mooie puur houten zolderladder

Bestellen simpel, met heel goede begeleiding voor het opmeten van mijn ladder, Snelle levering, mooi hout en goed in elkaar te zetten ( handrail bevestigen).

Prima geregeld

Correct en snel

prima service

makkelijk te bestellen via de website, prima levertijd

Kwalitatief mooie trap

Geen goedkope maar wel mooie en kwalitatief goede trap. Levering was goed. Alleen had ik vanuit de mail begrepen dat er een track en trace zou volgen en daarna twee dagen zou duren. Deze track en trace nooit ontvangen en vervolgens was de trap er binnen een paar dagen. Blij dat iemand dus thuis was die het in ontvangst kon nemen. Ophanghaken gekocht, ook mooi, maar ik had de verwachting dat de stang (zoals op de foto weergegeven) ook zou worden geleverd. Dat vond ik dus wel een beetje jammer.

Kwalitatief product en goede dienstverlening

Ik bestelde een stang om mijn zoldertrap aan op te hangen, met twee haken. Zeer degelijk en kwalitatief materiaal, vijzen inbegrepen, makkelijk te installeren. Bestelling, betaling en levering verliep heel vlot. Een aanrader!

Prima ladder

Bestelling is eenvoudig, goede uitleg mbt de ladders/trap en bevestigingsmateriaal. Filmpje voor installatie is ook handig. Levering was snel en conform verwachting. Wel een tip, zonde dat er toch wat butsen in de trap zaten (komt in de schuur, dus voor mij geen probleem), dus toch beter inpakken dan alleen krimpfolie :). Verder goed en snel bereikbaar voor vragen. In mijn geval kon de transporteur in eerste instantie het adres niet goed vinden. Ik ben snel doorverwezen en de volgende dag was de levering dan toch gelukt. Installatie was eenvoudig (en snel). Tip: qua hoogte van de ladder (treden) wordt de vloer aangehouden, mocht je makkelijker op willen stappen van bijvoorbeeld een vliering/zolder dan is een langere trap wellicht handiger ... achteraf had ik een langere trap iets prettiger gevonden

prima materiaal

nog niet gemonteerd, maar het materiaal is degelijk en naar verwachting.

Prima product, prima service, helemaal TOP!!

Goed geholpen, prettig contact, vlotte afwerking, gewoon alleen maar pluspunten

Top leverancier, kwaliteit was boven verwachting uitstekend van de beukenhoutenladder.

Voor onze bergzolder een beukenhoutenladder van ±310cm besteld met haken en 1 beugel. Uiteindelijk ben ik gebeld door houtenladders.nl met de vraag of mijn bestelling klopte omdat ik 4x beugels had besteld en dat bleek dus 4 keer een beugelset van 2 stuks. Dat was een foutje van ons. Keurig opgemerkt en het bedrag werd gecrediteerd. Tot slot kwaliteit van het product was bovenverwachting goed. De trap wordt gebruikt voor onze bergzolder. Het is wel een zware trap. Maar oefening baart kunst. Kudo's voor de service en kwaliteit.

Keurige levering

Duidelijke website, goede levering. Duidelijke beschrijving erbij.

Snelle service van goede producten

Snelle service van goede producten. Klantvriendelijk.

Ladder kwam gemonteerd

De door ons bestelde ladder kwam laat, maar dat waren de feestdagen die ertussen zaten. Kwaliteit is zeer goed, alles netjes in plastic gepakt en de ladder voldoet ruimschoots.

Mooi product en goede levering

Helemaal prima. Goede afspraken.

Zeer snelle levering van mijn bestelde ladder

Mijn bestelde ladder werd al na een werkdag verzonden, supersnel!

Snelle, vriendelijke service met goede producten

Ik heb mijn producten afgehaald bij de fabriek. Snelle service en vriendelijk geholpen.

Prima. Nette levering

Prima levering.

super service, toegankelijke website, duidelijk

🤩🌟👍🏽

Het zijn mooie stevige trappen, snel geleverd. De chauffeur was er binnen de afgesproken tijd.

perfecte service en snelle levering

Bij de bestelling had ik een paar twijfels en daarom advies nodig, ik ben goed te woord gestaan en verder geholpen. De levering was razendsnel en netjes verpakt. De trappen zijn nog niet in gebruik, dit kan ik niet beoordelen. Mijn beoordeling gaat puur over de service en levering.

Snelle levering, kwaliteitsproduct!

Blij met de snel geleverde ladder. Netjes afgewerkt. Gewoon goed!

Snelle levering, mooie en betrouwbare trap, zeer goed bereikbaar

We hadden een vraagbover de bevestiging via e-mail gestuurd, deze is dezelfde avond nog beantwoord. Heel fijn. En de trap is een aanwinst voor onze zolder.

Op tijd, volledig en zorgvuldig geleverd.

Uitstekende service, snelle levering

Van het moment van bestelling proces helder. Voortgang goed gemonitord. Uitstekende service, snelle levering. Produktkwaliteit uitstekend!

Prima ladder

Ondanks de lengte en kleur direct uit voorraad leverbaar. Binnen 24 uur bezorgd, zeer goed bescherm verpakt.

Goede producten en indien nodig nazorg

dit bedrijf zorgt voor een goede afhandeling van eventuele gebreken. Daarom kunt u gerust online de producten bestellen. Deze worden zorgvuldig verpakt en zijn robuust van kwaliteit.

Beste Marc, Fijn dat we het goed opgelost hebben. Bedankt. Groet, Krijn Sol