De polaroid camera's werden enkele dagen voor onze bruiloft bezorgd. Helemaal prima, want dit geeft rust. Bij het openen van de doos bleek dat ze er een extra setje foto's in hadden gedaan. Wat attent en leuk! Even zelf een foto uitproberen, want ook dat is fijn en hierbij hebben we ook de grootste lol gehad. Wel jammer, dat van 1 camera het klepje kapot was, hierdoor moest je zelf tegen het klepje duwen tijdens het nemen van de foto, waardoor het lastiger is om een polaroid te maken. Wel een mail hierover gestuurd! Wij hebben het klepje afgeplakt met tape en de camera deed het weer naar volle tevredenheid. Misschien is het wel een idee om de camera's alvorens je ze naar klanten stuurt zelf te checken of ze volledig werken. Naast dit hele kleine minpuntje, hebben wij veel lol gehad met het maken van de foto's! Ook het retourneren van de camera's is makkelijk. Het verzendlabel zit in de doos, waardoor je niks hoeft te printen en/of zelf te schrijven. Doos dicht, sticker erop en afleveren bij een afleverpunt.

Goeie kwaliteit camera, goeie service en prettige communicatie. De camera was op tijd voor onze bruiloft én overgebleven cassettes retour is echt een topservice!

Super goede en vriendelijke service

Super fijne en vriendelijke service. Super behulpzaam, leuk contact gehad. Super makkelijk te bestellen wat je wil, advies gekregen. Super snel geleverd, er zat zelfs een reserve camera bij. Niet nodig gehad, want alles werkte top. En de niet gebruikte foto's super snel gecrediteerd gekregen. Helemaal top, zou het zo weer doen en zeker aanraden!

Snel geregeld en goede communicatie

Heel goed, snelle service en makkelijk retourneren

Het fototoestel ontving ik een aantal dagen van tevoren (bruiloft) met zelfs een extra fototoestel erbij. Heel makkelijk in gebruik. Wat ons een beetje tegenviel waren kwaliteit foto’s, nogal donker vonden we ze. Retourneren ging heel makkelijk en we hadden ons geld snel terug. Goede service van Fotobelevenis.

Snel, vriendelijk en behulpzaam

Polaroidcamera, foto's en hoesjes besteld vanuit mijn werk. Jasper denkt mee, is snel en de service is perfect. Een extra camera, meer dan genoeg batterijen, kosteloos retourneren - top geregeld!

Super goede service

Ontzettend leuk en fijn bedrijf om een camera bij de huren. Hele vriendelijke medewerkers die actief navragen wat het doel van het huren is en je goede tips geven. Retourzending ging ook erg gemakkelijk. Enige tip die ik heb; de gebruiksaanwijzing mag wat duidelijker, deze is erg klein afgedrukt.

vlotte communicatie

Super vriendelijk. Ik heb hun polaroid camera's gehuurd voor op ons trouwfeest en het is fantastisch om al die fotootjes als herinnering te hebben.

Op tijd geleverd en prettig in gebruik

Goeie service

Bij vragen kregen we goede hulp. er is ons zeer goede service verleend. We snapte precies wat we moesten doen

prettig, snel en correct!

prettig, snel en correct!

Fijne partij om snel afspraken mee te maken!

Dit voorjaar deed ik een verzoek voor het huren van polaroidcamera's. Feestbelevenis dacht mee en kwam daarmee met een aanbod dat beter bij mijn wensen paste. Bedankt!

We ontvingen de instax camera een paar dagen voor onze bruiloft. Ze hadden er zelfs een extra camera als extraatje bij gedaan. Alles werkte goed en zag er goed uit!

Super service!

Super fijn bedrijf! Jasperis zeer behulpzaam en reageert snel. Camera's werken heel makkelijk en het is fijn dat je cassettes terug kan sturen die je niet gebruikt hebt. Echte aanrader!

uitstekend

We kregen de camera's ruim op tijd, en toen we het terugstuur label kwijt waren geraakt heeft Jasper dat vriendelijk nagestuurd. Goede service!

Leuke gimmick maar kwaliteit zozo

Omdat iedereen tegenwoordig een camera op zak heeft, bleek de toegevoegde waarde van een polaroid camera niet zo groot. Wel een grappige gimmick maar de kwaliteit van de foto's is niet zo goed als die op je telefoon.

Goede service en leuk product!

We konden de camera al vooraf krijgen en na het feestje hadden we ook even tijd om hem weer terug te sturen. Dat ging heel makkelijk: label zat er al bij en we kregen snel het geld van de overgebleven casettes terug. Het is ook een goede, leuke en gebruiksvriendelijke camera. Één ding, de aan-knop is geen knop maar een schuifje :)

Fijne service en goede camera

Jasper reageert meteen als je vragen hebt en is zeer behulpzaam. En de camera’s werkten heel makkelijk.

Géweldig!

Voor een feest gebruik gemaakt van de service van Feestbelevenis en het was in één woord geweldig voor elkaar. Alles toezeggingen en beloftes werden nagekomen zoals bijvoorbeeld dat je de camera een aantal dagen voor je gelegenheid ontvangt maar ook dat je ongeopende verpakkingen (foto's) kan retourneren en jij je geld terug krijgt. Aas je wilt huren dan ben je hier aan het juiste adres.

Bedankt voor de fijne samenwerking en goede communicatie!

Goede service en snel en makkelijk contact

Instax-camera gehuurd en een fotospiegel. Beide super leuk en communicatie was eenvoudig en erg tevreden met de service. Aanraderrrrr!

Geweldige service en kwaliteit

Ik heb fotohoesjes laten maken voor op een huwelijk, en daarbij 2 polaroidcamera's gehuurd. Er werd soepel omgegaan met de timing (huwelijk was in het buitenland), en de hoesjes waren top! Zeker een aanrader!

Camera’s waren netjes op tijd binnen, fijne communicatie en afhandeling. Aanrader!

Topservice

Naast de bestelde camera ontvingen wij ook een reserve camera, echt top service. Extra batterijen, sticker voor retourzending, alles zat erbij. Prima geregeld.

Helemaal top

Ruim op tijd geleverd, spullen op orde, extra SD kaart bijgeleverd.