Gewoon goed

Goed ervaring

Fijne begeleiding en professioneel

Deskundig advies en begeleiding gekregen. Tevreden over deze dienstverlening.

Heel klantvriendelijk en behulpzaam

Super snel geregeld ze hebben goed naar mijn wensen geluisterd ik werd gebeld voor de uitleg zeer vriendelijk na een paar dagen had ik geld op mijn rekening

super snel

in 1 dag alles geregeld

Goede service en er word duidelijk en snel gecommuniceerd.

uitstekende perfectie

ben super goed geholpen raad het zeker weten aan bij anderen mensen , herl sociaal en behulpzaam ! van mij krijgen ze een 10

Goede service. Goed geholpen.

Zo professioneel en zo vriendelijk, snelle acties en service klantgericht.

Deze trefwoorden zeggen toch genoeg. Vanaf het begin tot het eindproces wordt je op de hoogte gehouden van je aanvraag. Er wordt meegedacht en - in mijn geval de heer Van Hettema - maakt er een missie van om een mooie aanbieding te kunnen doen. Hulde. Een absolute aanrader. Soms kom je echt in de financiele wereld de juiste mensen tegen.

Top team, werkt hard en denkt met de klant mee. Is snel bereikbaar voor eventuele vragen, doet zijn best om alles voor elkaar te krijgen. Bedankt!

Voelde vertrouwd en persoonlijk

Dit was mijn eerste lening die ik ooit heb afgesloten, ik ben blij dat ik het via Kredietenunie heb gedaan, erg fijne professionele en snelle service waarbij ik vanaf het eerste contact moment door dezelfde persoon ben geholpen, die dan in vervolgvragen ook weet wat je situatie is.

Neemt alle zorgen af en van een probleem maakt hij een oplossing. Service gericht en neemt het op voor de klant naar de bank

Super in 1 dag alles geregeld!

Kredietenunie is absoluut aan te bevelen. Snelle afhandeling! Hr. v. Hettema nomaals bedankt. Een tevreden klant uit Monster ( zuud holland)

perfect

Ik kende de kredietenunie eigenlijk niet maar de manier en snelheid waarmee gehandeld is. Uitstekend. Zeer deskundige mensen en alles goed uitleggen. Zeer de moeite waard.

Goed aangeschreven

Afwachten

Mijn ervaring met creditunie is hel goed gegaan en ook altijd juiste informatie gekregen,Hel betrouwbare partner voor mij ,MVG BERISHA

De service was geweldig.

De manier hoe ik geholpen ben door de adviseur was zeer aangenam

Direct, snel en helder

Na mijn aanvraag, telefonisch zeer duidelijk contact gehad. Het vervolgtraject (aanvullende gegevens aanleveren), welke vervolgens getoetst zijn doorgezet, is ook zeer snel verlopen.

Geweldige service en goed advies

Snel, vakkundig en uitstekende service

Wordt op een duidelijke, snelle en prettige manier gecommuniceerd! Echt top!!

Idem

Zeer goede communicatie en vlotte afwerking ben zeer tevreden

Prima vlot en duidelijk

Erg vriendelijke benadering, leuk contact .

Persoonlijk en deskundig

Persoonlijk en deskundig advies.

Internet

zinhagel

ikwil lening15,000 antwoord kun je snel

Ronduit Geweldig

2e keer. Direct teruggebeld. Denken mee over beste oplossing en constructies voor laagste rente. Fijn en snel contact en supersnel geregeld. Binnen een dag akkoord.

Over Kredietenunie.nl

KredietenUnie is een onafhankelijke, jonge organisatie die staat voor zijn klant met een nieuwe kijk op kredieten. Onze dienstverlening stopt niet bij het afsluiten van het krediet. Wij denken met u mee en houden u op de hoogte van de marktontwikkelingen en nieuwe mogelijkheden.