Goede service en correcte afhandeling !

Goede service en correcte afhandeling ! Helaas moeten retourneren maar perfect afgehandeld - communicatie verliep heel vlot (zowel schriftelijk als telefonisch) terugbetaling verliep heel correct

Bestellen, verzenden en ontvangen. Alles gaat super vlot zoals vermeld op de website. Aanrader!

Makkelijk bestellen, vlotte levering

Zeer goed, een 9 dus

Supersnel een robuuste strakke ladder geleverd

De uitleg op de site over aantal benodigde traptredes erg handig!

Nice ladder, surface finish could be better

The surface was not finely brushed, I had to do it before painting. I would expect perfect quality for the price.

prachtige ruimtebesparende trap!

Hoge kwaliteit en mooi in zwarte kleur. Zit goed in elkaar en mooi afgewerkt. Snelle fijne service!

Zeer mooi

Mooie trap goed afgemonteerd en goede kwaliteit.

Mooi product en goede klantenservice

Werd heel goed geholpen met mijn adviesvraag!

Mooi materiaal, goed te bevestigen

Goede levering, ladder wel wat te lang. Staat niet duidelijk aangegeven hoe schuin de ladder staat, waardoor het opgeven van de maat wat lastiger was. Kleine aanpassing moeten doen daarom. Verder tevreden!

erg mooi product, klantgerichte en betrouwbare organisatie

mooie blank houten zeer hoge molenaars trap afgeleverd met RVS stang en RVS bevestigingsbeugels. Het staat perfect in de slaapkamer; erg tevreden! En op en af de trap lopen gaat ook prima, ondanks steile hoek. Solide & stevige trap. Eerste aflevering niet helemaal okay, maar door Houtenladders.nl zeer flexibel én snel gewisseld. Vriendelijk en super klantgericht!

Goede service en product

Zaken zoals installatie beschrijving wanneer eenmaal gevonden helder. Tis alleen ff zoeken op de site

Goed, snel en vriendelijk geholpen.

Een balustrade besteld. Levertijd bleek alleen sneller dan op de website vermeld. Super goed natuurlijk. Alleen ik had dan de sleutel van het nieuwe huis nog niet. Even gebeld, ik werd netjes geholpen en het probleem werd opgelost. Later toch een wijziging in de bouwplannen waardoor de balustrade niet meer nodig was. Ook daarbij werd ik weer netjes geholpen. Super service bij houtenladders.nl!

Mooie trap!

Mooie trap, en sneller geleverd dan aanvankelijk op de website stond. Top!

Uitstekend product goede levering

Afgezien van het late moment dat de track en trace gedeeld werd was de levering perfect, de lassen an zich is ook prima, handige maattabel en handige constructie.

Mooie trap

Mooi, stevig en netjes afgewerkt. Wij zijn er blij mee

Supervlot!

Aanrader.

goede schilderstrap

Goede houten schilderstrap voor een goede prijs.

Mooie ladder en goede service

Ladder geleverd zoals beloofd. Montage was gemakkelijk. Ik had in eerste instantie een standaard stang gekocht maar wilde toch een langere. Dat was snel geregeld en binnen een dag geleverd. Erg fijn!

Prijs kwaliteit verhouding prima!!

Gewoon goed!

Snelle levering, prima product! Wij zijn tevreden

Op zoek naar een mooie ladder voor onze zolder vliering. Uitstekende product informatie. Ruime keuze, goede foto’s en beschrijvingen. Levering snel en goede kwaliteit van het product. Echt een aanrader!

Eenvoudig en tijdig

zeer goed

mooi zoals aangegeven op internet . op tijd afgeleverd vriendelijke medewerkster

goed en duidelijk bedrijf/site

Exacte levering en ook geen gezeur met retourlevering

Mooie duidelijke website goed product en snelle correcte levering

Bovendijk 157

3053 KP Rotterdam