Goed advies, snelle levering

Eerst gebeld, omdat ik niet precies wist welk artikel ik het beste kon kiezen. Uitgebreide uitleg en advies gekregen van een vriendelijke verkoper. Uiteindelijk kwamen we op een artikel dat niet in het standaard assortiment zat. Dit werd voor mij online gezet, zodat ik het kon bestellen. De volgende dag al in huis. Goede kwaliteit.

Snel besteld, snel en correct geleverd!

Duidelijke omschrijving, goede foto's van de artikelen. Snelle verzending wat men in deze tijden verwacht. Gewoon alles top!

Kan niet beter!!

Geweldig, dynamo besteld en binnen 24 uur is deze bezorgd..., Een prijsje om te zoenen en ook nog gratis bezorgd! Fantastisch in elk opzicht!

Goed bedrijf

Doen wat ze zeggen...top.

Goede snelle service voor een goede prijs

Goede snelle service voor een goede prijs

Ik had een onderdeel voor mijn auto nodig. Dit was het enige bedrijf in Nederland wat het kabeltje voor op mijn Dynamo had.

Doen wat ze zeggen

Snel en behulpzaam tegen een scherpe prijs

Korte vraag gesteld over het te leveren product, werd direct uitgezocht en snel teruggebeld. vervolgens Webasto Pure autolaadstation besteld en de volgende dag keurig binnen het afgesproken tijdsframe bezorgd. Top service!!!

Vriendelijke kompetent bedrijf. Waar Service voorop staat.

Snelle service en scherpe prijs

Ik had motorpech met onze boot en door de snelle service konden we vlot repareren en weer verder

Zo moet een webshop zijn

Goede selectie van producten, uit voorraad snel geleverd. Vriendelijke hulp aan de telefoon.

Goed assortiment, vriendelijk geholpen

Achter deze webstore zit een vriendelijk persoon met kennis van zaken. Goed assortiment en snelle levering.

Snelle betaalbare service

Wegens het ombouwen van mijn boot had ik extra zekeringen nodig. Deze heb ik voor een zeer betaalbare prijs bij StroomZat besteld en waren snel verzonden

hele fijne communicatie en snelle levering

behulpzaam

Ultieme service

Na mijn bestelling meldde Remco van Stroomzat dat een van mijn producten niet op voorraad was. Het product was al door Stroomzat besteld, maar kon niet de volgende dag al geleverd worden. Er werd gevraagd of een alternatief product de voorkeur had om alsnog de tijdige levering mogelijk te maken. Uiteindelijk werd het oorspronkelijke product persoonlijk door Remco afgeleverd. Ruimschoots op tijd voor mijn klus. Dat is service! Nogmaals dank.

ik heb gevonden wat ik nodig heb , perfect

Toch enkele min punten : ->Misschien een beetje meer info wanneer het product zal geleverd worden ->De transport kosten zijn ook wel aanzienlijk bij aankoop van meer 100€ nog steeds 12,5€

Goede producten, snelle levering

Een van de weinige webshops in Nederland waar je volledig koperen startkabels kan vinden, tegen vrij goede prijzen. Levering de volgende dag, top dus.

Prima kwaiteit

Duidelijk bedrijf

Alles naar wens, wat wil ik noch meer.

Snelle levering, goed verpakt en goede kwaliteit van product. Ik ben daarom ook zeer tevreden over Stroomzat.nl, zal er de volgende keer zeker weer bestellen.

Top service goed snel en verstand van elektra

Goede site duidelijk overzichtelijk. Ik had zelf nog een kleine vraag even gebeld gelijk Antwoord top. Super vriendelijk en snel. Echt een aanrader.

Besteld en binnen enkele dagen geleverd voor een goede prijs.

Best wel een lastig onderdeel om te vinden. Stroomzat was het enige bedrijf binnen Nederland die kon leveren.

Prima prijs voor startmotor

Startmotor snel gevonden in de webshop, met duidelijke omschrijving en afmetingen. Vlot en correct geleverd. Gewoon een prima webshop.

Billige varer og hurtig levering til Danmark

Webshop nem at finde rundt på.

geweldige service

Zeer goede service en heel behulpzaam met de juiste spullen te kopen

1e klas producten

Groot assortiment en keurige afhandeling.

Over StroomZat.nl

Stroomzat is een webshop voor voertuig en scheeps elektra. Al meer dan 40jaar zijn we actief in deze branche en kunnen u daarom ook goed adviseren.