Snel, duidelijk en makkelijk

Duidelijke communicatie en snelle levering. Alles was netjes en compleet.

Goede service!

...

Polaroidcamera's lenen is prima geregeld, top service!

Wij hebben polaroid camera's gehuurd. Deze waren mooi op tijd binnen zonder dat je er achteraan hoeft te gaan! Ook retourneren ging makkelijk. Ook op ons feest werd er veel gebruik van gemaakt. Top producten en prima service.

Alles ging super goed. Bestellen online was erg makkelijk. De camera's waren op tijd binnen zolad beloofd. Ook retourneren was een fluitje van een cent. Zeker aan te raden

Goede snelle service

Goede snelle service. Goed contact via email. Top assortiment voor een geslaagde receptie en/of feestje

Super geslaagd eindfeest gehad met de camera

Wij hebben de camera gebruikt voor een groep 8 eindfeest. Iedereen ging met mooie foto s naar huis. Zeer geslaagd en ga dit zeker vaker doen.

Goed op tijd ontvangen!

Camera paar dagen van te voren ontvangen. Heel fijn. Retouretiket aanwezig, waardoor gemakkelijk terug gestuurd kon worden!

Netjes op tijd en compleet geregeld

Feest belevenis doet erg hasr best om toch nog alles op tijd te leveren. Goed contact.

Super service!

Ruim van tevoren de polaroid camera toegezonden gekregen incl. reservebatterijen! Camera is eenvoudig te bedienen en de foto's zijn van een goede kwaliteit.

Fantastisch!

We hadden de camera en foto cassettes netjes op tijd ontvangen. Op onze bruiloft is alles goed gegaan en de camera is makkelijk te bedienen en de cassettes makkelijk te vervangen. De foto's zijn erg leuk in ons gastenboek! Het retour sturen is ook goed gegaan en we hebben netjes het bedrag voor de ongebruikte cassettes teruggekregen. In één woord TOP!

Goed contact over de bestelling en fijn meegedacht door de vormgeefster

Het was een beetje laatste moment bestelling, maar alles is goed verlopen. Het contact per app ging prima. De vormgeefster heeft echt meegedacht en het is heel mooi geworden. De fototoestellen zijn prima te bedienen. Fijne ervaring!

Hoe gaaf!

Te leuk! Iedereen lekker bezig geweest met de poloroid camera's. Leuke foto's en de uitstraling van een poloroid maakt het gewoon helemaal af. De comunicatie ging vlot en duidelijk en alles werd op het juiste moment naar ons gestuurd. Terug sturen was met het retour label ook super eenvoudig. Zeker een aanrader om jouw feestje vast te laten zetten op poloroid

Optijd en makkelijk:)

alles goed geregeld

Fijn contact, snelle levering, goede service. Het terug sturen was ook erg makkelijk, met een meegeleverde DHL sticker. En vooral fijn dat je de onaangenbroken foto's mag retourneren!

perfecte service

Service was echt een 10! Goede, enthousiaste en duidelijke communicatie. Goede camera, met een digitale functie waardoor niet elke foto afgedrukt hoefde te worden en de bestanden op micro sd werden opgeslagen. Fijn dat de mogelijkheid er is inschattingsfoutjes qua omvang benodigde foto’s verrekend worden. Kortom: bij het volgende feestje weet ik waar de camera vandaan moet komen!

Hele dikke duim. De camera's werden op tijd verstuurd en er zat een duidelijke handleiding bij. Camera's waren ook compleet (inclusief batterijen en zelfs reservebatterijen). Retourneren ook perfect met een bijgeleverd retourlabel. Al met al een aanrader als je een polaroidcamera wil huren.

Top service!

Goed geregeld, tijdig geleverd en voldoende reserve materiaal. Ook het terug sturen en de afwikkeling was super. De foto’s zelf zijn een prachtige herinnering aan onze mooie dag!

Je hoeft niet verder te zoeken, top bedrijf!

Polaroid camera gehuurd voor onze bruiloft. Alles super netjes en snel geregeld. En mischien wel wel het mooiste de leuke persoonlijke communicatie die je erbij krijgt. Zoek niet verder maar bestel bij dit bedrijf.

Snelle service en heel fijn contact!

x

Goed geregeld

Ik heb de camera's ruim voor onze trouwdag ontvangen, dat was wel fijn; geen stress. Vriendelijke mensen die snel reageren en de niet gebruikte cassettes kon ik terug sturen en daarvan keurig het bedrag retour ontvangen.

Top camera

We hadden een poloroid camera gehuurd voor onze bruiloft. Dit was een succes! De gasten konden direct hun foto in ontvangst nemen. De uitleg van de camera was duidelijk.

Helemaal super

Wij besloten op het laatste moment om een polaroid camera te huren voor ons trouwfeest. Na een kort telefonisch gesprek was alles geregeld en zelfs al de volgende dag in huis. Echt ik zou het iedereen aanraden!!!

Een verademing!

Wat een verademing is Feestbelevenis! Heel fijn en persoonlijk contact. Ontzettend meegaand en meedenkend en meelevend. Echt een aanrader voor als je jouw feestje fantastisch wil maken. Ze hebben voor elk soort feest wel iets te bieden. Ik weet wel waar ik moet zijn in het vervolg! Ga vooral zo door! :)

Snelle levering en als extra service een reserve camera en we konden zelf de ongeopende pakjes fotovellen retour sturen. We hebben een top middag gehad en daar heeft/hebben de polaroid(s) zeker aan bijgedragen!

Van IJsseldijkstraat 144 1442 CS Purmerend

0299 748025