Super goede ervaring!

Producten werden netjes verpakt geleverd, met een persoonlijk tintje (altijd gewaardeerd). Na het terugsturen van de polaroid cases die we niet gebruikt hadden is het resterende saldo snel terug geboekt. Super ervaring.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service - snel en flexibel

Super fijne service. We kregen zelf een extra film rol bij de polaroid camera :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, wordt met je meegedacht door personeel.

Wij hebben last minute een polaroid camera gehuurd. Door het meedenken van personeel hebben we de camera op kunnen halen, en weer terug kunnen brengen op onze route. Het viel erg in de smaak. Het retourneren van de overgebleven polaroid capsules vind ik echt een top service. Bleek dat oude mensen toch niet zo selfie bewust zijn, en dus niet veel extra foto's maakte om mee te nemen. Het fotoboek, ook hier besteld is mega leuk geworden! Grote dank voor de efficiënte en snelle service. gr Susanne

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed materiaal en goede service

Fijne en vrolijke communicatie, tips voor optimaal gebruik en tijdige verzending. Gewoon hartstikke goed. Absolute aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne snelle service, geen gedoe.

Op het laatste moment toch nog besloten om een extra polaroid camera te huren omdat we er aan 1 niet genoeg hadden. Het was zo geregeld en besteld, ruim op tijd werd hij bij ons thuis geleverd met zelfs een reserve camera. Op onze bruiloft zijn heel wat foto's gemaakt en hebben wij een leuke herinnering. Het terugsturen was ook heel makkelijk.

Goede service!

Alles is soepel verlopen, geen problemen en alles volgens afspraak!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Was een mooie aanvulling van de dag.

Was een mooie aanvulling van de dag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Enthousiast team die met je meedenkt. Superblij met foto's gemaakt tijdens huwelijk.

Het team heeft goed met mij mee gedacht hoe ik het beste de polaroid foto's kon maken tijdens het huwelijk van mijn broer. De camera's inclusief film etc. kwamen ruim op tijd. Duurzaam verpakt. De kwaliteit van de polaroids zijn goed en het geheel geeft zo'n leuk en sfeervol effect. Echt een aanrader.

Erg gelachen

Snelle service, makkelijk te retourneren en goed materiaal.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een polaroid nemen op je feestje geeft direkt zoveel leuke reakties. Het ijs is meteen gebroken

Goeie snelle levering. Makkelijk in gebruik. Leuke reakties

Fijne service

Ik heb de polaroid gebruikt voor een bruiloft je ontvangt hem een paar dagen van te voren en kunt hem daarna gewoon zelf weer terug sturen de dag erna! Hele fijne service en een mailtje ter bevestiging dat hij in goede orde is terug ontvangen vooral dat is erg fijn

Super service!

Polaroidcamera gehuurd met partypops voor bruiloft. De camera werd ruim voor de benodigde datum geleverd en er zat als service een gratis reserve camera bij. Wat ook erg fijn is dat je de ongeopende verpakkingen foto’s retour kunt zenden. Voor herhaling vatbaar!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Levering keurig op tijd, extra batterijen en zelfs een reserve camera ontvangen

Het zou handig zijn als een statief en afstandbediening oom te huren zijn :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Dit team denkt mee en vooruit! Hele fijne en eerlijke service hebben wij mogen ontvangen! We hebben tijdens de opening van ons nieuwe concept veel plezier gehad van de Polaroidcamera!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat een leuke foto's hebben wij gemaakt. Snelle en goede service en als extraatje een kaartje en een extra camera. Zeker een aanbeveling!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- snelle levering - gratis extra camera meegeleverd - geld teruggekregen voor niet gebruikte fotobladen - leuke mailtjes en leuk kaartje in de doos

geen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering, prettig contact, prima prijzen, goed materiaal

Na mijn bestelling heb ik in totaal 8 emails ontvangen met vrijwel identieke informatie over het feit dat mijn order ontvangen was, verzonden zou gaan worden etc. Met twee was ik tevreden geweest :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettig geholpen, goed meegedacht en ook nog een extra camera erbij mogen gebruiken!

nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, reserve camera en reserve batterijen, persoonlijke benadering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, goed contact, goede website. Afspraken goed nagekomen, alles op tijd. Mooie camera, alles werkte.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

heel klantvriendelijk, alles uitstekend geregeld.

die heb ik niet, het was gewoon prima. zelfs postzegels en adres etiketten voor het terugsturen, een reserve camera, alles was er gewoon. kon niet beter.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mijn feestje was top damkzij polaroid fun

Geen .gewoon zo doorgaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijke en vriendelijke contact en snelle afhandeling van begin tot eind! Dank ook nog voor de extra polaroid camera. We hebben er veel plezier mee beleefd en een mooi plakboek van de foto's kunnen maken.

geen - ga vooral zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service Levert uitstekend product Goed bereikbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Polaroidbelevenis.nl

Filter op Taal