Goed, levering sneller dan verwacht

Door snellere levering helaas 1e keer niet thuis maar snel een nieuwe afspraak kunnen maken

Goed!

goede en duidelijke communicatie / product is van goede kwaliteit

Goed mooie trap

Dikke schroeven voor de ophangbeugel. Heb er eentje kapot gedraaid.

Beste Loek, Bedankt voor je feedback. Het zat hem in het bevestigingstuk, waarvan het gat net iets te smal was. De schroef was wel de juiste normale maat. Ik begrijp dat je zelf een andere schroef hebt gebruikt nu? Anders kunnen we je nog een nieuw bevestigingsstuk opsturen. Onze leverancier heeft ze inmiddels voor ons omgeruild. Excuses voor het ongemak. Groet, Krijn

Degelijk spul

Ik heb een aantal accessoires voor ladders besteld. Het is superdegelijk spul dat waarschijnlijk 100 jaar meegaat. De afwerking is iets "industriëler" dan ik van de afbeeldingen voorzien had en misschien had ik de levering wat eerder verwacht. Maar alles bij elkaar ben ik tevreden.

Beste John, Dankjewel voor je feedback. Je opmerking over de steigerbuis begrijp ik wel. Soms is een strakke rvs bevestiging mooier. Vanaf volgende week zullen er ook rvs bevestigingssets online beschikbaar zijn. Deze gaan 69,- kosten. Als je wil mag je de steigerbuis uitvoering retourneren en de rvs bestellen. Groet, Krijn Sol

Was prima

Top: vlotte, klantgerichte levering van een kwalitatief product

Top: vlotte, klantgerichte levering van een kwalitatief en mooi, puur product.

Prachtige en practische houten keukentrap

Prachtige en practische houten keukentrap

TOP

TOP

kort en duidelijk

snel geleverd, mooi product.

mijn 1e ervaring (hoe vaak koop je privé een trap/ladder?) Mooie beuken bibliotheektrap/ladder. Een trap die gezien mag worden!! meteen 2 set beugels gekocht zodat ik hem ook tegen de muur kan weghangen als we het niet gebruiken.

Bestelde haken snel bezorgd

Bestelling is snel bezorgd. Haken zijn heel goed.

Gemakkelijk bestellen via de website, betrouwbare levering en mooie kwaliteit

Heb nu twee keer een zoldertrap besteld via houtenladders.nl. Beide leveringen keurig conform bevestiging en track & trace systeem geleverd. Mooie kwaliteit van het product, goede informatie op de website over de keuzes en vereiste traplengtes. Het enige wat ik onduidelijk vond is dat je de ladderhaken erbij moet bestellen als je een bevestigingsrail koopt. Het zou gemakkelijker zijn als dat in één pakket werd aangeboden.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooie kwaliteit trap en snel in huis. Ben gebeld om even de precieze maat te bepalen. Past uitstekend Erg tevreden !

Bestelling en levering correct.

Snelle en correcte levering

Komen afspraak na en en deugdzame kwaliteit

Prima ladder voor een redelijke prijs

De ladders zijn volgens voorwaarden op tijd geleverd. De ladders zijn van prima kwaliteit en netjes afgewerkt.

Super strak

Mankeert helemaal niets aan. Mooi materiaal, goed gemonteerd.

Helemaal goed

Aardig, correct

geen

Aangenaam

Vlotte en correcte levering en vriendelijk contact

Mooie producten, snel geleverd.

Alles prima van product tot levering.

Eenvoudig, duidelijk en goed

Meedenkend, snel en duidelijk in communicatie, leveren netjes en goede kwaliteit

Fijne en snelle service

Een zeer gebruiksvriendelijke website. Telefonische bereikbaarheid was prima en in goed overleg kon het artikel geleverd worden. De houtenladder zelf is van hoge kwaliteit en mooie uitstraling.

Snelle levering, waar voor geld

Goedkope trap die goed functioneerd.