Fijn bedrijf om mee samen te werken

Wij bestellen al jaren verschillende formaten dozen bij Doosopmaat.nl Dit gaat altijd naar volle tevredenheid. De kwaliteit is goed en ze komen hun afspraken na. Afgelopen week hebben wij een bestelling geleverd gekregen waarbij er in de productie helaas iets mis gegaan was. Naar aanleiding van deze levering heb ik telefonisch contact gezocht met de binnendienst en uitgelegd wat er aan de hand was. Binnen 1 dag hebben zij een zeer goede oplossing aangeboden. Kort samengevat; een fijn bedrijf om mee samen te werken, maar mocht er onverhoopt iets mis gaan dan wordt dat zeer correct en snel opgelost.

Onbetrouwbare levertijden

Levertijden worden nauwelijks op tijd gehaald. Drukmachines vaak beschadigd.

Eenvoudig te bestellen, prima afspraken en levering

De website is overzichtelijk, dus het bestellen is een fluitje van een cent. De opgegeven levertijd wordt exact nagekomen.

slecht

Doosopmaat heeft 2x de leverdatum niet gehaald en deze zonder overleg verlengd. Toen wij de order daarom wilden annuleren was dat absoluut niet mogelijk en is er toch geleverd ook al konden wij de veel te laat geleverde dozen niet meer gebruiken. Slechte service en niet meedenken. Ook telefonisch geen prettige afhandeling. Helaas...

kwaliteit teleurstellend.

Niet z'n goede kwaliteit de laatste paar keer.

ok

Doos geleverd als besteld, ik had zelf een fout gemaakt door verkeerde aantal in te geven waardoor slechts 1 doos werd besteld. Het zou mooi zijn als er even geverifeerd wordt of dit klopt daar een enkele doos dan zeer prijzig is. Uiteraard mijn fout. Maar nu moet ik nogmaals bestellen. grtz

Beste Hans, Dankjewel voor je review en feedback. Wat vervelend dat het bestellen niet goed gegaan is. Wij adviseren altijd om de orderbevestiging te controleren zodra je dit ontvangt vanuit ons, om dit soort fouten te voorkomen. Er bestellen best wat klanten 1 doos, of 1 sample waardoor het voor ons lastig is om iedereen na te gaan bellen. Ook ivm dit grotendeels een geautomatiseerd proces is. Erg vervelend natuurlijk voor jou wel. Hopelijk gaat dit in de toekomst goed. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

Oké

Oké kon beter

Goede kwaliteit doos

Heel fijn dat je je eigen maat kan samenstellen en de dozen werken heel fijn met vouwen.

Levertijden zijn erg lang geworden!!

De levertijden zijn te lang!

Beste H. Klein Tank, Dankjewel voor je beoordeling. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is, wij balen er zelf ook van. Op onze homepagina hebben wij al een tijdje een mededeling staan betreft de levertijden. 'NOTE: We kunnen op dit moment helaas niet de levertijden bieden zoals je die van ons gewend bent. Oorzaak is de schaarste aan karton. Door een alsmaar toenemende vraag naar verpakkingsmaterialen en golfkarton is er op dit moment een enorme schaarste aan papier ontstaan. Daardoor kan de levertijd van je bestelling oplopen. Alvast onze welgemeende excuses hiervoor, wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat we tijdig leveren, echter zijn wij afhankelijk van wanneer het golfkarton bij ons geleverd wordt. Voor vragen, bel ons gerust.' Wij hopen ook zeker dat in de toekomst de levertijden weer omlaag kunnen en wij jou de service kunnen bieden wat je van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, team Doosopmaat.nl

verdubbeling van prijs

Jaren lang klant. Meer dan 10 jaar. Ineens een verdubbeling van de prijs. "u moet blij zijn dat u al die jaren minder heeft betaald". Onvoorstelbaar slecht klantenrelatie management.

met up en downs

je krijgt pas laat door als spullen niet op tijd komen en ook moet je zelf uitzoeken welke bestelling het van jou is

Beste Martijn, Dankjewel voor je feedback, wij waarderen dat je de tijd heb genomen om een review te plaatsen. Het is niet de service die wij jou willen bieden. Onze excuses hiervoor. Wij gaan intern uitzoeken hoe dit kan en hoe wij dit kunnen aanpakken en oplossen. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

Snelle levering en goede kwaliteit

Dozen op maat gemaakt en helemaal naar verwachting. Goede stevige kwaliteit.

Hi Laura, Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

er is geleverd wat er besteld is. Ok dus!

ok

Hi Joris, Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

Goede kwaliteit, lange wachttijd

Altijd goed, helaas deze keer lang moeten wachten. Beter overstappen na Trustpilot, iedereen weet dat Kiyoh beoordelingen te koop zijn.

Beste Maarten, Dankjewel voor je review en je feedback. Het klopt dat de levertijden helaas zijn opgelopen, dit heeft te maken met de karton schaarste op dit moment. Wij vinden dit ook vervelend en hopen dat in de toekomst wij weer de levertijden kunnen bieden wat je van ons gewend bent. En dankjewel voor de tip betreft Trustpilot, wij zullen dat even gaan bekijken. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

Naar verwachting geleverd

Al meerdere keren dozen op maat besteld. Ben tevreden met de levertijden en kwaliteit van de dozen

Beste Francien, Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

snelle levering, goede kwaliteit

Hi Riki, Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

Was jaren geleden perfect in orde....

Jaren lang dozen afgenomen bij doosopmaat.nl. Maar de laatste 5 leveringen hoop tramalant met de kwaliteit. Nu het hoogtepunt 2 orders retour gestuurd en lang moeten wachten op antwoord. Vervolgens na wederom een telefoontje van mijn zijde dan dus eindelijk iemand die mij terugbelt. Tijdens het telefoongesprek werd ik ronduit voorgelogen door de medewerker. In eerste instantie beweerde hij dat er geen verschil in kartonkwaliteit is tussen nu en jaren terug, om vervolgens te beweren dat zij er ook problemen mee zouden hebben dat het z.g. 'Kraftpapier' niet meer leverbaar zou zijn en het alternatief voor problemen zorgt!!!???? Een chauffeur in dienst van Doosopmaat.nl die de twee pallets op kwam halen, vertelde ook al dat wij absoluut niet de enige met klachten zijn.... Ik ben een zeer geduldig mens, maar na ruim een jaar klachten en retouren ben ik er echt helemaal klaar mee.

op tijd

als een ander een doos op maat wil dan geef ik dit door aan familie en keniisen

Hi Frans, Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

Prima service en producten

Hi Vendley, Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

Fijne dozen leverancier, goed product, goede prijs, goed geregeld

Hi Arjan, Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

Van begin tot eind een zeer positieve ervaring.

De Website is duidelijk gestructureerd opgezet. Er wordt bij eventuele vragen snel gereageerd en een en ander wordt helder naar de klant toe uitgelegd. Product werd goed verpakt en in uitstekende staat bij ondergetekende afgeleverd. Uitstekende communicatie.

Hi Henry, Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

Mooie dozen

Perfect om dozen op maat te kunnen bestellen en zo meest efficiënt te kunnen werken. Ik heb meerdere keren besteld en de productie en bezorging gingen behoorlijk snel. Wel zaten er bij elke bestelling ongeveer 10 gescheurde dozen. Misschien door het transport of manier van verpakken. Het is dus aan te raden een marge in te calculeren bij de te bestellen aantallen.

Hi Jelle, Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te horen dat je over het algemeen erg tevreden bent. Heb je betreft de gescheurde dozen al eens contact met ons opgenomen? Zo niet, zou je dat willen doen? Dan kunnen wij even samen met jou kijken naar een passende oplossing, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Als je contact kunt opnemen wanneer het je uitkomt en naar deze review refereert kijken we samen naar een oplossing. Dankjewel alvast. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

prima in bestellen alleen lange levertijd en gebrekkige communicatie daarin

Prima leverancier maar in de problemen gekomen met verzenden webshoprders door lange levertijden. Geen communicatie vooraf, pas op moment van bestellen. geen update als er vertraging op treed. Personeel is welwillend en helpt desgevraagd prima maar is reactief en niet proactief.

Hi Luc, Dankjewel voor je review en feedback. Wij gaan hier naar kijken en dit oppakken om jou in de toekomst de gewenste service te bieden. Want wij vinden het vervelend dat ook jij in de problemen bent gekomen. Wij hebben daarom een tijd terug op onze homepagina informatie laten plaatsen dat we helaas langere levertijden moeten hanteren door de karton schaarste. Wij balen hier ook enorm van en hopen dat wij snel de levertijd weer kunnen bieden die je van ons gewenst bent. Qua communicatie ga ik doorgeven dat wij dit beter moeten oppakken. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

Prima product en snelle levering

Doos besteld met specifieke maten. Dit is prima opgevolgd en snel geleverd.

Hi J. Boer, Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

Over Doosopmaat.nl B.V.

Je herkent het vast wel: je hebt op internet iets leuks besteld dat vervolgens bezorgd wordt in een veel te grote doos. Overbodig karton, dat je naar de papierbak moet dragen, maar ook overbodig karton voor degene die het pakketje verzonden heeft. Onnodige kosten en het onnodig versturen van ‘lucht’. Aan deze verspilling willen wij graag iets doen. “Een op maat gemaakte doos voor de prijs van een standaard doos” Maatwerk is onze missie. Bovendien bewijzen wij dat een doos op maat niet duur hoeft te zijn. De rekentool op onze website maakt het bestellen van uw dozen heel eenvoudig. Met dit beproefde concept bedienen wij al 17 jaar lang een steeds grotere klantenkring in Nederland en België en tegenwoordig ook in Duitsland.