hele goede service Post nl heeft volgens hen, via track and tracé pakketje in de brievenbus afgeleverd, maar heb niets ontvangen. Zonder te vragen heeft deze top bedrijf nieuw pakketje opgestuurd en gelukkig deze wel gekregen, Top

Hoi Bernadien, Ik heb begrepen dat het al is aangekomen, de tweede keer. Groet, Krijn

Super sevice

Makkelijk besteld, duidelijke instructie etc. Ladder Snel thuis echter de haken moet je apart bestellen. Ook geen probleem ben uitstekend geholpen door de klantenservice.

Precies dat wat we graag wilden.

Prettig, op tijd, wat we hadden verwacht.

Fantastisch!

Levering was snel, trap is stevig gebouwd en super handig daar ik ze kan verplaatsen wanneer ik wil. Geen opmerkingen.

Top! Absoluut een aanrader!

Helemaal tevreden! Overzichtelijke site, makkelijk kunnen vinden wat we nodig hadden, duidelijke instructie filmpjes, makkelijk te bestellen, snel en goed verpakt geleverd en natuurlijk een heel mooi product. Absoluut een aanrader!

Positief; snelle levering en prettig contact

Ik vond op Houtenladders.nl precies een oplossing voor waar ik al een tijdje naar zocht. Telefonisch en per mail hebben we snel en prettig kunnen afspreken en afstemmen wat ik wilde hebben. De levering was redelijk snel. Helaas werden de goederen in de verkeerde maat geleverd. Hoewel Houtenladders.nl de fout direct toegaf en voorstelde de goederen weer in te nemen en opnieuw te leveren, heb ik alles toch geïnstalleerd. Het resultaat is erg mooi geworden.

Mooie ladderhaken, snelle verzending

Erg prettig dat het als brievenbuspakketje verzonden is. Ladderhaken nog niet gemonteerd, maar zien er goed uit.

Goed advies

Advies gevraagd en snel gekregen. Snelle levering en natuurlijk mooie trap! Echtgenoot was verheugd over bijgeleverde instructie... Vooral stap 9 valt in de smaak :-)

goed product volgens afspraak geleverd

goed product volgens afspraak geleverd

Goed product, snelle levering!

Mooie ladder, geheel conform wens van m’n klant.

Prima service en prima produkt!

Nette service per email en een goed produkt, duidelijke site met tabellen, tekeningen en instructie video’s

Prima service!

We hebben de ladder online besteld en hadden hem snel nodig. Hij werd heel snel geleverd, keurig verpakt. De kwaliteit voldoet geheel aan de verwachtingen.

Tevreden klant

Tevreden klant

Besteld en vrij snel geleverd

Levertijd was wat traag.

Verder ben ik nogal teleurgesteld in de kwaliteit van de ladder. Waarom gebruikt u verschillende soorten hout? Met name de uitzetpoot. Waarom is die poot van waaibomenhout gemaakt en niet uit hetzelfde hout als de ladderboom? Deze poot bevat nogal wat knoesten en dat lijkt mij de duurzaamheid van de ladder niet ten goede te komen. Ik zou het erg op prijs stellen als u die poot zou vervangen voor een die gemaakt is van hetzelfde hout als de ladderboom.

Goedemiddag Simon, Zojuist heb ik geprobeerd u te spreken over deze beoordeling. We gebruiken verschillende soorten hout vanwege de verschillende eigenschappen. De bomen van de plukladder worden van Oregon Pine gemaaakt vanwege de taaie en sterke structuur. Oregon is zeer sterk maar ook zwaarder. De sporten worden van essenhout gemaakt omdat dit het minst snel breekt. Hier worden ook hamerstelen van gemaakt. De derde poot van de plukladder is groter in omvang en hier is de belaste kracht dus minder. Omdat grenen lichter is qua gewicht hebben we voor deze houtsoort gekozen voor de derde poot. We hebben er dus wel over nagedacht. Groet, Krijn Sol Houtenladders.nl

Prima product Heldere gebruiksaanwijzing en instructie video

Geheel naar het zin

Was een vervanging van de vorige

Mooie ambachtelijk gemaakte ladder

Was op zoek naar een goede plukladder. Goed product en snelle levering. Aanrader.

Mooie ladders en top service

inmiddels 3 prachtige ladders in huis voor naar de entresols en in de kledingkast.

Mooie trap jammer van het brandmerk.

De ruimtebesparende trap voldoet prima, maar het brandmerk van de makers zit op een van de onderste treden in het zicht. Daar verzameld door de verdieping het vuil zich op een onlogische en lelijke plek. Als vroeger de meubelmakers trots waren op hun producten dan werd er zoals dat hoort een brandmerk aan de onderkant van het meubel of aan de onderkant van een lade aangebracht. Graag aandacht hiervoor want de gebruiker moet niet als eerste een beetje mislukt brandmerk zien maar de schoonheid van de trap bewonderen en daarna willen weten waar hij zoiets kan krijgen.

Beste Sjaak, We hebben u al gemaild en gebeld vorige week maar we krijgen u niet te pakken. Onze ruimtebesparende trap is nieuw in ons assortiment en de eerste drie à vier stuks van de proefmodellen hebben een verkeerd logo gehad. Dit is meteen aangepast. Mocht het in u geval zo zijn dat dit logo er verkeerd op staat, dan wil ik het graag kosteloos voor u omruilen. Ik hoor graag van u. Groet, Krijn Sol 06-23769230

Helemaal goed, mooie producten

Bij Houtenladders.nl een prachtige beukenhouten zoldertrap aangeschaft ter vervanging van ons oude laddertje. Wat een mooi product en wat een verademing zo’n trap ipv een laddertje. Zat eerst een beetje tegen de prijs aan te hikken echter bij verder onderzoek naar leveranciers sprongen zij er uit. Daar kun je qua kwaliteit als leek zonder juiste gereedschappen niet tegenop.

Prima product, snelle levering. Zo hoort het!

Idem als hierboven.

Simpel en vlot

snelle degelijke service

Mooi product zoals beschreven. Goed verpakt en vriendelijk geleverd

Prima ladder.

Stevig en snel geleverd.