Een winkel om naar terug te gaan.

Goede en duidelijke communicatie, Doet wat hij beloofd. Prima winkel!

Levering en prijs prima

Levering en prijs prima Laadkast gekocht voor elektrische auto Factuur duurde wat lang

Product is onderweg

After service is meer dan geweldig!

Mijn laadpaal bestelt. Ik maakte een foutje met het opgegeven huisnummer. Toen bleek dat de service van stroomt veel verder gaat. Zij herstelden mijn fout, die vervolgens door DPD niet werd verwerkt maar toch werd na een paar dagen dank zij de inspanningen van stroomt.nl mijn laadpaal geleverd. Met een bos bloemen voor de (mede door mijn eigen toedoen) problemen. In een woord geweldig. Daar zitten mensen van vlees en bloed die begrijpen wat klantvriendelijkheid betekent!

Snelle levering voor een goede prijs

Prettige webshop met concurrerende prijzen. Snel geleverd!

Goed en snel geregeld

Duidelijke website en snel geleverd

Prima ervaring

Keurig persoonlijk gebeld over de details van het product. Artikelen netjes binnen de aangegeven levertijd ontvangen

Uitstekend geholpen en snel verzonden

Persoonlijk en goed advies, flexibel en snelle service

Zelfs op vrijdagmiddag om 5 uur nog geweldig geholpen nadat ik een kabeltje compleet met stekkertjes per ongeluk uit het voetje had getrokken. Kabeltje werd direct per post gestuurd zodat ik het foutje snel kon herstellen. Werkelijk goed daar kunnen anderen nog wat van leren.

Na het installeren van de bediening via het web van de verwarming een kabeltje uit het voetje getrokken even gebeld en zelfs op vrijdagmiddag om 5 uur is het nog gelukt om het kabeltje per post naar ons op te sturen. Werkelijk super service daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

Kijk zo kan het ook !

GOEDE service. GOEDE uitleg als je wat vragen hebt ( die ik dus had ) GOED Behulpzaam als je alleen de motor naam weet en type ze zoeken het goed en snel voor je uit en denken goed met je mee Snel geleverd

Klantgericht

Verkoper denkt actief mee bij de oplossing van een probleem en hoewel hij het niet kan oplossen geeft hij wel advies over een mogelijke oplossing

Ontzettend klantgericht

Iets verkeerds besteld en super service door het terug te nemen en ook voor het goede alternatief te zorgen.

Goed en snel

Mooie en uitgebreide defra spullen.

Alles in orde, spijtig van geen bevestigingsbericht

Prima ervaring. Onderdeel moest besteld, werd gemeld en op veronderstelde datum geleverd

Prima service met goede product bekendheid

Zoals het hoort! Vlotte en correcte levering.

Zeer goede en snelle afhandeling

Snelle levering zonder problemen.

Snelle levering en goede producten in de winkel. Volgende keer zal ik zeker bij dit bedrijf een bestelling doen. Echt een aanrader!

Goed persoonlijke contact, snelle en duidelijke antwoorden

In onze zoektocht naar de juiste apparatuur om onze auto warm te houden tijdens ons in december 2019 geplande winterse avontuur naar de Noordkaap in Scandinavië kwamen we terecht bij Stroomzat.nl. We zijn erg tevreden met de service, die verder ging dan menig bedrijf ons in de afgelopen periode heeft laten zien. Het is prettig zaken doen met Stroomzat.nl. De geleverde apparatuur voldoet aan onze verwachtingen, de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend!

Voortreffelijk

Punctueel uitgevoerde bestelling.

Duidelijk en vakkundig

Ik had vragen over een auto laadstation. Die werden met vakkennis beantwoord. De lader werd prompt geleverd voor de laagste prijs!

Goede snelle levering van het juiste artikel

Goede levering en snel

Torplaan 10

1785BA Den helder

Over StroomZat.nl

Stroomzat is een webshop voor voertuig en scheeps elektra. Al meer dan 40jaar zijn we actief in deze branche en kunnen u daarom ook goed adviseren.