Duidelijk, vlot, professioneel, mooie producten.

Mooi laddertje besteld na inwinnen van wat informatie via de mail, vlotte levering. Fijn bedrijf.

Maken waar wat ze beloven

Ik heb een wandplank met blinde bevestiging besteld. Keurig verpakt binnen de afgesproken termijn werd hij geleverd. Ziet er supermooi uit.

Prima winkel met goed service

Er was iets misgegaan met de verzending, maar via mail werd hier adequaat op gereageerd en het artikel was snel in huis.

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

prima geregeld

online besteld en binnen de afgesproken levertijden geleverd

Goede service; geleverd op afgesproken moment en goed verpakt en mooi product!

Super!!!

Super snelle service, zeer correct geregeld en gecommuniceerd!!

Nette orderafhandeling

Nette orderafhandeling

Fantastisch bedrijf, persoonlijk, goede service, denkt mee.

Wilde een mooie ladder van zeker 3 meter hoog. Heb met het bedrijf overlegd. Zij luisterde en gaven mij advies. Heel persoonlijk en heel fijn. 24 uur na de bestelling had ik in Belgie de ladder in huis. Een onderdeel ontbrak en binnen wederom 24 uur had ik dat ook in huis. Zonder discussie en zonder vragen. Echt geweldig.

Prima geholpen. Duidelijke uitleg. Ladder was helaas tijdens vervoer beschadigd. Binnen 4 dagen kreeg ik een nieuwe thuis! Goede rvs en andere materialen en ziet er prima uit.

goede service.

Nadat ik gemaild had, dat ik geen email over de leverdatum ontvangen had, werd er meteen gebeld. Deze email heb ik dus wel gekregen. Trouwens de ladder hangt al.

Mooie producten

Levering duurt even, producten zijn wel mooi.

Goedemiddag Ellen, Fijn dat je blij bent met de kwaliteit van de boomstamplank. We hanteren nu een levertijd van maximaal 4 weken. Omdat we meer dan 1000 varianten hebben, moeten we iedere plank op maat maken. We hebben 2 verschillende diktes, 4 verschillende breedtes, 20 verschillende lengtes en 8 verschillende afwerkingen. 1280 varianten dus! Tussen het bestellen van jouw plank en het thuis leveren zit 3,5 week. We zouden het graag sneller doen maar ik hoop dat je begrijpt dat we moeilijk 1280 verschillende varianten op voorraad kunnen leggen;) Groet, Krijn Sol

Prachtige producten en keurige service

Voor onze nieuwe keuken zonder bovenkastjes wilde ik wat mooie blinde houten planken. Na wat rondspeuren op internet vond ik deze site met mooie betaalbare planken. De maat is zelf aan te geven. Op een eerste mail werd al snel en keurig gereageerd, de levering keurig verpakt en een belletje van de chauffeur vooraf. Hoewel er 1 setje bevestigingsmateriaal miste is dat dezelfde dag nog nagestuurd. Heel blij mee en al veel complimenten gekregen!

Ik heb mijn producten in goede orde ontvangen En de producten zien er goed uit

Goede kwaliteit!!

Prachtige houten planken ontvangen van Houtladders.nl!

Een mooi laddertje naar de vliering

Dit was top. Goede uitleg van een medewerker hoe te monteren. de volgende dag geleverd. Ik heb nu een mooi laddertje naar m'n vliering. Trap werd kant en klaar geleverd, mooi afgewerkt. Een redelijk makkelijk montage systeem aan de muur.

Perfecte service

Super kwaliteit, mooi afgewerkt en heel snel geleverd !

Supersnelle levering, mooie kwaliteit

De ladder bestelde ik op vrijdag, op zaterdag al geleverd! Het is een heel goede kwaliteit en ziet er prachtig uit!

Duidelijke website en voldoende keuzes, geleverd binnen gecommuniceerde termijn, netjes verpakt en heel mooie wandplank! Klein verbeterpuntje: een korte beschrijving aangaande de bevestiging van de muurbeugels had niet gek geweest.

uitstekend

dank voor het goede advies en snelle afwikkeling

Niets op aan te merken!

Keurige wandplanken, kontant bij aflevering mogelijk, wil je geen verzendkosten dan kun je de spullen zelf ophalen top!

Prima ladder

Een prima ladder, handige youtube-filmpjes en vlotte levering.

Goede levering.

Goed.

Hele fijne houten trap, van bestellen tot leveren ging soepel en snel

Hele fijne houten trap, van bestellen tot leveren ging soepel en snel

Op de website staat duidelijk beschreven welke maat trap ik nodig had. De trap werd snel geleverd en is van goede kwaliteit.