Tijdje geleden dozen besteld met een specifieke maatvoering. Helaas waren de dozen te groot. Even 2 mailtjes heen en weer gedaan met dozen op maat en het is keurig opgelost voor ons bedrijf en de nieuwe zending is al onderweg. Chapeau

Wat fijn om te horen dat het goed en snel is opgelost. Ik wens je veel plezier met de dozen. Met vriendelijke groet, team doosopmaat.nl

Verkeerde levering en onwijs slechte klantenservice

Laat je niet gek maken door goedkope prijzen of positieve reviews, ik ben nog nooit zo’n onprofessioneel bedrijf tegengekomen als doosopmaat.nl. Ik heb ze 4 keer een drukbeeld moeten sturen die ze keer na keer kwijtraakte. Uiteindelijk toch de levering van 120 dozen mogen ontvangen. Wat ik aantrof was een drukbeeld op de verkeerde zijde terwijl ik daar zeer specifiek over was. Ook zat bijna iedere doos onder vieze zwarte strepen of deuken. Wat een trieste ervaring was dit zeg. Denk 2x na voordat je hier besteld!

Beste Ralph, ik vind het erg vervelend om te horen dat onze service niet naar wens geweest is. Ik heb begrepen dat er meerdere malen geprobeerd is om je te bereiken betreft het logo, maar dat dit helaas niet gelukt is om contact met je te krijgen. Omdat je uiteindelijk ontevreden was over de kwaliteit van bepaalde dozen, hebben wij die dozen opgehaald en het gehele bedrag gecrediteerd. Ik vind het oprecht vervelend dat het zo gelopen is, want dit had niet zo mogen lopen. Met vriendelijke groet, team doosopmaat.nl

Prima leverancier

Snelle correcte leveringen

Dankjewel nog Peter voor je beoordeling! Altijd fijn om te horen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

Gewoonweg super! Geweldig vriendelijke service.

Ik bedank doosopmaat voor hun geweldige service! Wij bestellen hier altijd onze dozen. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel is top! Ze denken echt met je mee en doen net dat stapje extra. Ga zo door mensen! :-)

Dankjewel nog Judith voor je positieve beoordeling! Altijd fijn om te horen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

was goed maar nu waardeloos

Ik heb vanaf 2015 meerdere keren pallets dozen besteld en was altijd erg tevreden. Maar vanaf eind 2019 heb ik drie leveringen gehad waarvan meer dan de helft van de dozen zo slecht geplakt zijn dat ik ze niet kan gebruiken. Ik heb papiercontainers vol kunnen weggooien. Heel jammer want de website en leversnelheid zijn prima.

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de dozen niet naar wens waren. U kunt dit altijd bij ons melden, waardoor wij met een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

naar verwachting

niet zo snel dit keer en de afwerking is wat slordig

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Wegens de corona crisis is de vraag naar kartonnen dozen extreem opgelopen. Hierdoor is onze levertijd helaas opgelopen. Wat vervelend dat de afwerking slordig was van de dozen. U kunt altijd contact met ons opnemen indien de dozen niet netjes zijn afgewerkt bijvoorbeeld. Wij kunnen samen met u tot een passende oplossing komen. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

Jammer dat dozen niet voorzien zijn van Resy stempel

Omdat wij veel c.q. vooral leveren in Duitsland, zijn we "verplicht"om dozen te gebruiken met Resy stempel. Aangezien jullie dozen niet voorzien van deze stempel, gaan wij dus veel minder dozen bestellen dan voorheen. Ik vind dat je als dozen leverancier moet zorgen voor recycle dozen!

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Ons karton heeft helaas geen keurmerken, maar bestaat wel voor 80% uit gerecyclede papiervezels gecombineerd met 20% nieuwe papiervezels. Duurzame dozen, dat zijn in de eerste plaats dozen op maat. Een op maat gemaakte doos is vaak veel kleiner dan een standaarddoos. Gewone dozen zijn gemiddeld 40% groter dan nodig. Een kleinere doos heeft minder materiaal, minder (transport)volume, minder opvulmaterialen. De Resy bestempelde dozen bieden wij alleen niet aan. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

Prima service - snelle levering

Snelle levering conform afspraken - goede kwaliteit - sommige dozen wat lastiger te vouwen.

Handig, snel en voordelig

Heel prettig dat je op de website zelf meerdere maten kan aangeven en met het schuifje voor de aantallen kan calculeren hoeveel het je gaat kosten, ivm. wat voor je bedrijf wenselijk is of het voordeligste. Geen noodzaak meer om elders te bestellen met een minimale order quantity van soms wel 250 of 500 dozen terwijl je daar dan voor 3 jaar genoeg aan hebt en wat ruimte inneemt en te lang in opslag ligt. Maar wat ook een grote investering is. Je hebt nu fijn de mogelijkheid om eerst bv 25 dozen uit te proberen voor een bepaald product. Zelfs 1 doos is mogelijk, maar dat is verhoudingsgewijs uiteraard wel veel duurder.

Geweldige service

De order is extreem snel geleverd. En het is ook nog eens goede kwaliteit. Dus zeker een aanrader om hier te bestellen.

Prima ervaring. Levering iets sneller dan verwacht, product voldoet aan de verwachtingen

Alles prima naar wens.

Alles was prima op maat en snelle levering.

Transparant

Een duidelijke website waarbij je precies kan bepalen wat de mogelijkheden zijn en de daarbij behorende kosten. Ik ben er tevreden over en ga in de toekomst er zeker weer gebruik van maken.

Altijd prima

Makkelijk bestellen via de website

Snel & goede kwaliteit

Zelfs tijdens Corona binnen 2 dagen mijn op maat gemaakte dozen in huis! Super kwaliteit en perfecte levertijd, top!

snelle levering, stugge afhandeling

Bij een herbestelling die al eens vaker geleverd was bleek nu een mail niet de juiste weg te zijn. Het moest via de webwinkel anders zouden we de kwantumkorting niet krijgen. Dat laatste klopt, niet gekregen. De dozen waren er wel snel.

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Bij de eerste order via email heeft u inderdaad in de vorm van service de volumekorting ontvangen en deze is ook verrekend op de factuur. De tweede keer bij de bestelling per email is dit niet verrekend, omdat kortingen alleen via bestellingen via de webshop gelden. Er is dit jaar geen webshop bestelling geplaatst onder uw e-mailadres. Wij raden aan om een account aan te maken, zodat de bestellingen opgeslagen blijven in de bestelhistorie. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

traag contact

de communicatie loopt wat traag en ik kreeg het idee dat ik telkens moest uitleggen waar het om ging.

Alles op maat!

Maatwerk

Snelle levering en duidelijke communicatie.

Doen besteld met een urgente levering. Alles is sneller dan verwacht geleverd, en de kwaliteit was prima.

Al jaren klant, prima kwaliteit

Wij zijn al jaren klant, zeer degelijke en kwalitatieve dozen.

zie boven

Prijstechnisch een goed alternatief voor nét niet passende dozen.

Postdozen worden snel geleverd en zijn goed op maat. Vouwdozen vragen een langere levertijd. De maatvoering kan beter. Beide worden goed verpakt aangeleverd. In verhouding tot toevallig wél passende dozen van andere leveranciers zijn deze prijzig. Wij zoeken dus eerst naar andere leveranciers van passende dozen.

makkelijk om te bestellen - snelle levering

makkelijk om te bestellen - snelle levering

Topservice!

Snel contact en persoonlijke service!

Goede kwaliteit, redelijke prijs en snel geleverd.

Goede kwaliteit, redelijke prijs en snel geleverd.