Dit Prezervatif is slecht

Het condoom was dun maar klein. Het brak uit omdat het een klein formaat was.

Dit condoom is nauwsluitend en heeft een breedte van 52mm zoals in de beschrijving word vermeld. De klant blijft verantwoordelijk voor het juiste gebruik van het product.

Slecht en de link in de mail voor een probleem werkt niet.

halverwege een x dubbel opgerold of iets dergelijks lijkt het wel. Heel vreemd iig. ***. Dacht de eerste x misschien is het alleen deze maar elke die we geprobeerd hebben heeft hetzelfde probleem. Waardeloos Hoop dat jullie met een eerlijk antwoord komen en en juiste oplossing. Groet Daniël

Snel en discreet. Goede prijs.

Ruime keuze, ook grootverpakkingen. Snel geleverd.

Binnen 24 uur is m'n bestelling thuis afgeleverd in een brievenbuspakketje. Kwaliteit van de condooms zijn goed.

Prima, maar waarom niet degelijk verpakt?

Levering duurde een paar dagen, je zou verwachten dat het de volgende dag er was. Daarnaast zat het in zo’n plastic zip-zakje, en niet in de originele verzegelde verpakking. Inhoud met verschillende houdbaarheidsdata… Dat voelt allemaal niet zo profi.

Hi Bastiaan, Die optie bieden we aan waar mogelijk. Je bestelling zou dan overigens niet door de brievenbus passen en je hebt voor een brievenbuspakket gekozen. De manier van verzenden wordt op veel plekken gecommuniceerd, maar ik kan mij voorstellen dat je daar niet altijd op let.

Snel maar niet wat er op de verpakking stond

Ik bestelde de licht blauwe versie en kreeg de donker blauwe geleverd…

Durex heeft de wrappers van dit product vernieuwd. Waar deze eerder een lichtblauwe kleur hadden is dit nu donkerblauw geworden. Ik heb per mail een afbeelding gestuurd van de nieuwe verpakking en de wrappers ter verificatie.

Durex

Durex thingfeel prima product

Product zoals omschreven

Goed afgeleverd En prima prijs.

Snelle anonieme verzending

Snelle verzending en anonieme envelop

Niet heel lang geleden een bestelling bij jullie geplaatst. 1-2 dagen na de bestelling het pakket ontvangen!

Top website verzending

Goede verzending en producten. Snel in huis.

Prima ervaring

Redelijk snel geleverd, anoniem, goede prijs.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd dus top.

***!!

Condooms gehaald. Nooit gekregen en geen track en trace. Geprobeerd te mailen en bellen, maar geen gehoor. Slechte service! NIET KOPEN MENSEN!!! DIT IS EEN ***!!

Hele snelle verzending

Veelte laat geleverd

Ik heb het product veelte laat ontvangen en was al in het vliegtuig toen ze nog bezorgd moesten worden. Door mijn lange reis heb ik het product niet kunnen gebruiken.

Voor 23:59 besteld, zeker niet de volgende dag bezorgd.

Ondanks kerstdrukte bij de bezorgdiensten is het pakketje niet eens verzonden. 22-12 besteld en pas 27 12 verzonden.. Geen kerstsex, geen nieuwjaarswipje ivm vakantie....

Super servive

Duidelijke site overzichtelijk en komen hun afspraken na

Snelle levering via brievenbus!

Snel en discreet geleverd via brievenbus ondanks de feestdagen. Fijne website, voldoende keus! Ideaal om zo via een website te kunnen bestellen. Ik bestel hier met enige regelmaat.

Snel en discreet geleverd

Netjes in de brievenbus in een keurige enveloppe geleverd.

In het begin twijfelde ik op deze website. Het ziet er een beetje vaag uit. Uiteindelijk niks aan t handje, condooms waren net optijd geleverd voor je weet wel.

Bijna een week moeten wachten

Ze adverteren met vandaag besteld, morgen in huis. Ik moest 6 dagen wachten…

Bestelling ging soepel

Duidelijke omschrijving en snelle levering

Lange levertijd, alles in één plastic zak

Donderdag besteld, 5 dagen erna pas binnen (24 uur levertijd was toegezegd) Ook had ik 2 verpakkingen besteld. Maar ik kreeg alles in een plastic zak geleverd? Had ik niet om gevraagd.

Past goed.

Over Postcondooms

Postcondooms is de specialist in condooms, glijmiddel en nu ook toys! Scherpe prijzen, een groot assortiment en razendsnelle verzending via PostNL of DHL.