aan de fiets (gratis). Verder heeft een van de mannen me een uitgebreide uitleg gegegeven voor het bandje leggen van mijn racefiets !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelling prima maar klein probleempje

Het bestellen ging prima, ook de communicatie was prima, heb alleen 2x door moeten geven dat de bezorgdatum gewijzigd moest worden en 2x een bevestigingsmail gekregen dat het geregeld zou worden, pas na de derde keer vragen werd het daadwerkelijk juist doorgegeven aan de koerier, dat was jammer, voor de rest prima hoor.

Erg goed

Goede website, bestel proces verliep simpel en duidelijk. Communicatie goed, zelf de communicatie van de bezorger is top ! Hier zouden meer webshops van kunnen leren

Alles was perfect!

Wat een service!!!! Zelf gekochte tassen en spiegels werden er gewoon opgezet. Zéér klantvriendelijke behandeling. Zelfs werd aangeboden om te helpen bij het op de fietsendrager zetten van de fietsen. Scherpe prijzen en een prima communicatie. Mijn ervaring is uiterst positief.

Goede klantenservice

Ik kreeg netjes een telefoontje toen bleek dat mijn bestelde accu bij mijn fiets niet op voorraad bleek. De meneer kwam met een goede tijdelijke oplossing om een tijdelijke accu te verstrekken tot de goede binnenkomt. Perfect! Kon ik toch direct fietsen!

Goede service, goed afgeleverd

Goede service, goed afgeleverd👍

correct en netjes

Netjes en correcte service en goede levering.

heel correct en snel

Alles volgens afspraak

Komen afspraken goed na en mooi op tijd afgeleverd door een vriendelijke chauffeur

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect, alle afspreken nagekomen.

Telefonisch goed bereikbaar, daarna besteld en op de afgesproken datum geleverd tegen een goede prijs. Wat zou je meer willen ?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fiets keurig op afgesproken datum geleverd. Netjes ingepakt en werd uitgepakt en klaargemaakt door het transportbedrijf. Transportbedrijf leverde ook keurig werk en hield mij telefonisch goed op de hoogte mbt de tijdstippen van levering!

Over Aanbiedingsfiets.nl

Filter op Taal