Everything went smooth

From order to delivery everything was normal with proper notifications.

Snel en goedkoop

Zelfde kwaliteit als de durex die je in de winkel koopt of elders online. Deze worden alleen in tweetallen los in een zak zorgvuldig verpakt in brievenbus pakket bezorgd. De goedkoopste die ik kan vinden online en snel verzonden.

Perfecto

Super snel

Een goede en snelle service

Goede en snelle levering .Ik ben tevreden met de afwikkeling

Ander soort ontvangen

De geleverde condooms waren anders dan op de site. Telefonisch contact gehad. Zouden dezelfde zijn. Maar pasvorm is anders. Kan ik ze nog terug sturen. Zijn een aantal gebruikt!

Leuke service goed geregeld. Alleen een klein minpuntje de condooms worden niet in de originele verpakking verstuurd.

Beste Klant, Het is nog niet bij iedere soort het geval, maar waar mogelijk bieden we dit als optie aan. Bij bestellingen in grotere aantallen is dit ook het geval. Met vriendelijke groet, Team Postcondooms

Uitstekend!

Ik bestel altijd mijn condooms bij postcondooms.nl omdat ze snel, goedkoop en discreet geleverd worden. Zeer tevreden en dat al jaren.

Zeer slecht.

Ik had 4x 10 stuks condooms besteld. Maar ik kreeg er wel geteld 4 geleverd. Ik ga hier nooit meer bestellen.

Beste Tim, Je hebt 4 stuks besteld ter waarde van € 6,76 incl. gratis verzending.

goedkoper door praktische verzending

In plaats van in doosjes kwamen de condooms goed verpakt aan in bubbelplastic en plastic minigrip zakje via de post.

Makkelijk en snel

De volgende dag netjes bezorgd. Goed en simpel verpakt.

Was goed en sterk

Fast delivery but not in the original package

Fast delivery. Well-packed anonymous delivery package. However the condoms came in loose duos, meaning not in the original package of the brand. Since it is a matter I don't want to take risks, I am hesitant to order again.

Hi Alex, It is not available for every type of condom yet, but we do offer this as an option in the webshop. For other types it is a matter of keeping shipping efficient and free.

Snel en goed betaalbaar, maar... Bij het natellen van de hoeveelheid bestelde condooms miste ik er 2, niet een heel groot probleem een telfout is snel gemaar maar als je dan een mail stuurt krijg je geen reactie terug, beetje jammer! Aanbeveling staat op ja maar is meer een misschien

Great!

Just great

Prima, zoals altijd.

Uitstekend assortiment en snelle levering

Uitstekend !!!

De weg naar de hemel

Een unieke ervaring, je proeft goed de smaak

Eerst dacht ik dat het een onbetrouwbare site was, was niet zo. Snelle levering. Helemaal top.

Snel verstuurd en betrouwbaar!

Snel verstuurd en betrouwbaar!

Skyn Large xxl condoom Was goede maat.

Super super

Goed goed

Snelle levering / goed verpakt

Ik heb er nog steeds plezier van ;)

Prima en snelle service

Zeer snel geleverd, tegen een zeer nette prijs!

Heb nog steeds niks ontvangen denk dat me pakje kwijt is geraakt bij dhl . De meneert zou een alvast een brievenbus pakketje sturen maar ook die is er nog niet

Blokkenweg 31

6717AA Ede

Over Postcondooms

Postcondooms is de specialist in condooms, glijmiddel en nu ook toys! Scherpe prijzen, een groot assortiment en razendsnelle verzending via PostNL of DHL.