Goede eerste ervaring

Voor het eerst besteld en alles verliep naar tevredenheid. Zal hier zeker weer gaan bestellen

Super bedankt voor je reactie, daar zijn we erg blij mee! We zouden het waarderen als je jouw review ook wilt plaatsen op de Google reviews. Dat kan via deze link: https://g.page/r/Ca8FzRQZZ30JEB0/review.

product goed - prijs hoog

Betrouwbaar bedrijf waar ik al vele jaren zaken mee doe. Karton is peperduur tegenwoordig, wat zijn weerslag heeft op de verkoopprijs van doosopmaat. Levertijd was erg lang vind ik, dus ze hebben het nog druk genoeg daar ;-)

Super bedankt voor je reactie, daar zijn we erg blij mee! Gelukkig zijn onze prijzen momenteel weer aan het dalen. Wij vertalen dit uiteraard direct door in onze verkoopprijs. Ook de levertijden zijn weer wat je van ons gewend bent. We zouden het waarderen als je jouw review ook wilt plaatsen op de Google reviews. Dat kan via deze link: https://g.page/r/Ca8FzRQZZ30JEB0/review.

Product prima zoals verwacht, maar omdoos kapot door GLS

De dozen die we besteld hadden zijn zoals verwacht, dus wat dat betreft prima. Maar de omdoos was stuk (en met GLS plakband terug dicht geplakt. Hierdoor kunnen we waarschijnlijk een kwart van de dozen weggooien. Maar omdat we door de kerstvakantie nu pas goed konden kijken, hoeven we waarschijnlijk niet proberen te reclameren. op zich vrede mee, maar wellicht dat Doosopmaat iets met de feedback over de verzending via GLS kan. Is voor ons helaas een reden om de volgende keer elders te bestellen. Jammer, want Doosopmaat is verder een heel prettig bedrijf met prettige bestelsite.

Beste Tim, Vervelend om te lezen dat de zending niet zo bij jullie is aangekomen, als wij die verpakt hadden. We geven dit uiteraard door aan GLS, bedankt om het alsnog te melden. We zien er naar uit je weer van dienst te mogen zijn.

Dozen zijn perfect!

Handige website waar je alle invoer kunt plaatsen. Nette prijs. Goede verpakking bij verzending.

Vlotte levering, goede service

Prijzen makkelijk te berekenen via de site en bestellen gaat ook met gemakt.

Model goed bevallen. Ga nog een order plaatsen

Hélemaal top!

Zeer goede kwaliteit en mooi, strak bedrukt.

Ouderwets goed

Voor een kerstpakket voor één van onze relaties was ik op zoek naar een bedrukte doos. Doosopmaat heeft mij uitstekend geadviseerd in de keuze mogelijkheden. Ook tijdens de productie en met het uitleveren was er goed contact (het moest naar een verpakker). Korte lijnen en fijn en behulpzame medewerkers. Ook prijstechnisch en het uiteindelijke resultaat was top!

Goed geholpen en en snel bezorgt!

Goed geholpen en en snel bezorgt! Prijs kwaliteit verhouding ook goed.

Only pleasant impressions from working with you.

Great website, great service, great quality of products. Still don`t understand how to create account on the website)

Many thanks for your positive review, we are very pleased to hear that! Can you send us an e-mail with the address you want to make an account with? Than we can help you out with that. We would appreciate it, if you also can copy this reaction to Google reviews. You can do that via this link: https://g.page/r/Ca8FzRQZZ30JEB0/review.

Uitstekende opmaat dozen

Uitstekende opmaat dozen voor onze schilderijen. Wikkeldozen met dubbelgolfkarton. Écht perfect en sterk. Met daarnaast ook een uitstekende service.

Geweldige service met hulp van het bedrukken.

Makkelijk een doos op maat te laten maken met bedrukking op de deksel. vrij snel leverbaar en werd netjes op de hoogte gehouden dat er vertraging was op de levertijd. Min puntje. na 15 stuks gevouwen zaten er al 2 bij waarvan de opdruk niet op de juiste plek zat en in plaats van midden op de deksel schuin rechts boven in de hoek.

Hoi Arno, Bedankt voor de feedback en de complimenten. Vervelend dat er wat misdrukken tussen zaten, dat is uiteraard niet de bedoeling! Neem bij je volgende bestelling even contact met ons op, zodat we hier extra op kunnen letten.

snel en goed afgeleverd

Dozen kwamen in verschillende zendingen binnen. Maar wel vlot en goed.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wat betreft de logistiek proberen wij zoveel mogelijk order te combineren in een zending. Echter wanneer de verwachting is dat dit een vertraging tot gevolg kan hebben sturen wij orders regelmatig in delen af. We zullen je bevindingen delen met het team.

Efficient , well made boxes, good customer service

We have been using Doosopmaat for our shipping boxes for nearly 4 years. The online ordering process is very user friendly and fast. And the products are well made.

Thank you very much for your positive review! We will share it with our team.

Bijzonder aardige bezorger en open transparante levering.

zie hiervoor

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wij zullen deze delen met ons team en de bezorger.

Prima dozen.

De dozen zitten vaak in onhandig grote dozen verpakt zonder bescherming, waardoor de bestelde dozen soms wat beschadigd raken. Ik heb al eens een hele zending vergoed gekregen omdat alle dozen beschadigd waren. Beter wat beter verpakken dan een hele bestelling die onbruikbaar is, lijkt mij. Wij leveren aan ziekenhuizen, dus willen een nette doos leveren aan de klant. Verder zeer tevreden over de keuze in maten en soorten.

Altijd goed

Elke bestelling die ik tot nu toe heb gedaan is altijd goed geweest

Kwaliteit en levering zijn super!

Hoewel de prijzen voor dozen op maat best pittig zijn, zijn we uiterst tevreden over de kwaliteit.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wij zullen deze delen met ons team. Wat betreft de prijzen: een belangrijk deel van de huidige hoge prijzen wordt verklaard door hoge prijzen van papier en karton. Oorzaak hiervan is met name de hoge gas en brandstofprijzen op dit moment.

Prima product en op tijd

Prima product en op tijd, wel altijd een beetje jammer als je meerdere mailtjes ontvangt om je ervaring te delen, dit zie ik een beetje als spam als het meer dan 1 keer is

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wij zullen deze delen met ons team. Wij proberen relaties niet vaker dan eens per jaar een beoordelingsverzoek te sturen.

Snel en superhandig!

Ik had een raar model dozen nodig. En zij maakten het. Werd ook nog eens veel eerder geleverd dan aangegeven.

Snelle service, handige website

Je kunt heel gemakkelijk de maten vergelijken. Ik heb nu 2 keer besteld en zeer tevreden.

ZEER tevreden

zie boven

alles ging goed. op de datum die ik had aangegeven netjes geleverd. op pallet geleverd ( staat later in de weg en woon op 1 hoog) had om omdozen gevraagd, uiteindelijk goed gekomen, chauffeur had even geholpen met over stapelen in de auto.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Fijn dat de chauffeur heeft willen helpen met overstapelen. Wij zullen je terugkoppeling wat betreft de verpakkingsvoorkeur aan onze logistiek doorgeven.

Geweldige aanvulling op mijn handel.

Goed bedrijf, zeer tevreden zowel over kwaliteit als prijs.

Containerweg 6 2742 RA Waddinxveen

Over Doosopmaat.nl B.V.

Je herkent het vast wel: je hebt op internet iets leuks besteld dat vervolgens bezorgd wordt in een veel te grote doos. Overbodig karton, dat je naar de papierbak moet dragen, maar ook overbodig karton voor degene die het pakketje verzonden heeft. Onnodige kosten en het onnodig versturen van ‘lucht’. Aan deze verspilling willen wij graag iets doen. “Een op maat gemaakte doos voor de prijs van een standaard doos” Maatwerk is onze missie. Bovendien bewijzen wij dat een doos op maat niet duur hoeft te zijn. De rekentool op onze website maakt het bestellen van uw dozen heel eenvoudig. Met dit beproefde concept bedienen wij al 17 jaar lang een steeds grotere klantenkring in Nederland en België en tegenwoordig ook in Duitsland.