Zeer goede en snelle communicatie. Snelle levering, goede service.

Zeer service gerichte communicatie. Snelle en degelijke levering.

1ste ervaring 120 amp zekeringen

Positieve ervaring gezien de zekeringen met briefpost verstuurd konden worden kreeg ik automatisch de reductie op verzendkosten terug gestort..... top!!! Kom zeker weer terug bij deze zaak

Snelle levering en correct geholpen

Snelle levering de aankoop is goed bevallen

Uitstekende en snelle verzending

Tevreden over de bestelling

Zeer goede ervaring

Scherpe prijs, snelle levering.

Keurig geregeld

Laadpaal besteld, tegen een een prijs die 10% lager lag dan andere aanbieders. Had hem vlot in huis, communicatie was duidelijk en reacties kwamen snel. Prima shop!

Prima snel geregeld.

Nadat ik gebeld had werd ervoor gezorgd dat het artikel (laadpaal) de volgende dag in huis was. Prima service en prima prijs.

snelle service, mooie prijs ☺

vooral telefonisch contact was top, kundig personeel

Geweldige service

Ik had een verkeerde lader voor mij af besteld, maar na 1 telefoontje kon ik hem direct ruilen en ophalen op locatie. Top bedrijf met veel kennis en waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.

Bestelling op tijd en compleet. Goed verpakt, geen klachten.

overzichtelijke en goed doorzoekbare website

overzichtelijke en goed doorzoekbare website. Contact ook telefonisch is uitstekend

Als beloofd!

Breed aanbod van producten, goed te bestellen en snel geleverd. Wat wil een mens nog meer?

Zeer positief

Snel geleverd. Duidelijke inbouwhandleiding. Zeker een aanrader.

Snelle levering en heel vriendelijk en behulpzaam

Snelle levering en heel vriendelijk en behulpzaam

Heel professioneel te woord gestaan en snel geleverd

Ik heb twee keer gebeld met de klantenservice en ben heel goed geholpen. Het is heel fijn als je gelijk iemand aan de telefoon krijgt die weet waar hij over praat i.p.v. een chat app waar je soms dagen wacht op antwoord.

Zeer Goede uitleg, snelle levering

Ik heb eerst gebeld met het bedrijf en kreeg een hele goede uitleg over de dynamo en bijbehorende problemen die ik had en er werd de tijd voor genomen wat zeer prettig was zodat ik stap voor stap alles kon checken, dynamo is heel snel geleverd ondanks dat ik vrij laat met bestellen was aan het einde vd week, super netjes behandeld en geleverd, echt top, kom je niet vaak meer tegenwoordig. Heb dit bedrijf ook bij mijn garage bedrijf aanbevolen.

Goed en snel

Prima, duidelijke communicatie

waar ze mee adverteren krijg je ook geleverd en dat in de afgesproken tijd

duidelijke webside

Veel keuze aan correcte prijzen

Tot nu toe alles gevonden bij Stroomzat.nl waar andere webshops niet konden bieden wat ik zocht. Prijzen zijn corregt en ook de leveringen lopen vlot

Topservice

Beste prijs voor mijn product. Snelle levering. Ook de keuze opties voor levering via DPD zijn prima. Mijn vragen voor de aankoop werden correct doorgezet naar en beantwoord door de fabrikant. Ik kende de webshop niet, maar zal er zeker terugkeren indien ik iets van hun assortiment nodig heb.

zeer klant vriendelijk

werd op tijd geleverd

Snelle en correcte levering

Makkelijke website, snelle levering via DPD. Ook goed via de mail bereikbaar.

Van opdracht tot levering Super goed.

Goede website, makkelijk bestellen, betalen,goede en snelle communicatie en levering op ophaalpunt ook goed geregeld. Zeer goed

Perfecte prijs/kwaliteit

Levering keurig op tijd. Snelle reactie via e-mail. Niets op aan te merken!

snelle levering en snelle oplossing voor facturatie

Snelle levering van het bestelde product. I.s.m. telefoniste (of andere vriendelijke dame) de factuur snel via mail ontvangen.

Torplaan 10 1785BA Den helder

Over StroomZat.nl

Stroomzat is een webshop voor voertuig en scheeps elektra. Al meer dan 40jaar zijn we actief in deze branche en kunnen u daarom ook goed adviseren.