Prima voor elkaar

Makkelijk bestellen,duidelijk en op maat ! no nonsens

Prima kwaliteit en handige site

De dozen die ze leveren zijn degelijk en met precisie vervaardigd.

Goed van prijs!

De dozen zijn goed van prijs en je kunt er qua maten alle kanten mee op. De levertijd vind ik echter wel vrij lang, dus wanneer je veel dozen gebruikt, zul je tijdig moeten bestellen.

Simpel en snel!

Top bedrijf met goed product. Snel, eenvoudig te regelen en scherp geprijsd. Aanrader!

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Niet de goedkoopste denk ik, maar dat hoeft ook niet. Toplaag van de dozen is bv erg stevig. Communicatie rondom levering en voortgang kan wel beter.

Goed product voor een eerlijke prijs

Goede ervaring met dit bedrijf, leveren snel en prijs is goed. Had een tijd geleden een order eerder nodig dan de leverdatum. Na een telefoontje ontving ik de bestelling eerder zodat ik tijdig aan mijn klant kon leveren!

Kwaliteit is goed, levertijd iets wat lang

De levertijd mag iets korter

Over het algemeen goed

Vergissingen in leveringen worden snel en goed opgelost

Correct op maat uitgevoerde bestelling en binnen de gestelde tijd afgeleverd.

zie bovenstaande zin

Snel en simpel je doos kiezen

Ik was op zoek naar specifieke maten en overal waar ik keek kon ik alleen standaard maten kiezen, veel te groot of juist net te klein. Bij Doosopmaat.nl kon ik gewoon de doos kiezen, maten ingeven, logo uploaden en klaar. Superhandig voor als je afwijkende maten nodig hebt.

De perfecte doos voor mijn Nostalgische wandborden

De perfecte doos om mijn nostalgische wandborden in te verzenden. Sam van https://www.mooiblik.nl/

Top geleverd.

Na enkele dagen gewacht te hebben, heb ik contact genomen met Doosopmaat.nl. Ik werd vriendelijk en behulpzaam benaderd. Zoals telefonisch werd aangegeven, werd onze dozen de dag nadien geleverd. Kwaliteit van de dozen zijn perfect. Zeker een aanrader.

Nette en correcte levering

netje geleverd

Prima bedrijf. ik ben vaste klant, de dozen zijn van goede kwaliteit, precies zoals ik ze heb besteld en het haalt mij veel werk uit handen. Mijn antieke schilderijen gaan de hele wereld over, de dozen van extra dik karton vormen een fantastische bescherming en sluiten naadloos aan op het product. Heel fijn!

Jarenlang klant - altijd kwaliteit

En is er iets: melden, dan wordt het opgelost. Betrouwbaar bedrijf. Wel wat prijzig de laatste tijd, maar dat kan ook aan de papierprijzen liggen natuurlijk.

goed maar duur

goede makkelijke webshop. Opschalen, dus grotere aantallen zou wat beter omschreven / onderbouwd mogen worden.

Doosopmaat is al een flinke tijd één van onze vaste leveranciers voor de verpakkingsmaterialen. Het is een zeer professioneel bedrijf waar wij graag zaken mee doen. Doosopmaat komt alle afspraken na. Ze zijn goed bereikbaar en beantwoorden de e-mail snel. 1 keer is er bij een levering iets verkeerd gegaan. Hiervoor hebben wij alle begrip. Doosopmaat heeft dit zeer adequaat opgepakt en naar volle tevredenheid opgelost.

Duidelijke website Handige tools Goede klantenservice Product goed

dozen waren slecht verpakt en de pallet viel zelf om.

Dozen zijn niet volgens afspraak geleverd. De door ons aangegeven leverdatum (i.v.m. bedrijfsvakantie) is niet aangehouden. Levering is al eerder geweest. Hierdoor zijn de dozen diverse keren verplaatst door de vervoerder.

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de levering niet is gegaan, zoals is afgesproken. In de logistiek is er niet goed opgelet met het versturen van uw order. Doordat de pallet meerdere malen vervoerd is, is de inhoud gaan schuiven. Mochten er dozen beschadigd of niet meer bruikbaar zijn, dan kunt u dit altijd bij ons melden via telefoon of email. Wij zorgen voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

Dozen voelen een beetje slap , geleverd op de verkeerde dag

Bij de bestelling in de opmerkingen gezet dat de levering ma tm do zou mogen , op vrijdag Is het pallet aangeboden. De dozen voelen wat slap , we zullen zien wat ze doen als we ze gebruiken .

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Er staat inderdaad genoteerd dat u gesloten bent op vrijdag. Bij onze expeditie is dit niet goed gelezen en zijn de bestelde dozen op donderdag meegegeven met de transporteur. Indien de dozen niet voldoen aan uw wensen bij het gebruik ervan, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

Snelle levering en duidelijk offerte systeem

Gemakkelijk zelf offerte opmaken.

goed en punctueel

net afgewerkt en makkelijke website

Aardige helpdesk, mooie website en goede kwaliteit dozen

Ik had besteld en toen ik begon te twijfelen hebben ze order op hold gezet en een sample gestuurd , die was er gelijk de volgende dag. De dozen waren er daarna toch binnen beloofde levertijd. Verzending was wat minder , degene die de dozen op pallets heeft gestapeld heeft niet gekeken hoe optimaal te stappen dus kreeg stapel van 1 doos breed 2 in de lengte en dan 2,7 meter hoog erg wankel en zo 2 van de 3 pallets. Verder alle dozen zaten in pakketjes van 20 gebundeld behalve de grootste en zwaarste dozen in bundel van 40 dat is beetje jammer . Maar ik als ik hun was zou ik ander vervoersbedrijf zoeken GLS kwam een dag later als beloofd dus hele dag voor niks zitten wachten , toen gebeld met klantenservice die beloofde me dat ik half uur van te voren gebeld zou worden , toen ik weg wilde gaan stond er ineens vrachtwagen en er stond wel dat hij moest bellen maar daar let hij niet meer op 'ze beloven zoveel' en track and tracé werkt nooit bij GLS vertelde hij.

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de dozen naar wens zijn en dat het sample hielp bij het maken van de juiste keuze betreft maatvoering. Vervelend dat de dozen niet optimaal bij u zijn bezorgd. Wij hebben afgelopen week voor een samenwerking met een andere vervoerder getekend, wegens de problemen met de huidige vervoerder. U geeft de pijnpunten aan, die ons hebben doen besluiten om met een andere partij te gaan samenwerken. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

Lastig om een repeat order te plaatsen, omdat het up loaden lastig is

Lastig om een repeat order te plaatsen, omdat het up loaden lastig is

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Wij adviseren om een account aan te maken bij het bestellen, zodat u een mooi overzicht heeft van de bestelhistorie. Binnen enkele klikken kunt u hieruit een herhaalorder plaatsen. Is het drukbeeld hetzelfde als voorheen? Dan kunt u in het opmerkingenveld aangeven dat het logo bekend is. Zo hoeft u niets meer te uploaden en wordt de order herhaald. U zal wel een link naar onze uploadtool krijgen, omdat dit een automatisch proces is. Bij het verwerken van uw order zal de link uitgezet worden. Indien u nog vragen heeft over de herhaalorders, kunt u contact met ons opnemen, Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.