Prima bedrijf, communicatie goed, aanlevering soms matig.

Soms worden er te dunne pallets gebruikt die het tijdens transport niet volhouden tot aflevering.

Prima ervaring, aftersales erg goed.

Heel snel geleverd

Fijn dat je zo makkelijk kan zien wat je kwijt bent aan de dozen die je helemaal naar je eigen wensen kan laten maken.

Goed en redelijk snel

Bestelling geplaatst want ik had lage volume bedrukte dozen nodig voor twee artikelen. Levertijd was redelijk snel en kwaliteit is gewoon goed. Voornaamste reden waarom ik kies voor doos op maat is vanwege hun prijs kwaliteit. Prijs is lager dan andere leveranciers naar mijn ervaring en kwaliteit is goed.

The right box fast

The boxes were deli weed quickly and we’re perfect for my application.

als boven

ik heb een hekel aan verplichtingen

Precies zoals wij wilden

Prima doos, precies het formaat wat ik heb aangevraagd. Hierdoor paste de producten perfect in de doos.

zeer goed!

bestelproces duidelijk en makkelijk. dozen binnen enkele weken in huis en kwaliteit is zeer goed. wordt ons vast adres voor dozen op maat.

Perfecte dozen op maat

Fijne productiepartner die ook voor speciale gevallen een oplossing heeft. Ideale online tool en een prima prijs-kwaliteitverhouding.

goed materiaal en keurig verpakt aangeleverd.

Website top! Goede levering, en kwaliteit dozen ook goed! Al met al fijn dus!

goede en snelle levering

mooi op tijd

Snelle afhandeling, en op tijd geleverd

ls Snelle afhandeling, en op tijd geleverd

Mooi product, gemakkelijk te bestellen

Een kleine oplage dubbelwandige dozen op maat laten maken. Keurige, overzichtelijk webshop. Redelijk prijzig, maar het toch waard.

Uitstekende producten, makkelijk te bestellen

Zeker aan te raden. Helaas hadden we zelf de verkeerde maat besteld en bij een nieuwe bestelling bleek de levertijd plots heel lang te zijn, en was spoedorder niet mogelijk. Toen zijn we uitgeweken naar een andere leverancier (zonder spoedtoeslag) Maar volgende keer weer Doos Op Maat.

Prima, goed geregeld

70 dozen op maat besteld. Supersimpel met opdruk via de website besteld. En conform bevestiging geleverd.

goed snel gelevert

helaas door gls ergens anders gelevert zonder briefje in de bus

Laks

Ondanks vele klachten, telefoontjes, toezeggingen vanuit de kant van doosopmaat gaat er elke keer wel weer wat verkeerd. Uiteindelijk wordt het wel opgelost maar toch moet er vanuit ons veel achteraan gezeten worden. Of het nu om de kwaliteit van de dozen gaat of Facturatie.

Laatste dozen zijn niet best. Scheef

Een paar jaar bestelde ik dozen bij uw bedrijf. Steeds de kwaliteit prima de luxe maar de laatste dozen zijn niet zo best. Jammer. Hopelijk zijn de volgende keer beter.

Is goed

Mijn ervaring is echt goed. Mensen zijn vriendelijk

gewoon krijgen wat je hebt besteld

Duidelijke site, levertermijn zeer okay

gemengd

ik had 2 verschillende maten dozen gevraagd (in zelfde orde); de eerste zending dozen was perfect hoewel aan de late kant. Er zaten zelfs 2 extra dozen in waarvoor dank. Dozen zijn in elkaar gevouwen erg mooi. De 2de zending was later en daarvan zijn alle dozen gescheurd en in de randen. Nog wel bruikbaar en ik had ze accuut nodig (omdat het al verlaat binnen kwam) dus terugsturen was geen optie. In elkaar gevouwen zijn de dozen niet mooi mede omdat de omslag bij de bodem te dik lijkt naast het feit dat de 2 van de 4 ribben ingescheurd lijken.

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Al vaker hier besteld. Altijd prima en meestal gunstige prijs.

Levering netjes, alleen levertijd was langer dan gewenst.

Over Doosopmaat.nl B.V.

Je herkent het vast wel: je hebt op internet iets leuks besteld dat vervolgens bezorgd wordt in een veel te grote doos. Overbodig karton, dat je naar de papierbak moet dragen, maar ook overbodig karton voor degene die het pakketje verzonden heeft. Onnodige kosten en het onnodig versturen van ‘lucht’. Aan deze verspilling willen wij graag iets doen. “Een op maat gemaakte doos voor de prijs van een standaard doos” Maatwerk is onze missie. Bovendien bewijzen wij dat een doos op maat niet duur hoeft te zijn. De rekentool op onze website maakt het bestellen van uw dozen heel eenvoudig. Met dit beproefde concept bedienen wij al 17 jaar lang een steeds grotere klantenkring in Nederland en België en tegenwoordig ook in Duitsland.