Niet echt klantvriendelijk

Ik wilde graag een proefrit maken op een fiets die op voorraad was, maar die kon alleen klaargemaakt worden als ik meteen betaalde. Ik wilde hem graag een paar uur reserveren om eerst een proefrit te maken voordat ik hem kocht. Dat was niet mogelijk. Dan moest ik langer wachten. De reden was dat ze hem die dag al zouden kunnen verkopen...Dat vind ik niet bepaald klantvriendelijk. Daarnaast was de prijs aan de hoge kant in vergelijking met andere aanbieders. De reden hiervoor was dat ze hem toch wel verkochten in deze tijd.

Prima e-bike voor redelijke prijs

Ondanks het krappe aanbod van e-bikes konden wij hier de Gazelle e-bikes van onze keuze vinden. En voor een goede prijs! Contact met aanbiedingsfiets.nl en de snelle levering waren dik in orde. Vriendelijke uitleg gekregen bij de aflevering. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop!

Prima! Alleen de bezorging kan wat strakker ..

Prima site, goed je keuze te bepalen. Alleen de bezorging was ... verwarrend. Dag ervoor was het bericht: we zijn er om 07.30 uur, of is dat te vroeg? Later op de avond een mail: tussen 12.00 en 15.00 zijn we er. In de loop van de dag nieuwe mail. We zijn vertraagd, het wordt tussen 17.00 en 18.30 uur. Uiteindelijk een belletje van de bezorger om 18.00 uur, toen ik -na de hele dag thuis te zijn geweest- even 10 minuten de deur uit was. "Er wordt niet opgedaan en ik heb geen tijd om even te wachten" was het bericht. Ik zet hem neer, maak een foto en gooi de sleutels door de brievenbus. Dat moet net even vriendelijker kunnen ..

alles klopt,zeer goede service !

mijn sensa fiets eerst gespot op de website, daarna per telefoon met een medewerker gesproken voor al mijn detail vragen , en vervolgens via internet besteld ,werd keurig op tijd afgeleverd, kan niet beter !

Fiets nog op voorraad in de juiste maat, netjes volgens afspraak geleverd !

volgens afspraak

Top , zeer snel en keurig geleverd !!!!

Top , zeer snel en keurig geleverd !!!!

Geweldig geholpen

Wij werden netjes ontvangen en er werd tijd genomen om de juiste fiets uit te zoeken en zo snel mogelijk te laten bezorgen. Al met al gastvrij en verstand van zaken

Uitstekend!1

Vrijdag een bezoek gebracht aan deze winkel. Ondanks dat de verkoper alleen stond en er verschillende klanten in de winkel waren. Heeft hij zijn aandacht tussen alle klanten verdeeld, waardoor niemand heel lang moest wachten. Alles werd goed uitgelegd. Na het maken van een proefrit hebben we de fiets gekocht. De aangekochte fiets werd dinsdag al geleverd.

Een deskundig en vriendelijk verkoper/eigenaar.

Er wordt geluisterd en goed geanticipeerd op onze wensen. Daarna wordt geleverd volgens afspraak en de service is goed zo niet prima.

Prima geholpen en snel en vriendelijk.

Goede uitleg en service.

Goed en vakkundig geholpen maar wel wat gehaast waarschijnlijk door krappe personele bezetting.

Zoals hierboven omschreven.

Goede service en snel geleverd

De bestelde fiets werd in overleg een dag eerder geleverd waardoor deze zeer snel in huis was. Goed advies bij de aflevering. Prettige communicatie. Fiets keurig in orde, kon er direct op wegrijden.

Doen wat ze beloven

Voordat ik mijn fiets definitief besteld had ik een paar vragen. Vriendelijk en vakkundig beantwoord en de bereikbaarheid is ook prima. Fiets werd keurig op tijd en rijklaar afgeleverd door een vriendelijke beleefde jongeman.

Fiets netjes afgeleverd

Mijn electrische fiets is netjes afgeleverd. De chauffeur heeft nog alles afgesteld en nog wat tips gegeven betreft omgaan met de accu. Top service en ben erg blij met mijn nieuwe fiets die nog snel te leveren was.

Prima advies , deskundig en straalde vertrouwen uit !

Aflevering en uitleg keurig op tijd.

Perfect en goede service !

Ik had mn nieuwe Ebike online besteld zonder hem ooit in het echt te zien te hebben maar geen probleem l!ik mocht even proeffietsen in de straat.Stuur en zadel werden afgesteld erg fijn allemaal!Ze waren behulpzaam en fijne communicatie!

Heel netjes en snel geholpen. Zeker een aanrader.

Top geholpen

Top geholpen,fietsen keurig thuis gebracht Alles uitgelegd en afgesteld Aardige en niets was te veel voor de verkoper. Helemaal goed.

Ging vlot en goed

Uitstekend klant

Klantvriendelijk Goede uitleg Mogelijkheid voor een proefrit Grote keuze uit e bikes en gewone fietsen

Top !!

Ontzettend vriendelijk gehandeld. Mijn bestelling stond netjes klaar. Bedankt!! Top ervaring

Prettige service en medewerkers

Persoonlijke aandacht, ze denken graag mee.

Zowel telefonisch als via de webshop alles keurig geregeld !

De fiets werd op afgesproken dag keurig afgeleverd door een vriendelijke bezorger van Flevobird. Met het product zijn we erg blij !!

Vermelding ‘ in voorraad’ klopt niet

Je selecteert een bepaalde fiets omdat de website vermeldt: in voorraad. Nadat je betaald hebt krijg je een mailtje dat ze hem nog moeten bestellen en dat er een maand ( verwachting!…) levertijd op zit. Dit is misleidend.

Beste Fred, Bedankt voor uw tijd om een beoordeling te schrijven. De door u bestelde fiets was ten tijde van bestellen niet op voorraad, zoals de website aangeeft. Aanbiedingsfiets.nl geeft, wanneer u de gewenste kleur en maat selecteert, de exacte voorraad aan. Indien een fiets niet op voorraad is wordt deze melding in de winkelwagen nogmaals weergegeven. Wellicht heeft u hier tijdens het bestellen overheen gekeken. Nadat u de fiets besteld heeft hebben we u direct op de hoogte gebracht van de levertijd. Ik zie dat u de fiets inmiddels in bezit heeft. Ik wens u veel veilige fietskilometers toe. Met vriendelijke groet, Marco Klantenservice Aanbiedingsfiets.nl

H Kamerlingh Onnesweg 12 2408 AW Alphen aan den Rijn