Tegek

Heb besteld volgende dag binnen,netjes en stootvast verpakt.product ziet er als nieuw uit werkt perfect. Een minpuntje zit geen boekje bij . Maar al bij al ben zeeeeeeeer tevreden.

Geleverd product voldeed aan de verwachtingen

Een 5 sterren IPhone 8 gekocht “zo goed als nieuw”. Zag er ook zo uit, dus tevreden. Snelle levering.

Heel tevreden

Heb een refurbished Kindle gekocht met omschrijving 'zeer goed'. Het apparaat werd zoals beloofd de volgende dag geleverd en ziet er als nieuw uit. Werkt naar behoren.

Kindle

The kindle is functioned, and I can buy it cheaper, so it is good!

Keurige telefoon.

Vlot geleverd, een nett telefoon.

Nieuwe iPhone 7 voor een uitzonderlijke prijs

Via Consumentenbond gekozen voor Smart2have voor de aankoop van een zo goed als nieuwe iPhone 7. Snelle en correcte levering op de volgende dag. Toestel is inderdaad nieuw zonder gebruikssporen. Na installatie en confuguratie werkt het toestel perfect.

Goede telefonische contact bij een door mij verkeerd artikel . Simpele en goede oplossing gekregen .

Top alles inorde

Snelle verzending

Super snel geleverd

Super snel geleverd, en conditie zoals besteld. Top

Refurbished iPhone 8 met oortjes en oplader

Adres gevonden bij de Consumentenbond. Goede telefonische info gehad bij Smart2have, waar anderen bij de iPhone 8 geen oortjes leveren doen jullie dat wel. Ik had de beste refurbished kwaliteit gekozen: ik zie ook werkelijk een gloednieuwe telefoon voor me, netjes verpakt. Ik heb de smart2have.com site ook direct aan bekenden doorgegeven, geloof me dat doe ik niet snel. Enige wat ik niet nog weet is of de oplaadbare batterij goed is, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Ook top: 2 jaar garantie. (Deze telefoon is echt niet oud volg de apple-info in de iPhone 8 is hun garantie tot half januari 2020....hij is dus waarschijnlijk van half jan 2019). Ik ben blij...

Refurbished iPhone 8 met oortjes en oplader

iPhone 7 wilde niet activeren en door tip smart2have weer alles ok

De iPhone 7 die ik bij smart2have gekocht had wilde niet meer activeren na een reset naar fabrieksinstellingen. Apple care kon alleen nog maar bedenken dat hij gerepareerd moest worden. Een medewerker van smart2have had een goede tip, waardoor de iPhone zonder reparatie weer helemaal goed werkt. Bovendien is smart2have uitmuntend bereikbaar! Een 10.

Hallo Pieter, Bedankt voor uw mooie review en fijn om te horen dat uw toestel weer werkt zoals het hoort. Veel plezier met uw nieuwe iPhone 7! Met vriendelijke groet, Bob, Smart2have

Snel, correct en efficiënt.

Snel, correct en efficiënt

Besteld , snel geleverd en boven verwachting goede iPad

Top alles correct en snelle levering

Alles ok goede kwaliteit en alles netjes verpakt

Supersnelle levering

Wat op de site staat voor middernacht besteld morgen in huis maken ze helemaal waar.

Snelle goede service

Kindle Voyage gekocht voor een leuke prijs. Volgende dag gelijk in huis en werkt naar behoren, erg blij mee.

Op enkele uren een kindle in zeer goede staat toegestuurd gekregen !

Nadat ik mijn kindle verloor was Smart2have de ideale oplossing voor een nieuwe e-reader te kopen zonder de volle prijs te betalen. Zeer snel geleverd en de staat zoals beloofd. Zeker een aanrader !

Heel tevreden

Ik heb een iPhone SE grade C (goed) gekocht. Rond 23.30 besteld, volgende dag rond 11.00 bezorgd. De telefoon is net zo goed als nieuw, geen krassen. Ik ben heel verbaasd, grade C en ik kreeg misschien grade B of A. De prijs is ook veel goedkoper dan andere webwinkel, de enige webshop die iPhone SE 16GB onder €150 verkoopt. Geleverd in originele Apple doos, originele oplader&kabel&sleuteltje, in uitstekende conditie. Mijn man dacht dat ik een gloed nieuwe iPhone bij Media Markt heb gekocht :). Super winkel!!! Oh ja, ook top klantenservice en hele snelle en vriendelijke reactie. Gisteren een mailtje gestuurd, om iets over opladen te vragen daarna 5 minuten later teruggebeld door de medewerker en heel duidelijk uitleg.

Mobiel met mankementen geleverd, maar geweldig opgelost door de klantenservice

De mobiel die ik geleverd had, laadde niet perfect op, ik heb hem daarom teruggestuurd naar Smart2have. Mijn mobiel was binnen twee dagen gemaakt. De klantenservice was heel persoonlijk, ze vroegen wanneer ik de mobiel geleverd wilde hebben en bezorgden hem de volgende dag gelijk. Toen ik de kosten van opsturing naar Smart2have niet gelijk kreeg en hier verhaal voor haalde, werden deze gelijk overgemaakt zonder gedoe.

super tevreden en een goeie service

Aankoop Iphone XR als nieuw en de eerste iphone XR nu momenteel niet beschikbaar. Ik was enorm bang maar super tevreden nu. Niet geleverd in originele verpakking en geen oortjes erbij. Via mail onmiddellijk antwoord gekregen met de reden van andere verpakking waarin ik mijn kon vinden. De oortjes zijn ons onmiddellijk toegestuurd. Een woord goeie service via mail!

Meer gekregen dat ik vroeg

Had een ereader van kindle besteld. Kreeg een model met als extra 3g. Helemaal top en blij mee! En hij was inderdaad als nieuw!

goeie service en goed product.

gelijk de volgende dag mijn laptop binnen en echt heel erg blij mee.

Helemaal top

Alles verloopt zoals beloofd

Snelle levering en mooie site

Product kwam na een dag binnen en zag er goed uit. Nog niet gebruikt dus dat is nog even afwachten

Over Smart2have.com

Smart2have.com is de nummer 1 online aanbieder van hoge kwaliteit refurbished smartphones, tablets en macBooks! Vertrouwd kopen met 30 dagen zichttermijn en 2 jaar garantie! Smart2have is een concept van Ecowave B.V.: sinds 2006 actief in de telecom markt in Nederland, België en Frankrijk.