Prima en snelle service

2 boekenplanken besteld. Hiervan was er 1 niet goed. Netjes en snel opgelost en een nieuwe ontvangen

Zeer tevreden met onze molenaarsladder

Goede kwaliteit, eenvoudige installatie. Een aanrader.

Makkelijk, duidelijk en snel

Als niet ervaren klusser zo maar een hoogslaper gemaakt, met dank aan houtenladders.nl ging dat makkelijk en de levering was supersnel. Ik ben fan.

Uitstekende producten en service

Voor een inbouwkast heb ik een grote trap met bijbehorende bevestigingsstangen besteld. De bestelling ging soepel en ik werd zo nu en dan op de hoogte gehouden van de status (omdat ik een aantal vragen aan de klantenservice had gesteld). Sowieso werd er snel en goed op mijn vragen gereageerd. De geleverde producten waren goed verpakt en zagen er mooi uit. Eén van de bevestigingsstangen was echter scheef op de voetjes gemonteerd. Het bedrijf reageerde snel op mijn verzoek tot omruilen en na twee dagen had ik al een nieuwe stang binnen. Kortom, top service!

Snelle en correcte levering

Snelle en vlotte levering.

Snel en netjes afgeleverd

Primadelux

Mooie plank, precies op maat, en gemakkelijk en juist te installeren.

Mooie trap

De bestelling is snel geleverd, de trap was erg goed verpakt. Hij ziet er ook netjes uit

mooi product.

Netjes geleverd, mooie kwaliteit trap.

Vlotte afhandeling van de aanvraag en snelle levering

Prettige klantbehandeling aan de telefoon en daarna een voorspoedige toezending.

Erg mooi systeem -

Bestelde een molenaarsladder met leuning en stangen van gegalvaniseerd ijzer voor toegang tot hoge boeken planken en zolder - plezier om naar te kijken en een heel mooi systeem. Verder - goede levering en afhandeling.

Juiste ladder en netjes geleverd en op tijd

Juiste ladder en netjes geleverd en op tijd

Mooi spul, snelle levering

Kijken, kopen en snel in huis. Mooie kwaliteit.

Goede kwaliteit en nette service

De ruimte besparende ladder werd heel netjes en vlot geleverd. Goed verpakt. De ladder zelf van heel mooie kwaliteit.

Mooi product

De afspraak wat betreft de leveringscondities is niet nagekomen. Er was op voorhand overeengekomen en bevestigt dat het mogelijk was dat de levering na 13u zou plaatsvinden. Hierover is nog gebeld en gemaild. Maar de afspraak is uiteindelijk niet nagekomen. Met het vervoersbedrijf is het dus niet mogelijk om een levering af te spreken, dat is heel vervelend als je niet op het adres woont. Dus houtenladders: voortaan niets beloven wat betreft de levertijden.!

Goeie kwaliteit en snel geleverd

Het wordt duidelijk uitgelegd op de site wat je krijgt en hoe je het moet installeren.

Geleverd zoals op de site wordt vermeld. Prima dus.

Telefonisch contact was duidelijk. Bestelling prima.

Prachtige ladder

Mooie ladder geleverd binnen een heel korte termijn. Nette site waar precies uitgeleegd wordt welke lengte je nodig hebt. De kwaliteit is niks op aan te merken, dus gewoon goed.

Perfecte service

Snel geleverd, de dag na bestelling in huis en keurig degelijk verpakt.

Kwaliteit! Afwerking, materiaal...echt top

Heel tevreden met deze aankoop! Zeer stevige ladder (eiken molenaarstrap, met stang en leuning bij). Zijn geld meer dan waard. Het was even twijfelen omdat het toch een investering is maar zo blij mee! Proficiat aan het bedrijf alles tip top.

Redelijk

Het bestellen en de levering van de trap afstandhouder ging voorspoedig. Echter bij levering bleek het product wel in dik bubbel plastic verpakt te zijn maar dat beschermde niet overal. De plankjes zaten er los in. Omdat het niet overal dicht zat ontbraken er vijf boutjes om de plankjes vast te zetten. Gelukkig had ik die zelf nog liggen.

Beste Frank, Bedankt voor uw review en wat vervelend dat u de afstandhouder zo heeft ontvangen. Dit is zeker niet hoe het hoort! Onze excuses hiervoor! Ik zal u privé mailen om tot een passende oplossing te komen.

Met de ladders van houtenladders.nl bereik je gegarandeerd de top

Maandagavond besteld, dinsdagochtend opgehaald..

Keurig

Mooi produkt e snelle levering , kortom erg goed

Mooie ladder

Op zoek naar een ladder ter vervanging van de oude vlizotrap door een vaste ladder kwam ik bij houten ladders.nl uit. Kan er een heel verhaal van maken, maar in het kort. Mooie stevige slanke ladder voor een relatief lage prijs. Prima geschikt voor een kleinere ruimte. Mooi stukje vakmanschap.

Bovendijk 157

3053 KP Rotterdam