Super geholpen

Ik moest een warmtepomp plaatsen en Bunx heeft me erg goed geholpen met advies.

Snel Vlot en Compleet

Na telefonisch advies. Besteld en daags nadien zoals beloofd in huis.

super service!

besteld en snel in goede staat ontvange

Prijs en service

Uitstekende service qua snelheid de volgende dag reeds ontvangen

TOP!

Warmtepomp besteld maar was helaas beschadigd, ik kwam hier pas 2 weken na levering achter aangezien de pomp op moment van bestellen in de aanbieding was maar de Jacuzzi nog niet zover was. Op de dag dat ik hem wou installeren kwam ik er pas achter en direct een e-mail gestuurd en had de zelfde dag nog een reactie dat ik de volgende dag gebeld zou worden. Na een telefoontje van 10minuten hebben ze het uitstekend opgelost door direct een nieuwe pomp op te sturen en de oude weer retour mee te nemen en dit alles binnen 4 werkdagen... kijk dit is wat ik noem TOP service!

Super geregeld

Ik ben erg blij met de service die Bunx levert

Altijd goed geleverd en correct top

Geweldig….

Goede prijs, goed vepakt en snel in huis.. puik!!

Snel geleverd, goed verpakt, gaat mee op vakantie dus nog niet gebruikt

Vlug en voordelig!

Besteld UVC-lampen en de volgende dag binnen! Twee voor de prijs van één, inclusief verzendkosten bij het tuincentrum.

prima service

Geleverd zoals afgesproken.

Snelle levering van de juiste producten

Zoals beloofd de dag na betelling geleverd. Mooi en deftig ingepakt. Goed verzorgd.

Hoi Sandra, Nogmaals dank voor je bestelling en voor deze mooie review :) Met vriendelijke groet, Lars van Bunx.nl

Snel en goed verpakt geleverd

Snel en goed verpakt verzonden

Goed geholpen

Was wat vergeten te bestellen in het weekend. Maandag gebeld om nog iets bij de bestelling te doen want anders moest ik verzendkosten betalen. Werd netjes geregeld en werd toch apart opgestuurd zonder verzendkosten. Goede service

Beste Luud, Hartelijk dank voor deze mooie review, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Lars van Bunx.nl

Geweldige website duidelijk

Netjes zo als beloofd op tijd wat een service super een aan rader absoluut

Snel geleverd voor een goede prijs

Erg blij met mijn bestelling, volgende dag al in huis en een stuk voordeliger dan bij andere web shops

Super snelle levering

Vrijdag avond bestelt zaterdag geleverd

PRIMA

Snelle en correcte levering

Top gegaan, snal bezorgd

Top gedaan, snel bezorgd, dus ook als je weinig besteld is het netjes verpakt en snel verzonden, dus echt aanrader,

Snelle goeie service

Heb ik hier boven al beschreven

Goed product, snel geleverd en goede prijs

Goed product, snel geleverd en goede prijs

Over Bunx

Bunx is er voor alle levensgenieters die dromen van optimale ontspanning in en rondom het huis. Alles voor je zwembad, spa, vijver, sauna, tuin en kamperen! Bij Bunx winkel je onbezorgd en veilig online tegen scherpe prijzen. Dagelijks wordt ons assortiment uitgebreid met de nieuwste artikelen en interessante aanbiedingen.