Snelle levering en duidelijk offerte systeem

Gemakkelijk zelf offerte opmaken.

goed en punctueel

net afgewerkt en makkelijke website

Aardige helpdesk, mooie website en goede kwaliteit dozen

Ik had besteld en toen ik begon te twijfelen hebben ze order op hold gezet en een sample gestuurd , die was er gelijk de volgende dag. De dozen waren er daarna toch binnen beloofde levertijd. Verzending was wat minder , degene die de dozen op pallets heeft gestapeld heeft niet gekeken hoe optimaal te stappen dus kreeg stapel van 1 doos breed 2 in de lengte en dan 2,7 meter hoog erg wankel en zo 2 van de 3 pallets. Verder alle dozen zaten in pakketjes van 20 gebundeld behalve de grootste en zwaarste dozen in bundel van 40 dat is beetje jammer . Maar ik als ik hun was zou ik ander vervoersbedrijf zoeken GLS kwam een dag later als beloofd dus hele dag voor niks zitten wachten , toen gebeld met klantenservice die beloofde me dat ik half uur van te voren gebeld zou worden , toen ik weg wilde gaan stond er ineens vrachtwagen en er stond wel dat hij moest bellen maar daar let hij niet meer op 'ze beloven zoveel' en track and tracé werkt nooit bij GLS vertelde hij.

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de dozen naar wens zijn en dat het sample hielp bij het maken van de juiste keuze betreft maatvoering. Vervelend dat de dozen niet optimaal bij u zijn bezorgd. Wij hebben afgelopen week voor een samenwerking met een andere vervoerder getekend, wegens de problemen met de huidige vervoerder. U geeft de pijnpunten aan, die ons hebben doen besluiten om met een andere partij te gaan samenwerken. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

Lastig om een repeat order te plaatsen, omdat het up loaden lastig is

Lastig om een repeat order te plaatsen, omdat het up loaden lastig is

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Wij adviseren om een account aan te maken bij het bestellen, zodat u een mooi overzicht heeft van de bestelhistorie. Binnen enkele klikken kunt u hieruit een herhaalorder plaatsen. Is het drukbeeld hetzelfde als voorheen? Dan kunt u in het opmerkingenveld aangeven dat het logo bekend is. Zo hoeft u niets meer te uploaden en wordt de order herhaald. U zal wel een link naar onze uploadtool krijgen, omdat dit een automatisch proces is. Bij het verwerken van uw order zal de link uitgezet worden. Indien u nog vragen heeft over de herhaalorders, kunt u contact met ons opnemen, Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

Lastig om concrete afspraken te maken

Bestellen gaat prima en de webshop is duidelijk. Maar omtrent levering is het heel onduidelijk. Uiteindelijk netjes opgelost maar is onnodige irritatie wat niet heel fijn is als je hoog bedrag aan papier besteld

Bij doos op maat is het mogelijk om de juiste doos in het juiste formaat te bestellen. Daarnaast is een vlotte levering gegarandeerd.

Eenvoudig bestelbaar

Eenvoudig te bestellen. Wel lange tijd wachten eer je de dozen krijgt. Niet meer van deze tijd.

behulpzaam en snelle service

Zeer behulpzaam en denken graag mee om tot de juiste oplossing te komen

prima levering wordt netjes verzorgt alled

geen op of aanmerking

Hele fijne service. Na bellen, ook mijn wens in behandeling genomen.

Hele fijne service. Na bellen, ook mijn wens in behandeling genomen.

Niet duur en snelle levertijd. De kwaliteit van de vouwdozen is wisselend

Voor op maat gemaakte dozen is de prijs zeer aantrekkelijk. De kwaliteit van de vouwdozen is matig. Zitten regelmatig dozen bij die scheef zijn geplakt of de flappen zijn te groot zijn waardoor de buitenkant van de doos naar buiten wordt gedrukt. Postdozen zijn beter van kwaliteit.

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Mochten er dozen tussen zitten die niet bruikbaar zijn, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij horen dan graag het probleem en het aantal dozen die niet voldoen aan de kwaliteit. Wij komen dan met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

Altijd goed, nu alleen een week later dan beloofd

Altijd goed, allen nu na bevestiging en duidelijke afspraken over de deadline datum toch een week later leveren. dus mist een belangrijk event waar ik de 10.000 kartonnetje nodig voor had.

Uitstekend. 1x een misser gehad en die is keurig opgelost

Het duurde wel even, moest er 2x achteraan bellen/mailen en kregen toen zelfs een betalingsherinnering. Had te maken met ziekte van een medewerker als ik het goed onthouden heb. Alle begrip, weet uit eigen ervaring dat niet alles in een keer goed op te vangen is, bij zulke situaties.

mooie kwaliteit

Levering volgens afspraak

makkelijk orders invoeren en snelle levering goede feedback

herhaal orders makkelijk. snelle levering. als er iets is wordt er snel gereageerd

bestel geen witte vouwdozen

Wat een verschrikkelijk slechte kwaliteit, die laatste zendingen met witte vouwdozen, héél bar ! Inmiddels collega geïnformeerd deze niet meer te bestellen ! De zwarte dozen zijn prima.

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Wij willen graag uitzoeken wat er fout is gegaan. Ik kan in ons systeem geen bestelling terugvinden van wit/bruine vouwdozen van u. Heeft u een referentienummer? Heeft u dit al eerder bij ons gemeld? Bij klachten komen wij met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

Dozen passen niet netjes in elkaar

Responstijd is prima, prijs is ook goed, maar kwaliteit laat te wensen over. De dozen kunnen dicht gevouwenworden, maar het past allemaal nét niet lekker in elkaar.

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat de dozen niet lekker in elkaar passen. Wij horen het graag wanneer er op- of aanmerkingen zijn. Wij zoeken altijd met u naar een passende oplossing. Gaat het om één zending of zijn het er meerdere? Wij horen het graag. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

Naar verwachting

Uitstekende ervaring die naar verwachting is. Professioneel, snel, zeer goed werkbare online portal, goede kwaliteit in producten.

Goede prijs en service.

Goede prijs en service.

Goede service!

Makkelijk online bestellen. Producten in nette staat en op de afgesproken tijd geleverd. Top!

Prettig, overzichtelijk, snel

Lang wachten op offerte, wel top producten!

Ik doe al 10 jaar zaken met doosopmaat. Ze zijn groot geworden - net als wij- en dat gaat niet altijd op in een voordeel. De prijzen van karton zijn fors momenteel. Laat onverlet dat zij precies maken wat wij nodig hebben!

altijd conform afspraak

Altijd netjes geleverd conform afspraak , ook hele snelle response

Prima service, vriendelijke medewerking

Tip: Wij hebben een 10-tal standaard dozen die altijd op dezelfde manier met ons logo bedrukt worden. Is het niet mogelijk om de files inclusief bedrukking op te slaan, zodat we niet elke keer opnieuw de bedrukking hoeven te positioneren.

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Na het plaatsen van uw bestelling van bedrukte dozen, ontvangt u altijd een link naar onze uploadtool. Dit is een automatisch proces. Wij bewaren de drukbeelden van onze klanten in een digitaal archief. Indien u een herhaalbestelling plaatst, kunt u in het opmerkingenveld van uw bestelling aangeven dat het logo bekend is. Dan worden de dozen hetzelfde bedrukt als voorheen (zowel positionering als drukbeeld). Onze collega's van de orderverwerking zetten dan de link uit van de uploadtool. Heeft u nog vragen, dan kunt u contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

Over Doosopmaat.nl B.V.