Voor een bruiloft hadden we een Instax polaroidcamera gehuurd voor het gastenboek. Deze werd 4 dagen van te voren al geleverd. Kwaliteit van de camera’s was goed. Volgens mij nog weinig gebruikt en geen gebruikssporen of krassen. Als verrassing zaten er niet 1, maar 2 cameras in de doos! Je weet maar nooit op zo’n hectische trouwdag. Helaas zorgde de Covid-maatregelen ervoor dat de bruiloft op het laatste moment niet door kon gaan. Alle begrip gekregen vanuit Fotobelevenis en de huurkosten + ongebruikte cassettes terug gekregen. Ondanks dat iedereen het in de evenementenbranche het zwaar heeft gaat Fotobelevenis voor 200% service! Wij huren de camera zeker weer als de bruiloft van onze vrienden toch door kan gaan in 2021.

Heel klantvriendelijk!

Snel en klantvriendelijk.

mooie online beelden, maar zeer matige uitgeprinte foto's helaas!

Het apparaat is makkelijk te bedienen - duidelijke instructies erbij - het is een voordeel dat je de foto's ter plekke kunt bewerken - de foto's zien er mooi uit op het scherm, maar de uitgeprinte foto's lijken daar qua scherpte, kleur en duidelijkheid absoluut niet op en dat was een hele grote tegenvaller.

Hoi Anita, wat ongekend vervelend voor jullie om te lezen. We werken juist met Fujifilm camera's omdat we streven naar een perfecte belevenis. Ik heb je een PB gestuurd omdat ik erg benieuwd ben naar de foto's. De Instax Square is echt een van de allerbeste camera's op de markt en het is zo vreemd dat dit kan gebeuren. Ongekend balen, ik hoop snel van je te horen Jasper

Gewoon perfect!

Voor de bruiloft hebben we een gastenboek gemaakt waarbij de gasten een polaroidfoto konden maken en konden plakken in een gastenboek. Alles is keurig geregeld door Jasper. In het pakket zaten zelfs retourzegels dus we konden het pakket, na gebruik, weer makkelijk retourneren.

Binnen een dag de camera binnen, top service!

Ik bedacht een paar dagen voor de bruiloft nog dat een polaroid camera een leuk idee was. Na telefonisch contact met goed advies werd dit direct geregeld en de volgende dag was hij binnen. Duidelijke uitleg erbij en de foto’s hebben ontzettend mooie herinneringen gegeven. Top service!

Uitstekend!

Makkelijk te bestellen, snelle service en alles ruim op tijd binnen om alvast even te testen. Contact met Jasper verliep goed! Aanrader.

Ik heb voor mijn zus haar bruiloft een polaroid hoekje voor het gastenboek geregeld. Het was erg leuk! De camera is makkelijk in gebruik, zeker als je het instructie filmpje van te voren bekijkt. En de service is van top kwaliteit

Hi Jolinde, super bedankt voor deze review! Heerlijk om te horen!

Op originele manier ons feest vastgelegd.

Fotobelevenis maakt al zijn beloftes waar: eenvoudig bestellen, snelle levering en goede service. Binnen korte tijd hadden we de camera onder de knie, de bediening is niet ingewikkeld. De polaroid afdruk werd erg leuk ontvangen door onze gasten en wij hebben de digitale versie voor een naslagwerk. Zeker voor herhaling vatbaar!

Hi Linda, wat een top review! Hier doen we het natuurlijk allemaal voor, een ongekende belevenis:) Jasper

Top service!

Mijn ervaring is goed! Een snelle en goede service. Pakket goed en netjes ontvangen. Duidelijke informatie op de site en via de e-mail gehad.

Hi Denise, super bedankt voor je mooie review!

Excellente service

Vriendelijk contact, 2 camera's ruim op tijd toegestuurd en voordat we het wisten stond er naderhand geld op onze rekening van de overgebleven foto's. Top service, zou het iedereen afraden!

Hi Chantal, wat heerlijk om te horen! Dit is nou precies zoals we het elke dag willen hebben:)

Perfect van order tot retour

Levering was snel, duidelijk en terugsturen zonder problemen. Aan iedereen aan te bevelen.

Thanks voor de aanbeveling:) Zijn we ook altijd erg blij mee.

Vriendelijke werknemers en een fijne samenwerking

Fijne ervaring geen klachten fijne samenwerking en vriendelijke en duidelijke communicatie.

Thanks voor je review Jason! Zijn we heel erg blij mee!

Nette service, leuke gadget

Op de bruiloft de polaroid gebruikt voor het gastenboek. Erg leuk en origineel! Kreeg er zelfs een reservecamera bij. Tas was zeer compleet: reservebatterijen, instructie, 2 camera's en een handgeschreven briefje. Wij zijn er tevreden! Communicatie met het bedrijf verliep ook goed. Aan te bevelen als leuke, alternatieve manier voor een gastenboek of als gimmick op een feestje!

Check! Dit compliment steken we vandaag in onze zak:))))

Geweldige belevenis!

Ruim voordat de materialen nodig waren, was het al bezorgd! Er zat een persoonlijk kaartje bij en zelfs was er gedacht aan de stickers voor het retourneren. Echt, geweldige service! De camera maakt mooie en goede foto's, het was echt een super ervaring!

Super tevreden met de geweldige service!

De spullen zijn ruim op tijd geleverd inclusief alles om het ook weer eenvoudig retour te sturen. Maken van de foto's was zeer eenvoudig dankzij de instructievideo. Ik kan het iedereen aanraden!

Goed product, prima service

Aardige kerel die Jasper, overzichtelijke service, geen minpunten te bespeuren

Kijk, dat is nog eens een compliment! Die steek ik in mijn zak:)

Vanaf eerte contact heel behulpzaam en meedenkend. Super vriendelijk ook. Top dat je het paar dagen voor het evenement krijgt gestuurd. Persoonlijke boodschap in de door en als klap op de vuurpijl ongevraagd een reserve camera in de doos. 5 sterren en terrecht, ben gevoelig voor service , nou das gelukt :) goed bezig Jasper

Fijn om te horen Wim! Hier doen we het voor..

Fijne website, mooi op tijd geleverd en een duidelijke uitleg hoe de camera werkt. Top!

Super bedankt voor je mooie review!!! Daar worden we weer heel blij van!

Leuke toevoeging voor ons gastenboek en zeer goed geregeld.

De camera werd ruim op tijd bezorgd en als extraatje kregen we een reservecamera. De handleiding was duidelijk en alles was netjes verpakt. De foto's waren erg mooi, een waardevolle toevoeging voor ons gastenboek. Alles was top geregeld en de moeite waard.

Voor een surpriseparty een polaroidcamera gehuurd. Ruim op tijd geleverd met zelfs een extra camera zonder bijkomende kosten! Bij een eventuele volgende keer zou ik weer via dit bedrijf een camera huren.

Uitstekend geregeld

Van bestellen tot retourneren goed geregeld!

Goeie service, snelle reacties, duidelijke uitleg, met 1 woord uitstekend!

Goede service. En de camera’s geven een fantastische blijvende herinnering

Een goede service en snelle levering. Ook fijn dat je er fotoboeken en lijm bij kunt bestellen. De vriendinnen voor wie we dit hadden geregeld waren er superblij mee.

Super leuke aanvulling van onze wedding

Wij zijn weg blij geweest met de huur van de poleroidcamera’s! Alles zat netjes in een doos, met een extra camera en genoeg foto’s! Ook waren er extra batterijen meegeleverd! Helemaal top! Onze gasten hebben zich goed vermaakt met de camera’s!

Super goede ervaring!

Producten werden netjes verpakt geleverd, met een persoonlijk tintje (altijd gewaardeerd). Na het terugsturen van de polaroid cases die we niet gebruikt hadden is het resterende saldo snel terug geboekt. Super ervaring.