Geweldige service met hulp van het bedrukken.

Makkelijk een doos op maat te laten maken met bedrukking op de deksel. vrij snel leverbaar en werd netjes op de hoogte gehouden dat er vertraging was op de levertijd. Min puntje. na 15 stuks gevouwen zaten er al 2 bij waarvan de opdruk niet op de juiste plek zat en in plaats van midden op de deksel schuin rechts boven in de hoek.

Hoi Arno, Bedankt voor de feedback en de complimenten. Vervelend dat er wat misdrukken tussen zaten, dat is uiteraard niet de bedoeling! Neem bij je volgende bestelling even contact met ons op, zodat we hier extra op kunnen letten.

snel en goed afgeleverd

Dozen kwamen in verschillende zendingen binnen. Maar wel vlot en goed.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wat betreft de logistiek proberen wij zoveel mogelijk order te combineren in een zending. Echter wanneer de verwachting is dat dit een vertraging tot gevolg kan hebben sturen wij orders regelmatig in delen af. We zullen je bevindingen delen met het team.

Efficient , well made boxes, good customer service

We have been using Doosopmaat for our shipping boxes for nearly 4 years. The online ordering process is very user friendly and fast. And the products are well made.

Thank you very much for your positive review! We will share it with our team.

Bijzonder aardige bezorger en open transparante levering.

zie hiervoor

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wij zullen deze delen met ons team en de bezorger.

Prima dozen.

De dozen zitten vaak in onhandig grote dozen verpakt zonder bescherming, waardoor de bestelde dozen soms wat beschadigd raken. Ik heb al eens een hele zending vergoed gekregen omdat alle dozen beschadigd waren. Beter wat beter verpakken dan een hele bestelling die onbruikbaar is, lijkt mij. Wij leveren aan ziekenhuizen, dus willen een nette doos leveren aan de klant. Verder zeer tevreden over de keuze in maten en soorten.

Altijd goed

Elke bestelling die ik tot nu toe heb gedaan is altijd goed geweest

Kwaliteit en levering zijn super!

Hoewel de prijzen voor dozen op maat best pittig zijn, zijn we uiterst tevreden over de kwaliteit.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wij zullen deze delen met ons team. Wat betreft de prijzen: een belangrijk deel van de huidige hoge prijzen wordt verklaard door hoge prijzen van papier en karton. Oorzaak hiervan is met name de hoge gas en brandstofprijzen op dit moment.

Prima product en op tijd

Prima product en op tijd, wel altijd een beetje jammer als je meerdere mailtjes ontvangt om je ervaring te delen, dit zie ik een beetje als spam als het meer dan 1 keer is

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wij zullen deze delen met ons team. Wij proberen relaties niet vaker dan eens per jaar een beoordelingsverzoek te sturen.

Snel en superhandig!

Ik had een raar model dozen nodig. En zij maakten het. Werd ook nog eens veel eerder geleverd dan aangegeven.

Snelle service, handige website

Je kunt heel gemakkelijk de maten vergelijken. Ik heb nu 2 keer besteld en zeer tevreden.

ZEER tevreden

zie boven

alles ging goed. op de datum die ik had aangegeven netjes geleverd. op pallet geleverd ( staat later in de weg en woon op 1 hoog) had om omdozen gevraagd, uiteindelijk goed gekomen, chauffeur had even geholpen met over stapelen in de auto.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Fijn dat de chauffeur heeft willen helpen met overstapelen. Wij zullen je terugkoppeling wat betreft de verpakkingsvoorkeur aan onze logistiek doorgeven.

Geweldige aanvulling op mijn handel.

Goed bedrijf, zeer tevreden zowel over kwaliteit als prijs.

Snel, efficiënt en goede prijs-kwalieit

Snel, efficiënt en goede prijs-kwalieit

snelle levering en goede service

Positief, goede service, altijd voldoende nooit te weinig juist tegenovergestelde.

Super cool

Pas begonnen met een bedrijf waar ik replica Flightsimulator panels maakt. Die panelen waar de schakelaars zitten met verlichting erin. Wat is er nu nog mooier om niet meer te zoeken naar afgedankte doosjes met allerlei tekst er op. Nu gewoon mijn eigen naam en e-mail adressen. Hoe simpel. Super blij mee.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Leuk ook om te horen hoe jij onze verpakking gebruikt voor je mooie product. Wij zullen deze delen met ons team.

Veel verpakking

De verpakking waarin de dozen zijn geleverd is wel heel erg groot! Veel afval.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Je opmerking over onze verpakking gaan wij bespreken met onze logistiek.

Goede service!

Goed geprijsd, met massavoordeel. Goed verpakt, snelle levering en duidelijke site, makkelijk bestelproces.

Hi Lieke, Super bedankt voor de complimenten! Hopelijk tot snel weer.

goede zaken.

Snell mai reactie en levering.

top, mooie website met doos configurator, snelle levering

OK, gewoon top, als hierboven, meer is niet nodig Carel pro_LOX

Product is prima volgens opgave website

Wat mij wel stoort is dat de producten eigenlijk altijd in een niet goed passende doos worden vervoerd. De doos is vaak te groot waardoor de inhoud gaat schuiven en er altijd wel een paar doosjes beschadigd raken. Een passende doos scheelt ook ruimte voor de vervoerder in de wagen. Ook wel fijn.

veel beschadigde dozen

veel beschadigde exemplaren . deze waren al in duitsland en dus retourneren geen optie wat kosten betreft.

Beste Olga, Hartelijk dank voor je review over jouw bestelling. Helaas is dit de eerste keer dat wij vernemen dat het niet naar wens is gegaan. We proberen al ruim een week contact met je op te nemen, om een passende oplossing te vinden. Kun je ons bellen op dit nummer: 0182304258? We horen graag van je.

Snelle levering en goede prijzen

Erg makkelijke configurator om snel doosjes op maat te bestellen. Alles verliep vlekkeloos, dus dik in orde!

Over Doosopmaat.nl B.V.

Je herkent het vast wel: je hebt op internet iets leuks besteld dat vervolgens bezorgd wordt in een veel te grote doos. Overbodig karton, dat je naar de papierbak moet dragen, maar ook overbodig karton voor degene die het pakketje verzonden heeft. Onnodige kosten en het onnodig versturen van ‘lucht’. Aan deze verspilling willen wij graag iets doen. “Een op maat gemaakte doos voor de prijs van een standaard doos” Maatwerk is onze missie. Bovendien bewijzen wij dat een doos op maat niet duur hoeft te zijn. De rekentool op onze website maakt het bestellen van uw dozen heel eenvoudig. Met dit beproefde concept bedienen wij al 17 jaar lang een steeds grotere klantenkring in Nederland en België en tegenwoordig ook in Duitsland.