Mooie stevige houten trap

Netjes afgewerkt, snel geleverd en inmiddels door mezelf van een kleurtje voorzien.

Ladder snel geleverd

Super geregeld

Zondag besteld en dinsdag al in huis. Echt een hele mooie trap!

Prima geregeld

Aluminium ladderstopper besteld welke keurig en geheel volgens afspraak werd bezorgd.

Kwaliteit van product en contact

Het geleverde product, een zwevende wandplank van natuur geolied eiken, is prachtig afgewerkt. Twee keer telefonisch contact waarbij ik zeer vriendelijk en uitvoerig te woord werd gestaan. Heel prettig!

Vlot en vriendelijk Mooie goede kwaliteitsladders

Mooie ladders Vlot en vriendelijk geleverd

Slechte service met onvoldoende communicatie

Mijn ervaring met Houtenladders begon bij een vraag die ik via de website stelde. Daar kwam pas na 2 weken reactie op. Deze reactie was beperkt en gaf eigenlijk geen antwoord op mijn vraag. Omdat we op korte termijn een trap nodig hadden en ze ook wel echt mooi vonden, toch -op de gok- er een besteld. Levertijd zou +/- 4 werkdagen betreffen. Na 1 week nog steeds geen bericht. Toen zelf maar contact gezocht. Daarbij kreeg ik de reactie dat deze trap tijdelijk niet op voorraad was en dat ze vergeten waren mij te informeren. De trap zou de dag daarna wel binnenkomen. Echter weer een week later, nog geen bericht. Weer zelf contact gezocht en toen het bericht gekregen dat de trap verstuurd zou worden. Dit keer bleek dat bericht te kloppen en kwam de trap de dag erna binnen. Trap zelf is verder wel erg mooi en bevalt uitstekend.

Beste Lennart, Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Allereerst fijn te horen dat je tevreden bent met de trap! Wij leveren onze trappen normaal gesproken binnen enkele dagen uit, maar dat is in jouw geval door omstandigheden niet gebeurd. De communicatie over de verlate levering is daarnaast niet tijdig geweest. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hebben je gevraagd of we op een of andere manier een positieve wending aan je ervaring konden geven, maar je gaf aan het graag hierbij te laten. Wij wensen je in ieder geval veel plezier toe met je aankoop! Houtenladders.nl

geweldig!

de planken zien er fantastisch uit en zeer onder de indruk van hoe ze ingepakt en verstuurd zijn!

Makkelijk besteld en zeer snel geleverd. We zijn dan ook meer dan tevreden!

Snelle service, duidelijk advies

Had een ladder naar dit goed advies gekregen over welke meest geschikt voor mijn situatie, ruimte besparende zolder trap, waren bereid zelfde dag nog te leveren, gezien ik in de buurt moest zijn ben ik zelf langs gereden

's-Middags besteld, volgende ochtend in huis!

De ladder heeft de juiste maat en is netjes afgewerkt. Transport en verpakking zijn zeer goed verzorgd. Top notch oftewel van de bovenste plank.

Vlotte levering, goed produkt, heldere website. Kortom prima

Vlotte levering, goed product, heldere website. Kortom prima

Mooie ruimtebesparende maatwerkoplossing voor entresol

Na jarenlang onveilig te improviseren met een huishoudtrap nu een echte oplossing met de ruimtebesparende ladder op precies de goede hoogte. Strak afgewerkt en met de steigerbuis als bibliotheekladder verplaatsen naar waar hij nodig is. Heldere afspraken en snelle levering.

Mooie goede kwaliteit ladder

De ladder werd snel geleverd en was goed verpakt. De ladder is van zeer mooie kwaliteit, geen splinters. Hij was ook makkelijk te plaatsen met de bijbestelde stang en haken.

Mooie degelijke trap!

Mooie trap, goede kwaliteit

Erg mooie trap.

Mooie steile trap hebben we ontvangen. Iets later bezorgd, goed verpakt en een mooi kwaliteitsproduct.

Snelle levering, goed product tegen goede prijs.

Mooi product en goede service

De (beuken)houten steektrap is van een mooie kwaliteit. Mooi afgewerkt. Levering was bovendien erg snel!

Snelle levering; mooie trap

Fijn dat er ook schroeven en bouten van goede kwaliteit erbij worden geleverd - in mijn geval zwart voor de zwarte beugel en haken.

Netjes afgeleverd zo als besteld.

Prima levering een beuken steektap

Prachtig product

De website is duidelijk over.levertijd en dergelijke. De zwevende plank is erg mooi afgewerkt. Wat handig was geweest, was een instructie voor het ophangen.

Mooie ladder. Nette prijs. Snel geleverd.

Mooie ladder. Nette prijs. Snel geleverd.

Helemaal ok.

Alles perfect geregeld.

Iets teleur gesteld in evering

Als er staat en per mail wordt gemeld 3 a 4 werkdagen en het gaat ruim 4 weken duren is dat niet zo heel vervelend voor mij, ik had geen haast maar kan voor anderen misschien wel een probleem zijn. De trap is in perfecte staat geleverd en is een prima product. Groet Ben Peppelman

Beste Ben, Fijn dat ik u even hierover kon speken aan de telefoon. U gaf aan dat u zeer tevreden bent over de trap en dat deze voor u een 9 waard zou zijn. De communicatie had inderdaad beter gemoeten. We werken hard aan een optimale voorraad zodat we de levertijd zo kort mogelijk kunnen houden. Daarnaast zijn we de verkoop binnendienst zo aan het inrichten dat we niet alleen goed bereikbaar zijn maar ook meer pro-actief communiceren met veranderende situaties. Dank voor het vertrouwen en nog veel plezier met uw ruimtebesparende trap! Groet, Krijn Sol

Snelle juiste levering van trap zoals verwacht

Goede kwaliteitsaspecten verwacht