Correcte levering

Zeer gemakkelijke webshop, duidelijk en overzichtelijk. Zal ik erker nog gebruik van maken

Duidelijke site, scherpe prijzen

Zeer goed!

Komen snel afspraak na wat ik besteld heb

Wat ik bestel heb.is op vrij snelle tijd geleverd Me compliment.

prima meteen bellen omdat het product een dag later werd bezorgd

Wij hadden een dynamo besteld en werden meteen gebeld dat het product een dag later werd bezorgd,hadden een technische vraag en werd vriendelijk beantwoord.

Erg goed vragen werden snel beantwoord

De geleverde dynamo had een zwaar punt hij draaide niet mooi rond , na een telefoontje bleek het lak te zijn , na een paar keer de rotor rond te draaien liep de dynamo beter. Deze de volgende dag gemonteerd op mijn boot en liep mooi en laad goed. Geen verkeerde oplossing

Zeer klantvriendelijk!

Bij telefonisch contact meedenken en een zeer goede service bieden!

Goed werkend stoprelais voor nette prijs, snel geleverd

Bij het zoeken naar een stoprelais voor een lucas cav dieselpomp, bij stroomzat uitgekomen. Deze hebben snel geleverd en dat voor een keurige prijs. Nu start onze turbo diesel Citroen BX weer altijd.

Snel geleverd en heel goed geholpen

top service

Top service! Remco probeert echt met je mee te denken, en een oplossing voor je te vinden als het net even anders is dan standaard. Zeer prettige ervaring. Ik kom in de toekomst zeker terug.

Helaas pakket zelf moeten onderscheppen, vanwege verkeerd adres

pasvorm stekkerhuis, kan veel beter. gaten iets verder uitgeboord voor 6mm bouten stekker huis licht uitgefreesd om (maatwerk)ringen tussen bout en stekkerhuis te plaatsen. koopje, 5,93 voor een aluminium stekkerhuisje. klasse

Prima geholpen en goede communicatie.

Duurde effe lang. Gebeld waar mijn bestelling bleef bleek dat een flesje de dop gebroken was moet dus een nieuwe flesje besteld worden bij de leverancier.

Perfecte service en ultra korte levertermijn . Bedankt

Perfecte service en ultra korte levertermijn . Bedankt

Waardeloos

2 weken geleden besteld en betaald. Nog niks ontvangen. Reageren niet op meerdere gestuurde mail

Beste Collin, Helaas heeft u een slechte ervaring bij ons gehad. Via de e-mail heb ik u uitleg gegevens dat wij veel last ervaren door de brand bij ons en de naweeën hiervan. Als Kleine organisatie is het nu even lastig om alle ballen in de te luchthouden. en duren sommige leveringen ( standkachel onderdelen , uitlaat en luchttransportslang) iets langer omdat die met de brand beschadigd in geraakt. Maar juist daarom moeten we dit dan communiceren met u , en dat is niet gebeurt. Ons excuus daarvoor. Op uw verzoek hebben we uw geld direct terug gestort. Ik hoop dat u ons in de toekomst toch nog opnieuw een kans wilt geven Remco Stroomzat.nl

Snel, vlot en uitstekende service

Goed bereikbaar en niet moeilijk over garantie. Duidelijk in communicatie en komt beloftes na. Uitstekend.

Lastig te vinden, niet bij stroomZat

Bij mijn bestelling ging het om brandstofleiding zoals gebruikt bij de chinese dieselkachels. Dit product is heel lastig te vinden op internet maar StroomZat heeft het gewoon en voor een aantrekkelijke prijs

Duidelijke website, snelle levering

Via website zijn produkten gemakkelijk te vinden en verwachtte levertijd wordt ook waargemaakt. Spullen netjes verpakt in een degelijk doos, zodat kan op beschadiging minimaal is

Mijn ervaring is alleen met op zoeken online.Is goed

Slechte service

Afgelopen najaar een dynamo gekocht voor op de motor van de boot, deze geeft sinds kort te veel spanning ( mogelijk defecte spannings regelaar). Ik probeer al 3 weken in contact te komen via de service afdeling, maar er wordt nergens op gereageerd. Slechte service!

Geachte Jacqueline, Ons excuus dat u wij erg laat contact met u hadden opgenomen. Door vakantie en een slechte overdracht is de reactie hier uitgebleven. Ondertussen hebben we contact gehad en we hebben de dynamo terug laten komen en uitgebreid getest. Op onze testbank functioneerde deze prima. De dynamo hebben we ook weer kosteloos retour gestuurd per PostNL. De verzending was speciaal met PostNL omdat u aangaf na uw bestelling nooit meer bij ons te kopen omdat wij het pakket met DPD hadden verstuurd. Heel vervelend allemaal dat deze ervaring niet de ervaring had moeten zijn wat we beide voor ogen hadden.

snelle en correcte leverantie

Zeer vriendelijk geholpen en snelle levering.

Laadpaal Webasto Pure Black gekocht

Ik heb bij stroomzat de Webasto Pure Black wallbox gekocht. Deze heb ik zelf geinstalleerd, echter mijn Renault Zoe R110 lade niet op. Na alles nogmaals nagekeken te hebben, contact gezocht met stroomzat. Eerst telefonisch. helaas was de persoon de mij kon helpen op dat moment in gesprek. De volgende dag werd ik terug gebeld. Er werden vervolgens foto's gestuurd hoe de switches moesten staan, Ik heb fotos terug gestuurd met mijn instellingen en aansluitingen. Andere EV geprobeert op de wallbox. Deze werkte wel. Stroomzat heeft contact gezocht met Webasto, na 3 dagen mailen via STroomzat en Webasto kwam de oplossing : Bij 1 fase aansluiting in combinatie met een Renault Zoe R110 moet van de laadkabel de zwarte en grijze draad losgekoppeld worden. Stroomzat bedankt voor alle moeite, Top bedrijf

garantie

Ik had een Dynamo gekocht en deze gaf een storing . Het werd keurig en snel opgelost . Dit zijn bedrijven waar je graag voor iets anders ook kijkt of ze het kunnen leveren. Prijs technisch ook

Geweldig.

Goed en snel advies voor de juiste onderdelen. Vlotte verzending, aanrader!

Snelle nette levering

Product was snel geleverd. omdat ik het moest retourneren even contact gehad was geen probleem

Vakkundig geholpen

Heel prettig kontakt en vakkundige mensen aan de telefoon ,daar heb je wat aan. Verder een snelle levering en geheel volgens afspraak. Ook de prijs was goed

Over StroomZat.nl

Stroomzat is een webshop voor voertuig en scheeps elektra. Al meer dan 40jaar zijn we actief in deze branche en kunnen u daarom ook goed adviseren.