Goede uitleg wat mogelijk is. Op tijd geleverd. En erg enthousiaste reacties van de gasten.

Top geregeld!!

Helemaal blij dat ik bij jullie de polaroid camera heb besteld. Zo fijn dat deze al een aantal dagen eerder werd geleverd en er zaten zelfs extra batterijen en een extra reservecamera bij . Met de retoursticker kon ik alles weer makkelijk terugsturen. Dankjewel voor deze fijne service!!

Totaal ontzorgd met topservice!

Ik wilde op mijn feest ‘van die leuke polaroids’, maar had geen idee hoe zoiets werkt. Jasper legde mij vanaf het eerste contact alles glashelder uit, ik ontving de camera’s (1 reserve) ruim op tijd vóór de feestdatum via de post en het toestel bleek lekker simpel te bedienen. Retourlabel in de doos gebruikt om het pakket erna terug te zenden en ontving zelfs een creditfactuur voor de ongebruikte foto refills! Echt ge-wel-dige service en een zeer vriendelijk, professioneel team. Dit is voortaan mijn adresje.

Uitstekend en een zeer snelle levering

Geweldige ervaring . Donderdags beslist , en had het de volgende dag al in huis . Had het zaterdags nodig . Een heel attent kaartje zat erbij , met zelfs een extra camera . Kan niet anders zeggen dan een TOP FIRMA . Kom hier zeker nog eens terug , en beveel het zeker aan mijn kennissenkring .

Snelle reactie en fijn, persoonlijk contact. Dank nog voor het meedenken, Jasper! De Instax wide 300 was de perfecte camera voor dit feestje! Top!

Hele goede en snelle communicatie!

Laatst een polaroid camera gehuurd en kreeg zelfs een extra camera bij de levering. Echt super service

Keurig op tijd bezorgd. Extra camera: wat een goede service. Ook nog extra batterijen. Heel erg prettige organisatie!!

Prettig contact en nette levering

Na goed contact te hebben gehad besloten om een polaroidcamera bij Feestbelevenis te huren. Jasper denkt enthousiast met je mee en is flexibel in het verhuur van de camera’s. Je merkt dat ze plezier hebben in hun werk en anderen dat plezier ook gunnen. Aanrader!

Enorm bedankt voor de mooie respons! Hier doen we het allemaal voor natuurlijk:))

Supergoede service, heel tevreden over dit bedrijf!

Hele goede ervaring met dit bedrijf. Persoonlijk contact, geven goed advies, denken mee, veel is mogelijk.

Hoi Wytske, dank voor deze ongekend mooie review!

Contact, keuze, service, prijs: Top!

We hebben een polaroid camera gehuurd voor het vastleggen van de gasten op een feest. Website was duidelijk en overzichtelijk. Gang van zaken helder uitgelegd. Kregen de camera (plus reserve) ruim op tijd binnen. Eenvoudig te bedienen en na afloop weer gemakkelijk retour gestuurd. Geld van overgebleven cassettes werd geretourneerd. Al met al top!

Hoi Ronald, wat een super review! Heel erg veel dank hiervoor!

Super service and products as expected

Very responsive and with good tips on which product to choose. Delivered on time with an extra camera without additional costs. Very easy to send the products back. I definitely recommend this company!

Goede service en snelle levering

Wat een fijne website om bij te bestellen. Redelijk last minute besloten een polaroid te willen gebruiken op een schoolfeest en door de snelle levering kon dit nog. We kregen er zelfs een extra camera bij. 200 foto's geschoten zonder gedoe, werkt super makkelijk. Heel blij mee!

Heel blij met de goede kwaliteit en super service van Feestbelevenis

Ik deed een bestelling voor 2 instant camera´s, maar heb daarna nog 2 keer wijzigingen door kunnen geven. Dat was heel fijn! Want je weet soms niet gelijk wat het handigst is. Ook gaf de winkel 1 op 1 advies qua camera huur, en had ik zo een camera die snel laadt, goed werkt in het donker en die scherpe foto´s levert: Instax wide 300. Top! Het interactief zelf foto's maken was een enorme aanvulling op ons feestje.

Vijf polaroids geleend bij deze organisatie voor ons huwelijk. Gewoon heel goed verzorgd. Ruim op tijd verzonden, goed bereikbaar bij vragen, bestelling compleet met extra batterijen, duidelijke instructie. Geen verbeterpunten!

Heel soepel verlopen. Aanrader!

Erg soepel proces. Camera was op tijd binnen, met als bonus een reservecamera en een hele set batterijen (die ook nodig bleken op de avond zelf). Ook het retourneren een dagje later was geen probleem, retourlabel geprint en coulante restitutie van overgebleven films. Tip: reken de films ruim. Wij hebben uiteindelijk 100 foto's gebruikt (dag en avond) op 70 man, bij 'vrij camera gebruik' door de gasten zelf.

Perfect! Fantastische service

Polaroid cameras gehuurd met instax films voor onze foto gastenboek. Echt fantastische ervaring, de gasten vonden het ook erg leuk. Super service! Fijn contact met ze via de mail en snelle reacties! Raad het zeker aan! Voor ons volgende feestje gaan we zeker dit nog een keer doen!

Geweldige service!

Geweldige service en snelle communicatie. De camera's en foto's zijn gebruikt tijdens een huwelijksfeest en vielen erg in de smaak.

Een mooie aanvulling op onze trouwdag

Werkelijk uitstekende service. Onze beslissing kwam op het laatste moment, maar het proces verliep eenvoudig en soepel en de camera's arriveerden zoals beloofd en waren klaar voor gebruik. Onze gasten genoten ook van het leuke element van het gebruik van de camera's!

Topservice en waardevolle toevoeging aan ons feest

Een standaard, saai gastenboek voor op onze trouwerij vonden wij wat afgezaagd. Door het te combineren met een polaroid foto combineer je een stukje nostalgie en wordt het boek ook gelijk een stuk levendiger. Daarnaast is gedurende de avond de Polaroid-camera ook een gewild object om schitterende foto's te maken van momenten die je anders wellicht niet zou vastleggen. Service vanuit feestbelevenis was perfect, alles tip top geregeld. Een aanrader!

Highlight of our wedding

We rented two cameras and bought 140 polaroid films for our 70 person wedding. It was the perfect quantity (for our photo-loving friends). The cameras were definitely one of the main highlights of the wedding and everyone loved them, young and old. The delivery came early without any problems, and we returned them via DHL the next working day.

Hele snelle levering, terwijl ik vrij laat bestelde. Hele enthousiaste meneer toen ik belde. Snelle levering, persoonlijk kaartje erbij. Helemaal top.

Echt een leuke aanvulling op de bruiloft!!

Heel gaaf om foto’s te hebben van de bruiloftsgasten een blijvende zichtbare herinnering!

Alles uitstekend geregeld!

Camera ruim op tijd binnen, geleverd met reservecamera en extra batterijen. Camera was een groot succes. Terugsturen ook zonder problemen.

Duidelijke communicatie en ruim van te voren geleverd!

Precies zoals afgesproken geleverd en een aardig briefje erbij met een extra camera, ook batterijen! Fijn dat ze er ruim op tijd al waren want je hebt genoeg om aan te denken als je gaat trouwen! De camera’s waren een enorm succes! Vooral de tieners waren er druk mee! Het zorgt ook voor wat lol en beweging, iedereen ging net elkaar op de foto! Ik ben nu bezig om de polaroids en de geschreven briefjes met wensen in een grote lijst te plakken als herinnering.

Vriendelijk, snel, attent

Een Polaroid camera gehuurd voor een feestje. Werd netjes (ruim op tijd) geleverd, zodat we ons geen zorgen hoefde te maken. Ook het terug sturen en de verdere afhandeling ging snel en netjes. Zeker een aanrader!