Goede service en snelle levering

Trap past perfect en een goede oplossing om op mijn zolder te komen.

Goed bedrijf met goede producten.

Online een molenaarstrap gekocht. verkeerd product aangeklikt, maar hier een mail over gestuurd. Hebben ze netjes opgelost. Product wat ik ontvangen heb is ook van goede kwaliteit

Degelijk en netjes… uitstekende kwaliteit

Elke keer alles netjes en optijd geleverd en missers tot nu toe

Geleverd volgens afspraak en wat we ontvangen hebben voldoet ruim aan de verwachtingen. Prima verhouding tussen prijs en kwaliteit. Op de site was het even lastig om de juiste accesoires te vinden.

Snelle levering zoals besteld

Mooie trap met accessoires

Snelle en vriendelijke service, mooie wandplanken.

Keurig verpakt bezorgd. Bezorger was zeer vriendelijk en bracht de ladder meteen op z'n plek.

De ladder ziet er prima uit. Het is nog niet het seizoen om hem te gebruiken, maar ik heb er alle vertrouwen in :)

Mooie plank

Mooi hout, goed afgewerkt

Trage afhandeling

We hebben een houten trap besteld op 9 maart welke na 3 dagen werd bezorgd, echter waren er een aantal gebreken welke we direct hebben doorgegeven. Er moeten twee nieuwe treden worden nageleverd. We kunnen de trap nu niet in elkaar zetten. Toen ik begin maart belde waren er genoeg trappen op voorraad, hoe moeilijk kan het zijn om even twee treden uit een voorrad pakket te halen.

Goedemiddag Manon, Bedankt voor uw review. Ik begrijp heel goed dat het vervelend is dat u niet verder kan met uw trap. Ik heb u een mail gestuurd om een oplossing te zoeken! Met vriendelijke groet, Team Houtenladders.nl

Beetje zoeken op de site, maar bestellen gaat soepeltjes en er wordt snel geleverd. Bovendien goede kwaliteit en voordelig geprijsd!

Heel mooi!

Zoals ik verwacht had

hoge kwaliteit onmiddellijke levering

Deze ladder voldoet perfect aan onze wensen. Het is goed gemaakt en de maat is precies zoals aangegeven op de website. Het werd binnen 2 dagen geleverd.

prima site

prima site

Mooi product en snelle levering.

Mooie molenaarstrap, supersnel geleverd.

Nette trap

Voor de prijs verwachtte ik er niet heel veel van, maar het bleek een stevige trap die makkelijk maar precies in elkaar past. De treden veren ook niet door terwijl het maximum gewicht toch 120 kg is. Nette levering ook, ik was onverwachts niet thuis maar de bezorger heeft via telefonisch overleg hem netjes weggelegd.

Wat een fraaie eiken wandplanken!

Super blij met mijn twee houten wandplanken van Houtenladders.nl Het hout is prachtig! Glad afgewerkt, alle noesten netjes gevuld, mooi behandeld. Het ophangsysteem werkt perfect, en heeft zelfs een slimmigheidje waardoor je de 'hoek' een beetje kunt aanpassen, om te voorkomen dat hij gaat doorhangen. De planken waren tevens super degelijk ingepakt om vervoerschade te voorkomen. Zowel hoekbeschermers rondom en strak ingepakt in groot bubbel-plastic. Duidelijk liefhebbers die hun vak begrijpen. Dikke aanrader.

Snelle levering, nette ladder

Mooi product. Snel geleverd en goed verpakt.

Plank is perfect, lammer van de lange levertijd

Service

Goede service. Leveren op tijd

Doen oen wat ze beloven - mooie trap ontvangen

top service

goed er was tijdens het verzenden 1 pakket vergeten , maar dat werd direct opgelost en de volgende dag per koerier verstuurt. De vracht kon live gevolgd worden scheelt veel onnodig wachten.

Ladder van uitstekende kwaliteit.

Duidelijke website. Goede instructie helpt bij het kiezen van de juiste ladder. Geleverde ladder van uitstekende kwaliteit. Zeer tevreden mee.

Ruime sortering, prima kwaliteit.

Veel keuze uit houten trappen en ladders. Waardoor je makkelijk de best passende kunt selecteren. Ook qua materiaal. Goede prijzen. Uiteindelijk zelfs snellere levering dan aan gegegen.

mooie stevige lichte trap.

Molenaarsladder ter vervanging van vaste houten trap. Bevalt prima. Simpel te monteren.

Wachten wordt beloond

Status updates bleven een aantal weken achterwege helaas, maar nadat de verzendbevestiging was verstuurd, konden we de volgende dag al genieten van twee prachtige eiken houten blinde muur planken. Via youtube bevestiginstructies bekeken: die zaten niet in de doos. Maar al met al het wachten meer dan waard: een schitterend natuurproduct!