Mooie fiets, snel afgeleverd door een behulpzame medewerker!

Snel en Correcte Levering

Aangenaam verrast. Bij aflevering werd fiets gemonteerd door bezorgdienst.!!

Prima geholpen en netjes geleverd. Nog snel dag voor levering zitje erop laten plaatsen, was geen probleem.

zeer goede voorlichting en levering

Bij de vestiging in Alphen aan de Rijn 3 fietsen getest. Er werd nog speciaal voor mij één fiets ter plekke gemonteerd. Ik kreeg objectief en eerlijk advies zeker t.a.v. mijn lengte. Mijn keuze viel op de Sensa. Ter plekke in orde gemaakt (dat was vrijdagmiddag) en maandagmorgen werd de fiets keurig afgeleverd. Inmiddels al heerlijk mee gereden. Er is veel keuze en alle gelegenheid om rustig een fiets uit te proberen en te vergelijken.

Snelle en goede service

Fiets besteld, die ook daadwerkelijk op voorraad was. Prijs was ook prima. Binnen 3 dagen fiets ontvangen. Levering verliep soepel. Duidelijke communicatie en fiets was rijklaar geleverd. Jammer dat het zadel van de fiets na 1 dag kapot is gegaan. Contact opgenomen met Aanbiedingfiets en volgende werkdag is er nieuwe verstuurd. Al met al tevreden over alles, en ga ervan uit dat dit ook zo blijft.

Bezorger vriendelijk en product op tijd

De buitenband voor is niet goed. Er is zit een slag in het rubber, waardoor bij elke omwenteling je door elkaar trilt. Na controle bleek dat de velg goed is, maar de buitenband verwrongen is. Ik heb nu zelf maar een nieuwe buitenband gekocht.

Beste Han, Bedankt voor uw reactie. Ik heb bij mijn collega van de garantie afdeling navraag gedaan over bovenstaand verhaal. Echter is er helaas geen contact met ons opgenomen over de buitenband van uw Sensa fiets. Graag hadden we de gelegenheid gehad om deze garantiezaak voor u op te lossen. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben dan verneem ik deze graag. Met vriendelijke groet, Marco Klantenservice Aanbiedingsfiets

Prima en snel

Hier hadden ze nog een Gazelle Esprit op voorraad. Fiets werd netjes bezorgd en kon er meteen op wegfietsen.

Slecht

Ik heb bij Aanbiedingsfiets via Bedrijfsfietsen Nederland (BFN) een fiets gekocht binnen mijn budget van mijn werkgever. BFN houdt automatisch onterecht een korting in die ik niet kan aanpassen. Helaas kon ik mijn fiets pas ontvangen als ik nog een bedrag extra overmaakte omdat de provisie van BFN moest worden betaald. De informatie over de financiële afwikkeling is heel slecht. van Aanbiedingsfiets en BFN is heel slecht. De enige halve ster is omdat de aflevering goed is.

Beste M, Bedankt voor uw tijd om een beoordeling te schrijven. Tijdens het bezoek van uw partner aan het Experience center hebben we de tijd genomen alles uit te leggen omtrent de werking van een levering via het 'Fietsplan van BFN'. Het Bedrijfs Fietsenplan Nederland is een tussenpersoon welke de administratie voor uw werkgever uit handen neemt. Aangezien zij niet gratis werken rekenen ze hiervoor een commissie. Deze commissie wordt ingehouden bij het bedrag wat Aanbiedingsfiets ontavngt van uw werkgever (via BFN). De bijbetaling waar u over schrijft behelst exact deze commissie. Door de fiets aan te schaffen via het BFN heeft u de fiscale voordelen via een fiets van de zaak. U had er uiteraard ook voor mogen kiezen de fiets aan te schaffen buiten het BFN om, zonder fiscale voordelen en zonder de bijbetaling. Ik hoop dat bovenstaand verhaal u duidelijk is. Mochten er nog onduidelijkheden bestaan dan verneem ik deze graag. Met vriendelijke groet, Marco Klantenservice Aanbiedingsfiets

Perfecte service

Bestelling ging simpel en perfect. Afhalen fiets keurig en snel geregeld. Topppp

Snelle levering/zelfs n dag eerder na telefonisch contact

Perfecte levering. Keurigere tel contact. Fiets is geheel klaar om op te fietsen nadat dit is afgesproken/online aangegeven en voor betaald. Fiets is heel mooi. 1 dingetje: plaatje fiets online komt NIET overeen met productomschrijving!!!!! - plaatje met versnellingen...mijn geleverde fiets had dit NIET. Tekst online goed lezen!!!

Op tijd, fiets was helemaal in orde en een superaardige bezorger!

Op tijd, fiets was helemaal in orde en een superaardige bezorger!

Geweldig.

De prijs honderden euro goedkoper dan elders zelfs geen verzendkosten.De geleverde fiets op de afgesproken datum afgeleverd,kon er direkt op weg fietsen,geweldige fiets, fietst lekker degelijk is ook nog mooi. Deze gazelle ultimate T10 HMB is een aanrader.

Goed geholpen en snel bezorgd

Mijn nieuwe fiets was hier nog op voorraad. Mijn vragen werden telefonisch goed beantwoord. Na wikken en wegen tussen 2 modellen gekozen voor een nieuwe Gazelle elektrische fiets. Had hem 3 dagen later al in huis!

Niet klantvriendelijk

Fiets besteld, maar bleek niet juist geleverd. Ik zou wel verkeerd besteld hebben. Aangetoond dat het niet zo was en moeten vragen om excuses: ' als u dat wil bij deze sorry'. Fiets is opgehaald en gelukkig netjes geld terug gekregen

Beste Ingrid, De fiets welke u besteld heeft is wel degelijk de juiste fiets. Echter is door Cortina de verkeerde afbeelding aangeleverd, waardoor de bestelde fiets niet overeenkwam zoals deze op de afbeelding op de website afgebeeld stond. De kettingkast van de door u bestelde fiets bleek een andere blauwe print te hebben. Gezien de leverproblematiek hebben we u helaas geen ander model of kettingkast aan kunnen bieden, maar is de fiets opgehaald en uw aankoopbedrag teruggestort. Marco Klantenservice Aanbiedingsfiets.nl

We hebben een fiets aangeschaft via fietsplan. Er is door aanbiedingsfiets duidelijk over gecommuniceerd dat we een bijbetaling moesten doen zodat wij niet voor verrassingen kwamen te staan. Verder zijn wij super geholpen. De chauffeur kwam de fiets brengen en wij kregen een prima uitleg van het gebruik. Top service en aflevering.

Het is niet vlekkeloos verlopen

Na ontvangst van de fiets bleek tijdens mijn eerste proefrit dat er iets mis was. Eerst gebeld, maar kreeg als antwoord dat de fiets getest was voor verzending. Maar bij navraag bij een vriend en de plaatselijke fietsenmaker bleek er echt iets niet te kloppen. Heb weer contact opgenomen en de fiets is weer opgehaald door de koerier. Ik hoorde verder niets, dus een mail gestuurd wanneer ik de fiets kon terugverwachten. Vandaag, ruim een week later, kreeg ik zonder een bericht van aanbiedingsfiets.nl, van de koerier een sms welke tijd ik de bezorging kon verwachten. Het probleem is wel goed opgelost, maar een woord van excuus zou wel zo netjes zijn geweest. Met de fiets ben ik heel tevreden.

Beste Marlies, Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat de fiets niet in eerste instantie afgeleverd is zoals zou horen. We hebben de fiets op laten halen, gerepareerd, en weer kosteloos retour gestuurd. Wellicht dat er in de communicatie over het retourneren iets misgelopen is, waarvoor excuses. Ik wens u veel veilige fietskilometers! Marco Klantenservice Aanbiedingsfiets.nl

Goede uitleg , geduldig , je kan van te voren testrit maken om een goede keuze te kunnen maken! Ze zijn zeer vriendelijk en geven ook advies op maat! Fietsen worden keurig thuis afgeleverd.

Goed advies, veel fietsen

Bedankt voor de hulp bij het uitzoeken van mijn nieuwe fiets. Ik ben langsgeweest in Alphen voor een nieuwe ebike. Ik heb verschillende fietsen getest en heb een mooie Gazelle fiets gekocht.

Netjes afgeleverd Precies wat ik wilde

Trappers aanzetten stuur recht klaar

Niet echt klantvriendelijk, stuur zat niet goed vast. Geen tijd voor een proefrit van een minuut om te kijken of alles goed afgesteld was. De fiets zelf zag prima uit. Allemaal wat gehaast terwijl de chauffeur ruimschoots op tijd was.

Erg positief

Bestelproces verliep goed, op voorraad is dus ook echt: op voorraad. Levering op de afgesproken dag, goede communicatie daaromheen. Erg tevreden

Geweldig. Zondag bestelt woensdag al geleverd

Korte leveringstermijn. Goed op de hoogte gebracht van levering! Netjes alles gemonteerd zelf de fietskrat was al gemonteerd.

Zeer tevreden met de professionele afhandeling!

Echt een aanrader, zeer vriendelijke mensen en erg service gericht. Fiets werd keurig gemonteerd thuisbezorgd en je kon er zo op wegfietsen, echt super!

Snelle service, netjes thuis bezorgd

n.v.t.

verkoop was ok - levering was slecht

Het aankoop proces was prima. Ik hoorde van een buurvrouw (die ook een Gazelle heeft) dat zij een verzekering heeft genomen bij de nieuwe elektrische fiets. Dit kon zij via de fietsenwinkel afsluiten waar zij de fiets had gekocht, die had hier ook over geinformeerd. Dit is niet met mij besproken. Heel erg jammer want ik heb wel interesse in een fietsverzekering. Levering fiets: Het is geen half bruin brood dat je koopt en bij de aflevering verwacht je wel een beetje service. Dit viel tegen, de leverancier kwam te laat dit is niet erg, een sms berichtje wel netjes geweest. De fiets werd voor mijn huis neergezet en hij wilde al meteen weglopen. Geen uitleg hoe de elektrische fiets werkt, hoe je deze kunt opladen. Hoe het werkt met de trace Connect code etc. Bij de verkoop was mij toegezegd dat het kinderzitje gemonteerd zou worden. Toen ik dit aangaf keek hij eerst op zijn horloge en zuchte.(het was druk op de weg) Dit gaf mij een ongemakkelijk gevoel hij stond nog niet eens 3 minuten voor mijn deur. Voor een fiets van € 2750 verwacht je wel een nette aflevering waarbij de punten die zijn afgesproken netjes worden opgevolgd. Uiteindelijk heeft hij het zitje erop gezet, dit duurde slechts 5 seconden want je kon het blijkbaar zo op de beugel klikken (dit wist ik niet). Het Scherm wilde hij niet monteren, Vervolgens ging hij snel weg (met piepende banden zoals we het noemen) Ik kon hem en zijn vrouw die in de auto zat nog net even staande houden om te vragen hoe het precies werkt met de connect chip. Dit kon ik in het boekje zelf nalezen ........ Dit noem ik niet echt een goede service.

Beste Linda, Bedankt voor uw review. Vervelend dat de aflevering niet is verlopen zoals u in gedachten had. We hebben u een dag voor levering een tijdvak van 3 uur mede gedeeld waarin we de fiets kwamen bezorgen. Helaas is mijn collega een kleine 10 minuten later dan aangegeven bij u aangekomen. V.w.b. de montage van accessoires doen we dit enkel met accessoires welke u bij Aanbiedingsfiets aanschaft. De bij bestelde adapter was ook netjes gemonteerd. Mijn collega heeft het zitje wat u reeds in bezit had op de adapter geplaatst. Het (eigen) windscherm vergt wat meer werk en leent zich niet om voor de deur te monteren. De uitleg over de fiets, alsmede alle handleidingen zijn bij de fiets geleverd. Hierin vindt u alle zaken over de werking van de ondersteuning, alsmede het Track & Trace systeem. Mocht u hierover toch nog vragen hebben verzoek ik u contact op te nemen met de klantenservice. Marco Klantenservice Aanbiedingsfiets