Snelle en goede levering

Voor onze chocolade die wij verzenden hebben wij een brievenbus-doos op maat laten maken. Wij hebben een prima ervaring met Doosopmaat, ze doen wat ze zeggen.

Super bedankt voor je reactie, daar zijn we erg blij mee! We zouden het waarderen als je jouw review ook wilt plaatsen op de Google reviews. Dat kan via deze link: https://g.page/r/Ca8FzRQZZ30JEB0/review.

Snelle klantvriendelijke service

Erg blij met hoe je kan bestellen en de communicatie per mail hierover. Ook status wijzigingen zijn duidelijk.

Prima dozen, snel geleverd

Door een domme meetfout van heb ik helaas twee keer moeten bestellen. Dat was een tegenvaller maar aan mezelf te wijten. De dozen zijn goed met als enige opmerking dat de deksel niet lekker stevig sluit. Daarvoor heb ik nu sluitstickers besteld

Hoi Aernout, Vervelend dat de dozen niet naar verwachting sluiten. We zoeken een mooie middenweg tussen niet te strakke en niet te losse sluiting. Bij postverzending worden dan inderdaad vaak sluitstickers gebruikt.

Wederom perfect

Al vaker dozen op maat besteld en wederom een perfecte levering.

geweldig korte levertijd

zeer snel en keurig op tijd geleverd volgens afspraak. mooie dozen voor nette prijzen.

matig

de dozen zetten niet goed op en sluiten daardoor niet op de juiste wijze

Hallo Bas, Vervelend dat de dozen niet goed sluiten, dat hoort natuurlijk niet! We nemen binnenkort even contact met je op om dit te bespreken.

Super gemakkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, goede website, fijn contact, duidelijke levering, prijs kwaliteit goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima dozen!

Over het algemeen zeer tevreden van de dozen van Doosopmaat! Enige puntje van verbetering: bij sommige dozen is de vouwlijn niet goed zichtbaar/gedrukt. Hierdoor zijn deze dozen een stuk lastiger te vouwen. De dozen die wel een goede vouwlijn hebben zijn ideaal en werken top!

Super bedankt voor je reactie, daar zijn we erg blij mee! Je feedback over de vouwlijn zullen we opnemen met onze productieleider, bedankt voor het melden.

Super blij met de kartonnetjes op maat!

Het was de eerste keer dat wij bij jullie bestelden en echt zo blij mee. Alles keurig op maat en snel in huis! We gaan zeker vaker bestellen.

kwaliteit goed

Ik moet wel zeggen dat de pasvorm deze keer veel beter was dan voorgaande keren ze zitten beter in elkaar als ze gevouwen zijn.

Super bedankt voor je reactie, daar zijn we erg blij mee! We hebben onze ontwerpen hier en daar wat aangepast, vandaar dat hier zo een verbetering in zit. We zouden het waarderen als je jouw review ook wilt plaatsen op de Google reviews. Dat kan via deze link: https://g.page/r/Ca8FzRQZZ30JEB0/review.

is ok - kan beter voor bedrijven

De dozen zijn goede kwaliteit dat is het belangrijkste dus dat doen jullie goed. Ik vind het wel vervelend dat ik niet als bedrijf voor kleinere orders op rekening kan doen. Wij zijn nu aan het testen met meerdere formaten dus heb maar enkele dozen nodig voordat ik een grotere aantal bestel dat boven de 750 euro uitkomt. Voor mij is dit erg irritant.

Hi Christiaan, Super bedankt voor je reactie, daar zijn we erg blij mee! Wij proberen onze prijsstelling zo scherp mogelijk te houden en kunnen daardoor geen kleinere bestellingen op rekening doen. Mocht je grotere volumes afnemen, kunnen we hier altijd in meedenken.

Uitstekend!

Lisa is zeer behulpzaam en geduldig geweest. Het duurde even voordat we de perfecte doos hadden ontworpen maar het resultaat was prachtig. Volgende keer weer!

Super bedankt voor je reactie, daar zijn we erg blij mee! We zullen dit doorgeven aan Lisa ;). We zouden het waarderen als je jouw review ook wilt plaatsen op de Google reviews. Dat kan via deze link: https://g.page/r/Ca8FzRQZZ30JEB0/review.

Vlotte levering

Vlotte levering

Quality and Price good, Customer Support needs work

Price and quality are quite good, online configurator very convenient and easy to use. Only point is that customer support is not very helpful and responsive.

ontzorgen

fijn als met kennis en kunde je order digitaal kan worden besteld. Maatwerk met de hoofdletter M Food for Skin clean skincare maakt hier graag gebruik van. Geen lucht en sterk karton

correct

opgegeven maten kloppen goed en snelle levering

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Komen afspraken na en leveren kwaliteit

goede levering netjes op tijd

mijn eerste bestelling na overname van het bedrijf. goede instructie gekregen en levertijd was 2 dagen later dan gepland maar werd netjes doorgegeven

Prijs kwaliteit verhouding niet optimaal

Gezien de manier van leveren (pallet werd naakt, zonder bedekking buiten neergezet). De dozen hadden beschadigingen bij zeker 15-20 stuks. De kwaliteit is niet heel solide, vouw lijnen en stanzen zijn niet erg standvastig. We hebben veel dozen moeten voorzien van tape. Ik vond het antwoord van de klantenservice ook niet zo goed, toen ik meldde dat de pallet zo geplaatst werd. Ook werd er ondanks de bekende deadline een mailtje gedropt met "we hebben vertraging". Terwijl de kosten per doos echt stevig waren. Wellicht een moment opname.

Hoi Remi, We zouden graag nog contact met je hebben over de levering. We zullen je van de week even bellen.

Bedrukking niet watervast

Het viel mij erg tegen dat de bedrukking op de dozen niet waterbestendig is. Dit had ik graag vantevoren geweten Ik ben wel heel tevreden kver de de andere terugkoppeling die ik kreeg over het inlay ontwerp

Hi Hannes, Bedankt voor je reactie! We zullen binnenkort even contact met je opnemen om dit te bespreken.

Alleen verpakking op de pallet kan beter.

Super bedankt voor je reactie. We zullen dit met onze logistieke afdeling bespreken, daar we altijd naar verbetering streven. We zouden het waarderen als je jouw review ook wilt plaatsen op de Google reviews. Dat kan via deze link: https://g.page/r/Ca8FzRQZZ30JEB0/review.

snel geleverd conform afspraak

goede ervaring!

Er werd gedaan wat gevraagd werd.

Over Doosopmaat.nl B.V.

Je herkent het vast wel: je hebt op internet iets leuks besteld dat vervolgens bezorgd wordt in een veel te grote doos. Overbodig karton, dat je naar de papierbak moet dragen, maar ook overbodig karton voor degene die het pakketje verzonden heeft. Onnodige kosten en het onnodig versturen van ‘lucht’. Aan deze verspilling willen wij graag iets doen. “Een op maat gemaakte doos voor de prijs van een standaard doos” Maatwerk is onze missie. Bovendien bewijzen wij dat een doos op maat niet duur hoeft te zijn. De rekentool op onze website maakt het bestellen van uw dozen heel eenvoudig. Met dit beproefde concept bedienen wij al 17 jaar lang een steeds grotere klantenkring in Nederland en België en tegenwoordig ook in Duitsland.