Prima georganiseerd

Netjes en goedkoop mijn fiets besteld en gemonteerd afgeleverd .

Enorm tevreden over de aankoop

Ben heel erg tevreden over het contact en de fiets. Was wat huiverig om een fiets online aan te schaffen maar de fiets werd netjes gemonteerd afgeleverd en de telefonische contacten verliepen vlot en correct

Snel en kwalitatief service

Fiets kreeg hoge korting en werd zeer snel geleverd

Prima fiets en service

We gingen fiets voor mijn dochter uitzoeken in Alphen. Werden daar prima geholpen, ze heeft op een aantal proefgereden. Fiets gekocht en die werd de volgende dag helemaal rijklaar afgeleverd. Prijs was ook een meevaller. Dus tevreden!

Super snelle en goede levering!

Mijn bestelde fiets was snel klaar en kon ik rijklaar afhalen. Super service!

Ik werd telefonisch heel goed geholpen hoe ik de accu passend kon maken voor mijn fiets . toppie

Zeer prettig geholpen en de fiets is helemaal naar mijn zin

Voor koop eerst in Alphen wezen kijken. Daar zeer prettig geholpen, ondanks dat we geen afspraak hadden. De fiets (Gazelle Orange C7) voldeed aan de verwachtingen. Motor is zacht en trapt natuurlijk, mooie kleurstelling. Fiets (framemaat) was niet op locatie en moest via internet besteld worden. De aflevering was vlot, de fiets was al helemaal afgesteld. Al met al zeer tevreden met mijn aankoop.

Fast and professional!

Fast service!

beschadigde fiets geleverd

Ik heb donderdag een nieuwe Cortina damesfiets geleverd gekregen. Helaas met wat beschadigingen. Daar direct melding van gemaakt. Er werd gelukkig op gereageerd met twee mogelijke oplossingen. We zijn tot een goede afspraak gekomen. Uiteindelijk ben ik daar tevreden over.

Snel, tijdige levering, goede communicatie.

Heel goed!

Niets op aan te merken!

Zeer positieve ervaring, fiets werd snel geleverd en prima service

Superservice

Klantvriendelijk, snelle service, duidelijk, goede prijs

top!

Hele goeie service en geweldige fiets'!

Goede service denken met je mee

Helaas na 3 jaar nieuwe batterij moeten aanschaffen voor electrische fiets. Nadat we de preciese naam had overgenomen van batterij de bestelling hadden geplaatst belde aanbiedingsfiets aangezien er blijkbaar meerdere aansluit opties waren en/of we de juiste hadden gekozen. Achteraf bleek namelijk dat we de verkeerde hadden, aanbeidingsfiets kon dit direct veranderen en het product werd binnen dag geleverd. Top

Prima fiets voor goede prijs.

Fiets besteld met bepaalde afleverdatum. Fiets werd netjes op afgesproken datum geleverd (rijklaar).

voorkomend

Online kopen zoals het zou moeten zijn

Niets op aan te merken.

Voorraad zoals aangegeven op site en levering volgens afspraak.

Op site was inzichtelijk hoeveel voorraad er was. Bij bestelling was de levering op verschillende manieren mogelijk. Levering was keurig volgens afspraak.

Fantastisch!

Ik heb op maandag een dames fiets besteld en op woensdag geleverd. TOP!

over de service was niks aan te merken.

Fiets was in orde en werd voor de deur rijklaar aangeleverd.

Prettig contact alles duidelijk en vlot geregeld

Alles prima geregeld, enige verbeterpunt dat ik kan bedenken is iets duidelijker de naam van het Experience center op de gevel aangeven, we reden er eerst aan voorbij.

Matige aflevering mooie fiets

Blij met de fiets maar hij loopt aan, telefoonoplader werkt niet, remmen staan zeer strak afgesteld, bedrading zit niet netjes waardoor al enkele breukjes verlichting. Mail gestuurd maar vooralsnog geen reactie Jammer...

Beste Herman, Wat vervelend te lezen dat uw fiets niet geheel naar wens is. Echter heb ik tot op heden nog geen bericht van u mogen ontvangen. Wanneer u mij een mail stuurt op info@aanbiedingsfiets.nl o.v.v. uw bestelnummer zal ik contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Martijn Klantenservice Aanbiedingsfiets.nl

De fiets was goed en op afgesproken tijd afgeleverd, ter plekke werd de fiets op juiste hoogte afgesteld. De bezorger belde netjes 10 minuten vooraf. Helemaal tevreden.

Perfecte service

Eigenlijk schrijf ik dit soort ervaringen nooit, zie het nut er niet van in. Vandaag voor het eerst dus, omdat de service echt een 10 met een griffel was. Gebeld voor de levering, wat ons niet goed uitkwam ivm een nachtdienst. Op de minuut, om 08.30 de fiets afgeleverd op het exacte moment dat ik thuis kwam, zodat ik na een lange nachtdienst gelijk naar bed kon. Perfect.

goede communicatie en juiste levering

er heeft een goede communicatie plaats gevonden en de fiets is op tijd en in de juiste staat geleverd. tevreden met de aankoop voor de juiste prijs.