Mooie producten

De geleverde producten (houten ladder, bevestigingsstangen en bevestigingshaken) zijn mooi afgewerkt, op een paar kleine details na, met name in de bevestigingsstangen. De afdichtdoppen aan de uiteinden zijn niet helemaal mooi rond waardoor het lastig is om de ophangpunten van de stang af te krijgen. Ook is het deel van de stang onder de ophangpunten niet mee geverfd (of de verf is er weer afgesleten) waardoor je kaal aluminium ziet als je de ophangpunten verstelt. Ook was het wel handig geweest als er gereedschap als inbussleutel en torxsleutel waren meegeleverd om te monteren. Laatste punt: 10mm pluggen met 8mm schroeven die meegeleverd zijn met de bevestigingsstangen lijken mij overdreven zwaar, aangezien het gewicht van de ladder toch voornamelijk op de vloer komt. Ik heb zelf andere pluggen (8mm) en schroeven (6mm) gehaald omdat ik in beton moest boren en dus het liefst zo klein mogelijke gaten wilde. Het geheel hangt alsnog super stevig.

Eerder dan verwacht kwam de degelijke mooie ladder aan

Ik bestelde een ladder die niet op voorrraad was en kreeg deze toch zeker een week eerder. De ladder is stevig en van goede kwaliteit. Aardige echte mensen aan de telefoon ;-) Een verademing in verbouwingstijden!

Prima ladder en goede service

De ladder voldoet aan onze wensen. Wel gaf de ladder wat af. Daarom hebben we de ladder een laklaagje gegeven. Daarna was het verholpen. We hadden wat vragen en opmerkingen over de verzending. Dat hebben ze heel prettig opgepakt. Goede service.

mooie kwaliteit

zeer tevreden. mooie stevige ladder en toch licht genoeg om het te verplaatsen.

Prima ladder, snel en correct geleverd

Wilde graag een houten ladder met brede poten voor oogsten van fruit. Vond dat op houtenladders.nl en bestelde. Twee dagen later stond ladder achter mijn huis. Goed ingepakt en op gevraagde plek.

netjes geregeld

zonder problemen nieuwe trap

Mooie trap, snel verzonden

Snel en betrouwbaar

Op zondag besteld op dinsdag geleverd. Mooie ladder en mooi ophangsysteem Ik ben er heel blij mee.

Ze hadden wat ik nodig had en toen leverden ze het wanneer ik ze betaalden.

Prima webshop en service

Duidelijk overzicht van producten en bestellen en leveren ging soepel

Prachtige kwaliteit en afwerking!

Heel blij met de eikenhouten plank (facet gezaagd) die ik heb besteld.

Vakwerk en snelle levering

Bij de bestelling van de trap met een beugel, was ik de haken vergeten mee te bestellen. Na mijn mail hierover kon deze nog toegevoegd worden en werd alles binnen een dag geleverd. De trap is mooi afgewerkt en voldoet volledig aan de verwachting. Eenvoudige montage dankzij meegeleverde schroeven en bouten.

Supersnel en netjes geleverd!

Mooi product voor een nog mooiere prijs.

Mooi ladder!

Vriendelijk meedenkende medewerker i.v.m. bezorging! Goede service

Prima met 1 opmerking.

Trap helemaal prima. Klein probleempje met de trapleuning, maar perfect opgelost door houtenladders.nl Mvrg. Gert

Beste Gert, Bedankt voor uw review en wat vervelend dat de leuning zo is aangekomen. Dit hoort zeker niet. Wij hebben elkaar zojuist aan de telefoon gesproken en ik ben blij dat we het op deze manier hebben kunnen oplossen. Wij wensen u er alsnog veel plezier van!

Best quality product with a good customer service!

We bought two big shelves for our kitchen from Houtenladders.nl. I thought about making them myself, but I'm happy we decided to buy them instead. The packaging was perfect, and the delivery was as expected, even though there was a small delay. They took a few extra days to make sure we got a better quality product. Customer service was very helpful. They answered my questions quickly and arranged the delivery date based on my vacation. The product quality is 5 out of 5, customer service is 5 out of 5, and packaging is 5 out of 5.

Goed advies, snel, professioneel en goede kwaliteit.

Ik werd heel goed geholpen aan de telefoon en toen ik uiteindelijk van keuze was veranderd, handelden ze gelijk adequaat. Ik ben erg blij met onze ladder. Hij is stevig en goed afgewerkt.

Saturne vaste wenteltrap vuren, van SOGEM

Het bedrijf houtenladders.nl krijgt wat ons betreft een 10 voor de vriendelijke en degelijke service, de snelle levering en het feit dat we voor extra kosten zijn gecompenseerd. Wij zijn minder tevreden over de trap. Op zich is het een mooie wenteltrap en is zo’n bouwpakket een uitkomst als je weinig ruimte hebt en een bepaald budget. Echter, de productiekwaliteit laat te wensen over. De schroef in het onderste buisje draaide door (Dit was niet gelast, maar dicht geknepen). Daarom stokschroeven met inbus moeten kopen bij de ijzerwarenwinkel en een duurdere rekening van de klusjesman gehad. Verder beschadigen de planken snel. Eén is gespleten, maar die hadden we gelukkig niet nodig. Het plaatsen duurde bij ons 6 uur met 2 personen. Voordelen van de trap zijn dat onze bestaande trapleuning makkelijk aan de houten kern te bevestigen is en dat de trap (mits in het midden goed aangedraaid) slechts een klein beetje wiebelt, maar helemaal niet kraakt.

Beste Lola, Wat vervelend dat u het op deze manier heeft ervaren. Wij hebben ondertussen contact met elkaar gehad en zijn tot een goede oplossing gekomen. Wij hopen dat u alsnog veel plezier van de trap zult hebben!

Mooie trap. Gemakkelijk te monteren.

top!

prachtige zwevende plankjes

Snel geleverd, product volgens verwachting

Beste mensen, We hebben het product snel geleverd gekregen. Het was volgens specificaties. Met handleiding. We hebben het snel in elkaar kunnen zetten.. Hartstikke blij met onze nieuwe molenaarstrap.

Mooie kwaliteit eiken wandplank

De plank is precies op maat zoals opgegeven, op tijd en keurig geleverd met alle accessoires. Hij hangt al in mijn keuken. Erg blij mee.

Goeie verzending, mooie trap, maar ...

Drie opmerkingen : ten eerste dringend uw bijgesloten bevestigingsrichtlijnen van de stang voor molenaarstrappen verbeteren : voorboren met een boor 6 voor de bouten levert gaten op waar uw meegeleverde schroeven volledig los inzitten. Voorboren met een boor van 4 moet dat zijn. Ten tweede op uw site aanduiden dat een langere ladder kan toelaten die wat schuiner te zetten dan de voorziene hellingsgraad. Dit is misschien logisch voor ervarenen, maar niet voor ervaringloze trapplaatsers. En ten derde vind ik het jammer dat er geen iets bredere molenaarstrappen worden voorgesteld. 45 of zelfs 50cm breed bvb. Dit gezegd zijnde ziet de geleverde trap er mooi uit, en met wat correcties bij het fixeren van de stang staat hij ook veilig en stevig vast.

Beste Johan, Dank voor de reactie. Ik heb even gekeken naar de verschillende punten. De boor 6 is bedoeld voor de bevestigingsstang wanneer de M8x50 bouten in een balk worden gedaan. Voor de haken raden we een boor 3 aan. Zo staat het ook omschreven in de montagehandleiding. Een langere trap kan prima, wanneer je deze aan de bovenzijde over laat steken. Je kunt dan de haken gewoon lager monteren, zodat de trap perfect waterpas blijft staan. En tenslotte hebben we de beukentrap zeker breder; https://www.houtenladders.nl/cottage-junior-65-cm-beuk.html. Alleen krijg je dan een bouwpakket. Kant-en-klare trappen kunnen we vanwege het gewicht tot 40 cm breed leveren. Hopelijk geeft dit wat verheldering;) Veel plezier met de trap! Groet, Krijn

Kwaliteit in uitvoering en advies

Materiaal is uitstekend degelijk. Nauwkeurig uitgevoerd volgens specificatie. Duidelijke instructies voor het plaatsen.

Active communication and great product

I ordered custom-size shelves. It took more than 3 weeks to receive it. However, the company is reachable and answered my questions every time with patience. The product is great. We assembled it ourselves. Really elevated our kitchen. Thanks!

Bovendijk 157

3053 KP Rotterdam