Top zaak

Juiste uitleg

Alles top geregeld, precies op tijd en een prachtige fiets!

Alles top geregeld, precies op tijd en een prachtige fiets!

Gewoon super!

De fiets was op voorraad en werd snel geleverd. Ook het contact met de transporteur was perfect.

Superblij !

Wat een heerlijke fiets: mooi, praktisch en trapt super! Net even een rondje gefietst zonder accu, want die moest nog worden opgeladen.. Trapt zoveel fijner dan mijn gewone oude stadsfiets ! Een vriendelijke meneer die hem kwam afleveren en de laatse instellingen voor me deed. Ik ben meer dan tevreden maar ik dacht eigenlijk dat er nog zo'n slot met insteek mogelijkheid bij zat, maar helaas . . .

Goed geholpen. Aantrekkelijke prijs

Goed geholpen. Fiets op tijd klaar. Mooie aantrekkelijke prijs. Mooie winkel. Veel om te kiezen

kwaliteit en goede prijs, service boven verwachting

eerlijk advies en 100% op maat, helder product overzicht, prima prijs en top kwaliteit. En bovendien top service. Boven verwachting en graag tot een volgende keer

snelle levering, geen gedoe of poespas

AF doet wat het belooft. Ze hebben een uitstekende fiets afgeleverd. Er is nog wel een kleinigheid met de versnelling maar daar moet ik nog even contact oer opnemen. Maar over het algemeen ben ik zeer tevreden

Vlotte afwerking van het proces

Alles goed verlopen fiets snel geleverd en alles was netjes gemonteerd. Bovendien is het een mooie fiets

Beter kan niet. Aanrader!

Leuke aflevering, goed advies. De volgende dag, wegens een zeldzame productiefout, een bobbel op de achterband. Bleek moeilijk te verkrijgen, dus een band van een nieuwe fiets uit de winkel gekregen. Geweldige service. Top!

alles klopt

Alles keurig volgens afspraak geleverd en bezorgd,

Prima fiets, snel geleverd

Fiets werd snel op de afgesproken datum bezorgd, werd van tevoren gebeld dat de bezorger onderweg was. Enige puntje was dat ik het stuur nog moest verstellen wat lastig was omdat de voordrager in de weg zat, maar verder rijklaar afgeleverd.

Hele snelle levering vriendelijke man aan e telefoon

Heel klantvriendelijk en snelle service

Snelle levering en goede service!

Groot opgezette winkel met breed assortiment en prima service.

Fiets en toebehoren in allerlei prijsklassen. Vakbekwame hartelijke medewerkers.

Snelle en concrete levertijd, laagste prijs, mooie fiets

Fiets is niet meer bij veel bedrijven te verkrijgen. Hier nog wel tegen een scherpe prijs. Fijn dat je zelf een leverdatum kunt kiezen. Fiets netjes en op tijd afgeleverd met vooraf een kort en concreet tijdsblok. Als tip: bied direct een verzekering aan. Die heb ik nu apart geregeld.

Prettig geholpen

Geweldige service..... super vriendelijk personeel...hele goede aflevering....zeer tevreden.....

Duidelijke site, snel geleverd

Het vinden van de fiets op de website ging vlot (ik had een specifiek type na een proefrit), goedkoper dan elders en vlot aan huis geleverd met uitleg voor de deur.

Het juiste fiets in de juiste maat binnen 2 weken. Geen winkel kon ons dat bieden en dan ook nog gemonteerd aan huis geleverd. Enige min punt: ik wist niet dat het fiets bij aflevering gemonteerd wordt. Mag u graag bij bevestigign aflevering vermelden.

Prima service, zoals het hoort.

Uitstekend!

Na lang zoeken vond ik de fiets die ik graag wilde bij Aanbiedingsfiets nog op voorraad! Drie dagen later kon op zaterdag de fiets bezorgd worden, keurig van te voren gebeld door de koerier hoe laat hij zou komen. De fiets was rijklaar en de accessoires zoals ik besteld had waren ook geleverd. Helemaal tevreden!

Fantastisch!

Snelle reactie via de e-mail ontvangen. Bij vele winkels was de fiets die ik heel graag wilde hebben alleen beschikbaar met een hele lange levertijd. Bij Aanbiedingfietsen had ik de fiets binnen een week in huis! Fantastische service!

Veni, vidi, foetsie. Ik zag, ik kocht, ik fietste weg.

"Oh, die wil ik." iDeal, verzend bevestiging, netjes een belletje van de ingehuurde chauffeur die me m'n fiets kwam brengen. Simpel!

Mooie fiets mooie prijs en snel bezorgd

Onze ervaring met aanbiedingsfiets.nl is uitstekend. De bestelde Gazelle fiets werd geleverd tegen een goede prijs en werd keurig rijklaar afgeleverd binnen een paar dagen na de bestelling.

Tot nu toe goed

Fiets is nog niet geleverd, waarschijnlijk morgen

super snelle levering

Super snelle en keurige levering!

H Kamerlingh Onnesweg 12 2408 AW Alphen aan den Rijn