Goede kwaliteit en snelle levering.

zeer snelle levering van mooi product

zeer snelle levering van mooi product en ook nog voor prima prijs

mooi materiaal

de eiken houten legplanken die ik bestelde zijn top! incl stevig montagemateriaal. Onklopbare prijs (in belgie + 100€). Jammer van de langere levertijd, maar ik werd wel goed op de hoogte gehouden door de klantendienst. Een AANRADER!

Uitstekende kwaliteit, goede service!

Mooie trap, snel geleverd

Op de website wordt duidelijk uitgelegd hoe je de lengte van de trap kunt bepalen. Bestelling geplaatst en binnen 4 dagen al geleverd.

Snel, goed verpakt, mooie kwaliteit.

Makkelijk bestellen, mooie kwaliteit en netjes afgewerkt.

Snelle en goede service. De ladder voldoet volledig aan onze verwachtingen

Zie boven.

Prachtige ladder, supersnel geleverd

Mooie ladder, zeer tevreden!

Super snel en mooi product

Goede site makkelijk zoeken prima

Uitstekend. Alles conform afspraak en kwaliteit product is goed.

Heldere site, snelle reactie, alles conform afspraak en productkwaliteit is goed.

Goed netjes geleverd.

Goed snelle levering.

Prachtige zwevende eikenhouten planken

De planken verdienen 6 sterren. De levertijd/vertraging 2 sterren. Maar t was t wachten meer dan waard! Heel blij mee

Snel geleverd en goede kwaliteir

Unieke decoratieve en veilige ophanghaken voor ladder

Prima product maar wat onduidelijkheid over de levering

Kreeg een bericht dat de bestelling zou worden geleverd. Bleek echter dat transporteur de levering niet had opgehaald waardoor ik er achteraan moest bellen. Ook staat er op de site dat grotere items zoals de bestelde trap apart worden geleverd van de bestelde bevestigingsmaterialen via een pakket zending. Dit was ook niet geval. Omdat de zending op een ander adres bezorgd moest worden is het dan erg onduidelijk wat wanneer komt. Het product zelf voldoet aan alle verwachtingen.

In de orderbevestiging die ik ontvangen heb mistte de levertijd. Maar toen ik een mail stuurde naar de klantenservice kreeg ik supersnel en duidelijk antwoord en het geleverde product is prachtig!

Uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs.

Zwevende eiken wandplanken besteld. Goedkoop is zoiets natuurlijk niet, maar voor productie op maat goed geprijsd. Afwerking is uitstekend en de planken goed verpakt verzonden inclusief al het benodigde bevestigingsmateriaal. Aanrader.

Mooi product tegen redelijke prijs en snel bezorgd

Mooie beuken steektrap gekocht die snel bezorgd werd. Duidelijke montage video voor de rails en haken. Alle benodigde materialen keurig bij de levering gevoegd. Had een zakje schroeven over en kwam een setje bouten tekort: was met 0,40 euro bij de bouwmarkt opgelost. Had ik jaren eerder moeten doen.

Prachtig product

Tevreden over aanbod en service.

Een groot en mooi aanbod houten ladders, en een vlotte afhandeling met een perfect geregelde thuislevering.

Eindelijk de plukladder gevonden waar ik al een tijdje naar op zoek was

Onze nieuwe boomgaard is nog heel jong, maar door de uitdrukkelijke keuze voor oude, ziekteresistente hoogstamrassen, hebben we toch al een ladder nodig om fruit te kunnen plukken. Ik zocht dus al een hele tijd naar een houten ladder die minstens in het plukseizoen kan blijven buiten staan en die handig is om tussen de takken te zetten zonder de jonge bomen te beschadigen. De laatste keer dat ik het juiste model gezien heb, was in de boomgaard van mijn grootvader (zeg maar veertig jaar geleden of zo). Na omzwervingen op veilingen en zelfs antiek-sites kwam ik vorige week terecht bij houtenladders.nl en die bleken precies de plukladder te maken die ik in gedachten had. Zondagavond besteld, dinsdagochtend geleverd en meteen uitgeprobeerd. Dat de ladder met lijnolie beschermd is, maakt het voor mijn gifvrije tuin helemaal perfect.

Proficiat!!

Zeer snelle levering en perfect in orde!!!

Duidelijke informatie op de website en probleemloos mijn Molenaarstrap kunnen bestellen. Snelle levering en compleet. Hele mooie stevige trap, ben er erg blij mee.

uitstekend product, uitstekende service

zie hierboven

Snelle bestellen, snelle levering goede aftersales!

Als ik een puntje mag noemen, wij moesten om praktische reden de steun van de adderstang een beetje verplaatsen, wat makkelijk is, maar onder de steunen was de stang niet zwart.

Mooie, stevige ladder, snel geleverd.

Snelle levering. Goed beschermd verpakt. Solide product. Voldoet aan verwachting. Staat mooi in onze kampeerbus.