Uiteindelijk heel tevreden

Wij hadden helaas een molenaarstrap met beschadiging ontvangen. Na contact met de klantenservice kregen wij 2 opties; korting of omruilen, waarbij omruilen werd aangeraden. Dit hebben wij gekozen. Afgesproken dat de beschadigde trap opgehaald werd en de nieuwe trap op dezelfde dag bezorgd zou worden. De beschadigde trap werd op donderdag opgehaald (gelukkig was ik thuis) en de nieuwe trap werd volgens afspraak op vrijdag bezorgd. 4 sterren, omdat er nog wat ruimte is voor verbetering. Al met al heel tevreden over de service en het eindresultaat!

Mooi hout en goedgemaakt

Snel geleverd en goed bereikbaar per telefoon

Ladder niet stevig, bezorging slecht

De houten dakladder is erg matig qua stevigheid. Op de foto lijkt hij een stuk stabiel dan hij in werkelijkheid is. De bezorging was ronduit slecht helaas... Mail gekregen dat de bezorger autopech had op de dag van bezorging. Uiteindelijk 2 dagen later pas geleverd. Hier kan de webwinkel niks aan doen maar toch het vermelden waard aangezien zij zaken doen met deze bezorgers.

Goedemiddag Daniel, Bedankt voor uw review! Vervelend om te horen dat het niet helemaal naar wens is. Uiteraard vinden we het belangrijk dat u tevreden bent met onze producten en service. Ik heb u een bericht gestuurd om een passende oplossing te zoeken! Met vriendelijke groet, Demi

Mooi aanbod. Prima service

Reageren snel op vragen en goede service om zo snel mogelijk het product te leveren, ook al is het op dat moment niet op voorraad.

Matige kwaliteit

Houten plank bestond niet uit 1 deel, was verlijmd uit 2 delen met verschillende kleuren eiken

Beste Theun Erik, Bedankt voor uw review en wat vervelend dat u niet tevreden bent met de plank. Het klopt dat onze planken soms niet uit 1 stuk zijn gemaakt. Maar in de meeste gevallen maakt dat de plank er niet minder mooi op. Wij vinden het heel vervelend dat u er niet blij mee bent en zullen u prive mailen om tot een passende oplossing te komen. Excuses voor het ongemak!

Goede webshop, mooie producten en betrouwbaar

Het product dat ik bestelde was niet uit voorraad leverbaar, maar werd geleverd in de tijd die op de website stond. Een onderdeel dat wel op de foto stond was niet meegeleverd, na contact met de klantenservice bleek dat dat klopte en dat ik dat zelf bij de bouwmarkt kon halen. Dat vond ik geen probleem maar moest wel zelf voorstellen om dat op de product pagina te vermelden. Dat werd toegezegd maar is een week later nog niet aangepast (wellicht komt dat nog natuurlijk).

Mooie kwaliteit, goede service

Ik bestelde een molenaarstrap en van het door mij bestelde type bleek er maar één op voorraad te zijn met een minimale beschadiging. Na overleg is de trap geleverd met een keurige korting. Ik ontving de trap al daags daarna en ik ben super tevreden over de trap. Mooie uitvoering en prima van kwaliteit.

Mooie degelijke trap , direct te plaatsen

Mooi dat de trap al in elkaar zat , scheelde een hoop tijd , trap is mooi en van degelijke kwaliteit , Gr Ron

Goede kwaliteit en service

Prachtige wandplank voor de keuken besteld. Enige minpuntje was de lange levertijd

Mooie ladder, prima service

Na bestelling bleek mijn ladder niet voorradig. Hierover werd goed gecommuniceerd en desgewenst een alternatief aangeboden, maar omdat ik liever de origineel bestelde ladder wilde werd deze met n beetje vertraging alsnog bezorgd. Goed verpakt en erg mooi. Prima kwaliteit en erg blij mee.

Top kwaliteit snel geleverd

De keuze was snel gemaakt dankzij de duidelijke foto's online. Het hout is prachtig. Snel geleverd en gemakkelijk te bevestigen.

Vakwerk

Uitstekende trap, mooi gemaakt, goeie kleur. Snelle en adequate levering. Ik kan niet iets bedenken dat beter zou kunnen.

Zoals het moet!

Alles duidelijk, netjes en op tijd afgeleverd.

Communicatie en aflevering helemaal goed

Ik had een 10 sports plukladder besteld. Kreeg er één met 9 sports. In ons geval ook goed, maar je behoort te ontvangen wat je bestelt.

Prima site, prima produkt, snel bezorgd

goede website, duidelijke informmatie, snel bezorgd en duidelijke informatie voor montage.

Goed product en volgende ichtend al geleverd

Prima product. Ruime keus Goede levering en snel

Gevraagd naar product. Dat was niet leverbaar. Uitstekend alternatief aangeboden. In vervolgfase snelle en goede communicatie.

Mooie trap maar eigenlijk te zwaar.. ook los plankje boven vind ik niet zo handig

Prachtige kwaliteit plank ontvangen!

Snel geleverd en zeer mooie trap

Snel geleverd en zeer mooie trap

Mooie trap, goede prijs

Alles was goed, de trap, de leveringstijd, de website. En uitstekende ervaring

Bijna perfect ....

Een bijna perfecte ervaring bij Houtenladders.nl. Het bestellen, de levering, de verpakking en de produkten zijn allemaal zeer degelijk en prima afgewerkt. Helaas pasten de bevestigingsbouten behorend bij de metalen en gepoedercoate rail niet door de voorgeboorde gaten.... In plaats van de meegeleverde 8M bouten was ik genoodzaakt om terug te vallen op vier stuks 7m exemplaren van de bouwmarkt.

Altijd goed

Vaker besteld, vorige huis en nu nieuwe huis. Bij het nieuwe huis past de hor toch niet. Mag omgeruild worden. Super. Eenvoudige voorwaarden, makkelijk te lezen.