Snel, efficiënt en goede prijs-kwalieit

Snel, efficiënt en goede prijs-kwalieit

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wij zullen deze delen met ons team.

snelle levering en goede service

Positief, goede service, altijd voldoende nooit te weinig juist tegenovergestelde.

Super cool

Pas begonnen met een bedrijf waar ik replica Flightsimulator panels maakt. Die panelen waar de schakelaars zitten met verlichting erin. Wat is er nu nog mooier om niet meer te zoeken naar afgedankte doosjes met allerlei tekst er op. Nu gewoon mijn eigen naam en e-mail adressen. Hoe simpel. Super blij mee.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Leuk ook om te horen hoe jij onze verpakking gebruikt voor je mooie product. Wij zullen deze delen met ons team.

Veel verpakking

De verpakking waarin de dozen zijn geleverd is wel heel erg groot! Veel afval.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Je opmerking over onze verpakking gaan wij bespreken met onze logistiek.

Goede service!

Goed geprijsd, met massavoordeel. Goed verpakt, snelle levering en duidelijke site, makkelijk bestelproces.

Hi Lieke, Super bedankt voor de complimenten! Hopelijk tot snel weer.

goede zaken.

Snell mai reactie en levering.

top, mooie website met doos configurator, snelle levering

OK, gewoon top, als hierboven, meer is niet nodig Carel pro_LOX

Product is prima volgens opgave website

Wat mij wel stoort is dat de producten eigenlijk altijd in een niet goed passende doos worden vervoerd. De doos is vaak te groot waardoor de inhoud gaat schuiven en er altijd wel een paar doosjes beschadigd raken. Een passende doos scheelt ook ruimte voor de vervoerder in de wagen. Ook wel fijn.

veel beschadigde dozen

veel beschadigde exemplaren . deze waren al in duitsland en dus retourneren geen optie wat kosten betreft.

Beste Olga, Hartelijk dank voor je review over jouw bestelling. Helaas is dit de eerste keer dat wij vernemen dat het niet naar wens is gegaan. We proberen al ruim een week contact met je op te nemen, om een passende oplossing te vinden. Kun je ons bellen op dit nummer: 0182304258? We horen graag van je.

Snelle levering en goede prijzen

Erg makkelijke configurator om snel doosjes op maat te bestellen. Alles verliep vlekkeloos, dus dik in orde!

Goede dozen

Fijn programma waarmee je snel de juiste doos kunt samenstellen. Goede kwaliteit dozen. Prima levering.

Snelle service in zowel communicatie als levering

Plezierige ervaring met een mooie doos als resultaat. Het personeel was vlot en dacht mee in het proces Ik raad het bedrijf zeker aan.

Zeer slechte ervaring met de bedrijf.

Vorige week heb ik 5 dozen bestelt maar per ongeluk sample doos aangeklikt, een paar dagen later kreeg ik mijn bestelling binnen, was dit 1 doosje dus ik dacht dat er iets fout was gegaan en heb ik contact gezocht met het bedrijf en werd mij aan de telefoon gezegd dat de bestelling wel klopte omdat ik een sample doos besteld heb. Ik heb uitgelegd dat er iets fout is gegaan maar ze konden mij niet helpen, ik moest opnieuw dozen bestellen en kon de bestelling niet terug sturen, dus heb ik nu een kartonnen doos voor €25 gekocht omdat dit dus niet duidelijk op de site staat.

Service is ver te zoeken evenals kennis van zaken.

Het idee is best leuk, zelf je dozen ingeven en bestellen, makkelijk en werkt over het algemeen prima. Wanneer je bestelling uit meerdere maten bestaat, dan wordt alles apart opgestuurd. Onze order begin dit jaar is in 4 delen geleverd, terwijl gevraagd was om een enkele levering. Drukwerk hebben ze zelf ook geen kennis van, ons logo was in hun bezit en al eerder naar tevredenheid gebruikt. Krijgen we de vraag of we het logo opnieuw willen aanleveren i.v.m. lage kwaliteit. Blijkt dat de kwaliteit die ze vragen lager is dan het bestand wat ze in bezit hebben. De door hen zelf afgegeven levertijden werden ook ruimschoots overschreden. Onlangs een wat kleinere bestelling geplaatst en ook deze werd weer in delen aangeboden. Krijg je zwak smoesje dat ze er in het vervolg op gaan letten. Het stond nota bene in de order! Ze verzenden overigens met GLS, dus hou er rekening mee dat de track en trace soms later is dan zending zelf. Er zijn vervoerders die dit veel beter voor elkaar hebben, zodat je vroeg in de ochtend al weet in welk tijdsvak je ze kan verwachten. Al met al voor ons reden om in de toekomst geen zaken meer te doen met Doos op Maat. Er zijn meerdere bedrijven die dit concept bieden, dus kijk gerust even verder.

xx

Kwaliteit en prijs

De kwaliteit van de doosjes, precies op maat en de prijs kloppen gewoon. Heb Doosopmaat al diverse keren aanbevolen aan anderen.

Nadat de doos verkeerd was gemaakt, netjes een nieuwe gemaakt

Over het algemeen OK

Wij maken vooral gebruik van de snelle service en dat gaat meestal goed. Helaas gebeurd het weleens dat afspraken niet gehaald worden en dan zitten we in de problemen

Verkeerde maat

Ja top . Heb alleen verkeerde maat genomen zijn eigenlijk te kleine doosen .Lengte was prima maar breedte en dikte niet. Tis ongeveer de maat voor telefoon en ik heb grotere nodig. maar jah ik hoop dat ik ze kan gebruiken , wie weet.

snelle en correcte levering

Handige website en snelle service.

Doosopmaat.nl is een handige website waar je makkelijk dozen naar eigen smaak kan ´ontwerpen´ en bestellen. Maar trek er wel je portemonnee voor open...

Zeer professioneel

Positief. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en houden daar rekening mee en het personeel is vriendelijk.

Snelle levering en goede kwaliteit!

De levering was vrij snel en de dozen zijn van goede kwaliteit en goed afgesneden

Containerweg 6

2742 RA Waddinxveen

Over Doosopmaat.nl B.V.

Je herkent het vast wel: je hebt op internet iets leuks besteld dat vervolgens bezorgd wordt in een veel te grote doos. Overbodig karton, dat je naar de papierbak moet dragen, maar ook overbodig karton voor degene die het pakketje verzonden heeft. Onnodige kosten en het onnodig versturen van ‘lucht’. Aan deze verspilling willen wij graag iets doen. “Een op maat gemaakte doos voor de prijs van een standaard doos” Maatwerk is onze missie. Bovendien bewijzen wij dat een doos op maat niet duur hoeft te zijn. De rekentool op onze website maakt het bestellen van uw dozen heel eenvoudig. Met dit beproefde concept bedienen wij al 17 jaar lang een steeds grotere klantenkring in Nederland en België en tegenwoordig ook in Duitsland.