Duidelijke website, snelle levering. Mooie ladder

Bestelling en levering gingen super. kwalitatief goed afgewerkt. Zou het iedereen aanraden.

Mooie trap, vakwerk

Goede kwaliteit trap, de bevestgingsstang is robuust

Top-ladder, super snel geleverd.

Het montage-filmpje was duidelijk. De levering zeer snel en het is gewoon een heel mooie degelijke ladder! Voor transport heel degelijk verpakt. We zijn erg tevreden.

prima ladder en snelle afwikkeling,

mooie eiken ladder en snelle afwikkeling.

Vriendelijke en deskundige service via de telefoon. Netjes geleverd.

Niet ontvangen

Niets ontvangen na melding dagen voordien dat het verzonden was...

Gewoon goed

Snel goed en betaalbaar

Bijzonder fijn

Ik heb 2 jaar geleden een houten trap uit elkaar besteld en net in elkaar gezet. Het is fantastisch gegaan. Ook heb ik een ophang beugel besteld De 69 euro versie. Nu heb ik in onhandigheid een schroef dol gedraaid en zit nog niet geheel goed. Is het mogelijk om een rvs schroef nog nageleverd te krijgen. Al dan niet tegen betaling. 0655830112

Goed verpakt, fijne communicatie

Goed telefonisch bereikbaar en een eerlijk advies ontvangen. Pakje snel verzonden (duurde alleen een week voor het binnen was, vermoed dat dit aan de pakketdienst ligt). Netjes ingepakt, helemaal compleet incl. Schroeven en bouten en een duidelijke en leuke beschrijving! Zat alleen al een kleine beschadiging op de bevestigingsstang. Maar, dit zit aan de binnekant welke tegen de muur hangt dus zal niet te zien zijn. Indien nodig bestel ik zeker nog eens bij dit bedrijf!

'moeilijke start' van verzending, maar top product ontvangen.

Intern wat moeilijkheden bij verzending. Product bleef in magazijn terwijl per mail de zending bevestigd werd.....uiteindelijk alles nog sneller geleverd dan wat ik door de vertraging mocht verwachten. Zéér snelle en correcte opvolging van vragen die via mail gesteld werden.

Mooi en naar verwachting

Best manuel ever volgens mijn man.. .iets met de laatste stap ;)

Snelle levering Mooie kwaliteit

Mooie trap in zwart eiken - ziet er super uit

Supersnelle levering, heel degelijk product

Trap was al geleverd voordat ik een mail ter bevestiging van verzending had ontvangen. Was al 2 dagen na bestelling in huis. Trap is erg stevig en degelijk uitgevoerd. Aanrader dus!

Goede prijs, snelle levering

Besteld via internet, telefonisch contact gehad over levering en binnen 2 dagen geleverd..

Voortreffelijk

Zeer correcte en snelle levering. Goede uitleg en een goed product. P. Vroomans.

Gemak en kwaliteit

Makkelijk te bestellen, zeer snel geleverd en het kwaliteitsgevoel van vakwerk.

Snel geleverd en voldoet aan verwachtingen

Levering was precies zoals afgesproken. Wat wil je nog meer!

Perfecte service

Zeer snel

Topkwaliteit ladder tegen een eerlijke prijs.

Voor een hoogslaper zocht ik een trap/ladder. Na wat speurwerk kwam ik uit bij houtenladders.nl. De ladder werd eerder geleverd dan verwacht. Netjes beschermd ingepakt. Mooie kwaliteit hout en keurig afgewerkt. Staat prachtig op de slaapkamer. Gewoon top.

snel, goed

prima werk, daar kan ik het zelf niet voor maken!

Breedte past niet bij dakpannen

Ik heb hem op het dak liggen Wat tegenvalt is dat de breedte niet goed mached met mijn dakpannen. Het beste is als hij in 2 dalen ligt, maar dat past bij mij bijzonder slecht

Stevige trap

Stevig uitgevoerd en netjes afgewerkt? redelijk vlot geleverd. Minpuntje is dat op de site gesproken word over optioneel extra ophangbeugels, maar die die zijn niet extra, de ladder wordt geleverd zonder enige bevestiging middel! Moet je op verdacht zijn.

Zeer professioneel

Het was onze eerste ervaring met Houtenladders.nl. Zeer professioneel en telkens een zeer correct antwoord bij verschillende vragen. Doordat wij een ander leveradres hadden opgegeven en niet op dat adres aanwezig waren, is er een en ander fout gelopen bij de verzending. Hiervoor treft Houtenladders.nl zeker geen schuld en werden de problemen telkens snel opgelost. De afspraken werden ook steeds nagekomen.