Doos op maat levert altijd een snelle service. Wanneer er problemen zijn worden deze adequaat opgepakt en snel verholpen.

Keuzig volgens afspraak geleverd

Mijn zwarte kartonnendoosjes zijn goed verpakt en volgens mijn opgegeven specificaties geleverd. Scherpe prijs en ik ben zeer tevreden.

wederom goed geregeld

zoals gezegd

ZE DOEN WAT ER GEVRAAGD WORDT.

ZE DOEN WAT ER GEVRAAGD WORDT.

kwaliteit en snel geleverd

x

Niet meer wat het geweest is

Ik vraag steeds om een dag vooraf aan te kondigen wanneer er geleverd wordt hetgeen helaas steevast genegeerd wordt. Ook nu weer kreeg ik 's morgens om 7 uur een mailtje en staat er om 9 uur iemand op de stoep. Gelukkig was er nog iemand beschikbaar om de deur open e doen maar omdat wij niet altijd aanwezig zijn is het heel vervelend als verzoeken niet worden nagekomen en als mensen onaangekondigd op de stoep staan. Van de voorlaatste zendingen zat een groot deel van de dozen vastgeplakt waardoor het lastig is om deze open te vouwen en was ook de maatvoering niet geheel correct. Daarnaast was bij een van de geleverde formaten de "ril" niet aanwezig waardoor de flappen lastig zijn te vouwen. Al met al is de kwaliteit van zowel de zendingen als van de leveringen de laatste tijd helaas niet meer wat het vroeger was. Ik hoop dat het weer beter wordt.

Toegankelijke website met een snelle levering van een perfecte doos!

Fijn dat de mogelijkheid bestaat om een doos op maat te kunnen laten maken in een kleine oplage met een prima prijs. De doos was dan ook perfect en de levering sneller dan in eerste instantie aangegeven. Top!

Correcte kwaliteit,prijs en levering.

Corecte kwaliteit,prijs en levering.

Hartstikke goed!

Het is weer super soepel verlopen met de bestelling. Zowel het samenstellen van de doos op de website, de communicatie en de levering. Top!

Flexibel en snel

Door hen uitstekend meegedacht bij het zoeken van de juiste doosversie / buitenmaat (in plaats van binnenmaat) die ik nodig had. Flexibele club, prima kwaliteit!

Prima website, prima bestellen, prima dozen

slecht

krijg nooit pdf facturen.

super

Super makkelijk en ook redelijk snelle verwerking en aflevering. Top.

Volledig naar wens.

Geheel op maat.

Redelijk

Mijn enigste kritiek is dat ik had gevraagd om de chauffeur mijn telefoonnummer te geven zodat hij kon bellen als hij onderweg was, hier is geen gehoor aan gegeven. En dat de dozen niet gebundeld waren maar los in een doos zaten.

Volgens verwachting weer goed

Snel geleverd Keurig verpakt Perfect qua maatvoering

UItstekend

Tevreden ontvangen wat ik besteld heb

fijn bedrijf fijne website, prima service

Jammer is alleen dat niet alle uitsparingen evengoed zijn uitgestanst maar weet ook niet of ik dat zo mag verwachten. We halen nu de uitsteksel handmatig weg. Het maatwerk vind ik fantastisch eerst met een sealstrip in een doos, grotere order los in de doos en weer grotere order op een pallet zonder overbodige plastic, super

goede partij voor op maat gemaakte dozen

Wij zochten een op maat gemaakt doos voor een nieuw project en doosopmaat heeft ons prima geholpen hiermee. We hebben een proefdoos besteld en nu gaan we, zodra ons project af is, een grotere order plaatsen voor deze maat doos.

eenvoudig, niet duur en redelijk snel

Hier kan iedereen eenvoudig vinden wat nodig is tegen een zeer redelijke prijs.

Prima dozen en snel geleverd.

Prima dozen en snel geleverd.

Goed en snel geleverd.

Onlangs weer een grote partij besteld. Hier en daar een miskleun.

Efficient

Goed verpakt en op tijd geleverd

voldeed aan de verwachting

Prima service en ook nog eens na een belletje na het juiste adres verstuurd

prima service

Prima service.

Over Doosopmaat.nl B.V.

Je herkent het vast wel: je hebt op internet iets leuks besteld dat vervolgens bezorgd wordt in een veel te grote doos. Overbodig karton, dat je naar de papierbak moet dragen, maar ook overbodig karton voor degene die het pakketje verzonden heeft. Onnodige kosten en het onnodig versturen van ‘lucht’. Aan deze verspilling willen wij graag iets doen. “Een op maat gemaakte doos voor de prijs van een standaard doos” Maatwerk is onze missie. Bovendien bewijzen wij dat een doos op maat niet duur hoeft te zijn. De rekentool op onze website maakt het bestellen van uw dozen heel eenvoudig. Met dit beproefde concept bedienen wij al 17 jaar lang een steeds grotere klantenkring in Nederland en België en tegenwoordig ook in Duitsland.