Mooi product voor aantrekkelijke prijs

Snelle levering en product uitstekend verpakt om beschadiging te voorkomen. Ophangsysteem van de wandplank is eenvoudig te plaatsen en werkt perfect.

Beetje teleurgesteld

We hebben op 24 september één houtenplank besteld. Helaas heeft het 2 maanden geduurd voordat we deze bezorgd kregen. Er stond 3-5 weken levertijd op, maar na die 5 weken zelf telefonisch contact opgenomen, omdat er geen bezorgbericht kwam en we de status wilde weten. Medewerker liet weten dat er iets mis was gegaan en de plank in de loop van de week nog geleverd zou worden. Ik zou bijna denken dat de bestelling vergeten is, maar ons dit niet gezegd is geworden. Dat weet ik natuurlijk niet. Aangezien het vreemd is dat het nog enkele weken geduurd heeft voordat de plank kwam. De plank ziet er wel heel mooi uit, dat dan weer wel. Alleen jammer dat we er zo lang op hebben moeten wachten, zonder enige reactie van de mensen van houtenladders.nl zelf.

Goedemiddag Tim, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Ik neem even persoonlijk contact met u op om een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Demi

Vriendelijk en hulpvaardig

Vriendelijk en hulpvaardig Staan je gelijk te woord Bezorgdienst keurig

Mooi product

Ik heb een molenaars trap gekocht. De order is compleet afgeleverd. Geen opmerkingen. Alleen de bezorging, vond ik minder. Ik heb uiteindelijk houten ladders zelf moeten bellen voor een leverdatum en tijd. Daarnaast vroeg het bezorg bedrijf om een review. Die heb ik gegeven en aangeven wat er misgegaan was. Dat was niet waar volgens hun. Dus helaas geef ik niet hier de volle waardering, omdat het bezorg bedrijf te wensen overlaat. Wel een heel mooi en goed product.

Product zoals beschreven, vlot geleverd.

Product zoals beschreven, vlot geleverd.

Snelle levering, mooi product.

Medewerkers uitermate vriendelijk en welwillend. Trap was kut.

Hele fijne medewerkers, denken mee en vriendelijk. De trap die ik kreeg is in de container beland. Scheurde op meerdere plekken, kon er weinig mee.

Goedemorgen Karl, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de trap niet naar wens is geweest. We hadden het graag voor u willen oplossen, maar tijdens ons contact heeft u aangegeven zelf een oplossing te hebben gevonden. Nogmaals wil ik onze excuses aanbieden voor het ongemak! Ik wens u een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Demi

Voldeed helemaal aan de verwachtingen

Zeer goed verpakt. Op tijd geleverd en alles ziet er heel erg goed uit.

Mooie eiken planken

3 mooie eiken planken besteld en mooi op maat gemaakt

Prima levering en prima produkt

Prima levering en prima Produkt

molenaarstrap besteld met accessoires, levertijd kon enkele dagen langer duren, maar was nog binnen enkele dagen geleverd kwalitatief mooie en stevige trap

Aan te raden

Je kan gerust vragen stellen ze beantwoorden vriendelijk. De trap is mooi zeer netjes jammer dat alles zo duur is maar dat is overal. Aan kwaliteit geen commentaar.

Goed product

What you see is what you get. Degelijke trap die precies past. Tabel op website is handig hulpmiddel. Snelle levering.

Superfijne trap in degelijk materiaal. Enkel maar tevreden! Vlotte bestelling + levering. Kortom, topkeuze. Aanrader!

Mooi afgewerte ladder en snel geleverd.

Mooi afgewerkte ladder en snel geleverd.

Bij Houtenladders zwevende wand plank besteld. Volgens de website 3 tot 5 weken levertijd. Hele prettige mail wisseling en snel antwoord op mijn vragen. Uiteindelijk werd de plank binnen 2 weken geleverd. De plank hangt is stevig en mooi. Ben heel erg tevreden!

netjes !!

goed product , telefonisch netjes en vriendelijk te woord gestaan !

Fijne bejegening naar de klant

N fijne ervaring met jullie,door t meedenken met de klant en de klantvriendelijkheid. Ik ben anders gewend met andere bedrijven,dus dit was n verademing om mee te maken,dat er ook betrouwbare bedrijven zijn ,zoals jullie. Bedankt en groeten uit Haarlem. Vera Sweers

versnelde levering op mijn verzoek

Dit bedrijf is uitstekend bereikbaar, denkt mee en komt met goede oplossingen. Top bedrijf!!

Levering te laat en trap komt niet overeen met afbeelding

Eerder een andere trap (molenaarstrap) bij dit bedrijf besteld: dit ging prima. De trap zat goed in elkaar, en de levering verliep goed. Nu een ander model aangeschaft (cottage): iets breder en minder steil, een bouwpakket: - de levertijd van 2-3 werkdagen werd helaas flink overschreden waardoor de klus (ik werk bedrijfsmatig) uitgesteld moest worden. - de afleverdag die mij telefonisch door werd gegeven werd niet nagekomen: ik stond voor niks op de locatie te wachten. Dat de trap een dag later kwam dan telefonisch af was gesproken werd helaas niet gecommuniceerd. - de trap zelf is van matige kwaliteit: (het plaatje op de website laat mooi afgeronde treden zien die in een gefreesde kom geplaatst zijn in de trapbomen) de geleverde trap heeft alleen maar scherpe randen, geen rond gevormde (dichte) kom , maar enkel uitsneden waar de treden in geplaatst moeten worden. De gaten waar 3 draadeinden in gemonteerd moeten worden zijn allemaal net niet goed voorgeboord, zodat ik deze allemaal opnieuw heb moeten voorboren. En alles goed moeten schuren om de scherpe randen ervan af te krijgen, her en der zelfs een schaaf moeten gebruiken. ----- Enkele dagen later heb ik telefonisch met de eigenaar over deze twee ervaringen gesproken: Een fijn gesprek, waar ik ook zeker gehoord werd, dat op een veel prettiger manier verliep dan de gesprekken met de telefoniste. De trap wordt onder de loep genomen; wordt daar ter plaatse in elkaar gezet om te zien hoe of wat. Na dit telefoongesprek ga ik zeer waarschijnlijk toch weer met deze man in zee, mocht ik weer een trap nodig hebben.

Goedemorgen Coosje, Jullie bedrijf heeft voorheen molenaarstrappen besteld die we in Rotterdam maken en waar jullie zeer tevreden over waren. Je had nu een voordelige SOGEM bouwpakket trap besteld waar we distributeur voor zijn. Deze trap was echter niet op voorraad toen je hem bestelde. We hebben daarom jullie bestelling urgent gemaakt zodat we zo snel mogelijk konden leveren. In het beste geval wordt de order meteen verzonden, zodra die hier is aangekomen. Door alle drukte, werd dit een dag later helaas. Veel sneller had het dus niet gekund. We willen graag weten wat er precies mankeert aan de trap, zodat we het voor je kunnen oplossen. Zojuist heb ik je voicemail ingesproken met het verzoek me even terug te bellen. Ik hoor het graag. Groet, Krijn

Ik zou de spullen eigenlijk ophalen maar ze hebben toch bezorgd. Scheelde mij de moeite en de bezorgkosten. Top.

Super handige en mooie afwerking

Het uitzoeken van de juiste maat met behulp van de filmpjes maakt t een stuk makkelijker, net als monteren. Logische tips achteraf, maar zeer fijn en welkom. Heel blij met het resultaat.

super

zeer stevige verpakking, vlugge levering, mooi tablet een meerwaarde voor onze woonkamer

Gemakkelijk, goedkoop en snel geleverd

De bestelling plaatsen was gemakkelijk, de prijs was goed en de levering was snel en perfect.