Mooie trap, goede prijs

Alles was goed, de trap, de leveringstijd, de website. En uitstekende ervaring

Bijna perfect ....

Een bijna perfecte ervaring bij Houtenladders.nl. Het bestellen, de levering, de verpakking en de produkten zijn allemaal zeer degelijk en prima afgewerkt. Helaas pasten de bevestigingsbouten behorend bij de metalen en gepoedercoate rail niet door de voorgeboorde gaten.... In plaats van de meegeleverde 8M bouten was ik genoodzaakt om terug te vallen op vier stuks 7m exemplaren van de bouwmarkt.

Altijd goed

Vaker besteld, vorige huis en nu nieuwe huis. Bij het nieuwe huis past de hor toch niet. Mag omgeruild worden. Super. Eenvoudige voorwaarden, makkelijk te lezen.

Mooie wandplank

We hebben een mooie wandplank ontvangen die zeer goed was verpakt. Contact met de klantenservice is zeer prettig. De levertijd was enkele weken, maar dat wisten we vooraf en klopte met de indicatie op de website.

Mooie kwaliteitsvolle tabletten.

Goederen goed ontvangen in degelijke beschermende verpakking. Alle materiaal om te plaatsen bijgeleverd en via instructiefilmpje was plaatsing kinderspel. Eén minpuntje was de communicatie bij het leveringsprobleem. Deze was correct maar had mijn inziens iets sneller gekund.

Geweldige service.

Snelle levering, goede kwaliteit, heel goed verpakt. Schroeven hebben wij aangepast aan gebruik in een betonnen muur (bijgeleverde waren te lang. Pluggen zetten niet uit). Tussendoor mail gestuurd ivm probleem dat we tegenkwamen. Daar werd heel snel met een telefoontje op gereageerd. Dame aan de telefoon is een toppertje!

Gewoon ‘GOED’

De bestelling liet even op zich wachten, maar kwam uiteindelijk helemaal naar wens goed.

Vlotte service en bezorging

mooi en kwalitatief goed materiaal; goede service

In onze (ver)nieuw(d)e keuken wilden we geen wandkastjes meer. Daarom bestelden we - advies van familie - een massief eiken wandplank bij houtenladders.nl. Tijdens de bestellingsperiode prima infomatie gekregen, ook telefonisch. De bezorging was idemdito. Het resultaat in de keuken wordt door iedereen zeer gewaardeerd.

prima product, correcte aflevering

De Molenaarstrap in beuken voldoet volledig aan de verwachtingen

Een snelle levering van een mooi product

Prima service / tijdige levering

nvt

Mooie wandplank XL 180cm

Schitterend mooie wandplank Heb deze gebruikt voor BR52 trein met rails en Leopold kanon K5 uit de 2e wereldoorlog , schitterend project op deze wandplank schaal 1:35. Makkelijk op te hangen en evt nog bij te stellen in allerlei richtingen Alle materialen ,zoals pluggen en schroeven meegeleverd. De levering was ook geloof ik nog een week eerder als verwacht.

?

de zijkanten van de ladder zaten nog vol zaagstrepen, waren dus niet voldoende geschaafd en geschuurd. Ik heb dat gemeld, Houtenladders heeft zijn excuses hiervoor aangeboden en 10% korting gegeven. Al bij al toch tevreden

Bestelling, levering en product, allemaal goed.

mooie molenaarstrap

Ik had een levertijd van een aantal weken verwacht, maar de trap bleek op voorraad en werd binnen 2 dagen bezorgd. Het is een nette trap, zit goed in elkaar, stevig en is goed afgewerkt (geen splinters, knoesten of andere mankementen).

Prima en snelle service

2 boekenplanken besteld. Hiervan was er 1 niet goed. Netjes en snel opgelost en een nieuwe ontvangen

Zeer tevreden met onze molenaarsladder

Goede kwaliteit, eenvoudige installatie. Een aanrader.

Makkelijk, duidelijk en snel

Als niet ervaren klusser zo maar een hoogslaper gemaakt, met dank aan houtenladders.nl ging dat makkelijk en de levering was supersnel. Ik ben fan.

Uitstekende producten en service

Voor een inbouwkast heb ik een grote trap met bijbehorende bevestigingsstangen besteld. De bestelling ging soepel en ik werd zo nu en dan op de hoogte gehouden van de status (omdat ik een aantal vragen aan de klantenservice had gesteld). Sowieso werd er snel en goed op mijn vragen gereageerd. De geleverde producten waren goed verpakt en zagen er mooi uit. Eén van de bevestigingsstangen was echter scheef op de voetjes gemonteerd. Het bedrijf reageerde snel op mijn verzoek tot omruilen en na twee dagen had ik al een nieuwe stang binnen. Kortom, top service!

Snelle en correcte levering

Snelle en vlotte levering.

Snel en netjes afgeleverd

Primadelux

Mooie plank, precies op maat, en gemakkelijk en juist te installeren.

Bovendijk 157 3053 KP Rotterdam