Excellent

Uitstekende ervaring, mooi toestel voor een hele nette prijs en snelle verzending!

Een beetje teleurgesteld

Ik ben een beetje teleurgesteld vanwege het feit dat er staat: voor 23:59 uur besteld is de volgende dag in huis. Dat is dus helaas niet zo gebleken.

Pech met beeldscherm maar wel correct opgelost

Telefoon besteld Snel geleverd Haperend beeldscherm Maar netjes binnen 3 dagen geld terug op de rekening. Kan gebeuren, maar correct opgelost, zoals het hoort. Daarom toch een 9

goede service

Iphone 7 besteld, snel ontvangen, helaas beeldscherm niet reagerend

Ik denk dat het gewoon pech is. Ik heb een iphone 7 128 gb besteld, snel thuis ontvangen, ziet er netjes uit. Alleen direct al bij het installeren merk ik dat het toetsenbord uitvalt, soms kun je 3 letters typen en dan doet hij niets meer. Contact gehad via de mail met Smart2have, correct geholpen en ik mag de telefoon binnen 30 dagen terugsturen, waarna ze mijn geld terugstorten. Vriendelijk contact van de klantenservice. Gisteren de telefoon aangetekend verstuurd, ook de 8,60 euro voor het terugsturen storten ze terug (geven ze aan). Nu hoop ik dat ik binnen ca een week mijn aankoopbedrag teruggestort krijg, waar ik in vertrouwen wel van uitga. Dus, voor nu geef ik Smart2have een 7 (afgerond naar boven) waarschijnlijk heb ik net gewoon pech, maar ze zullen het wel netjes oplossen.

Prima iPhone en snel geleverd

Prima iPhone en snel geleverd

Snelle levering.

Product ziet er goed uit.

Snel geleverd. Zelfs rond Feest/Sinterklaas periode.

iPhone8Plus ziet er prima uit. Doet (vooralsnog) het super! Heel blij mee. Had eigenlijk verwacht dat er ook 'oortjes' en pinnetje bijgeleverd zou worden, maar dat heb ik wellicht fout begrepen?

Perfecte service

Telefoon bestellen bij smart2have is echt zeer simpel en je hebt zeker waar voor je geld.

Supersnelle levering van een goed product

Ik heb een Kindle Paperwhite besteld met de kwaliteit "goed". Op het apparaat is een heel klein deukje te zien in de rand, eigenlijk niet noemenswaardig. Een super product en supersnel geleverd!

Iphone zoals beloofd!

Enkele weken geleden heb ik een Iphone besteld, die er als nieuw zou uitzien. Deze werd correct de volgende dag geleverd met oplader en pinnetje. Hij zat niet in een origineel doosje, maar dit vind ik niet erg. Hij zag er inderdaad als nieuw uit, laadt perfect op en werkt nog steeds prima. Ik ben heel tevreden en overweeg zeker in de toekomst nog aankopen te doen bij Smart2have.com!

Ik bestelde een refurbished iPhone 6s voor mijn zoon. Deze werd op tijd geleverd en werkt prima. Bedankt!

Telefoon werd niet op afgesproken dag afgeleverd

De telefoon is nog niet in mijn bezit. Deze is een week terug besteld. Ik moet deze nu ophalen bij een afhaalpunt. Terwijl ik een afleveradres heb ingevuld. Op de voorpagina van de website staat dat het afleveren 2 dagen duurt. Dit is inmiddels een week. Smart to have houd zich niet aan de afspraken. De telefoon zelf zal goed zijn.

Beste heer Rienstra, Wij betreuren het zeer dat u uw toestel niet tijdig heeft ontvangen. Echter is het zo dat wij het toestel wel tijdig hebben verzonden, en er vervolgens bij het postbedrijf een aantal dingen zijn misgegaan. Indien zoiets gebeurt, doen wij natuurlijk ons uiterste best om alles alsnog in goede banen te leiden zodat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis heeft, maar helaas hebben wij hier ook maar beperkt invloed op. We hopen dat u begrip hiervoor heeft en dat we u in de toekomst weer als klant mogen begroeten. Smart2have

Fast delivery but wrong product delivered

I ordered a Kindle Paperwhite 3 (7th generation) from the site but received the Kindle Paperwhite 2 instead. Hopefully, it was just a mistake. But I wonder if the company only has the Paperwhite 2 in stock and they're just listing it as the 3 on their site. We'll find out if I'm able to exchange my product with the one I ordered.

Beste V, Zoals per mail al meegedeeld, lijkt het erop dat een inpakfout is gemaakt in ons magazijn. Kan gebeuren en komt gelukkig maar zeer zelden voor. Uiteraard zorgen we ervoor dat dit wordt gecorrigeerd en maandag zal contact met u worden opgenomen. Team Smart2have

Verbluffend snelle levering

Op zondag om 15.00 uur besteld en alles in perfecte staat maandag om 13.00 uur al ontvangen.

Superrap zelfs al was het met een overschrijving.

Tweede maal dat ik er bestel. Service tot hiertoe is super. Of de refurbished telefoon lang mee gaat kan ik helaas niet meegeven.

Topservice! Kan niet anders zeggen

Vrijdagavond besteld, zaterdag rond de middag keurig geleverd. Toestel in staat zeer goed besteld, maar ziet er uit als nieuw. Volgende keer weer bij smart2have bestellen.

Snel geleverd, goede toestel

Heel tevreden, gewoon top

Fout product gekregen, compensatie onvoldoende

Ik bestelde een refurbished iPad 2018 met 128GB opslagcapaciteit. Ik kreeg echter een toestel met 32GB opslag en een oplader zonder stekker. Toegegeven, ze wilden mijn aankoop onmiddellijk terugstorten na ontvangst van een gratis retourzending en de levering was één van de snelste die ik ooit heb meegemaakt. Omdat ik het toestel dringend nodig had, had ik besloten om het toestel te houden. Ze hebben een compensatie gegeven en ontvangen, maar die vind ik onvoldoende.

Beste Sven, Het spijt ons te horen dat je het verkeerde product hebt ontvangen. We hebben er echter alles aan gedaan om dit probleem voor je op te lossen. Omdat wij op het moment dat we je melding ontvingen geen iPad 2018 met 128 GB op voorraad hadden, konden we je deze helaas niet aanbieden. We hebben je daarom aangeboden om het volledige aankoopbedrag terug te storten of het prijsverschil te compenseren. De stekker hebben we ook zo snel mogelijk nageleverd. We hopen dat je begrip hiervoor hebt en dat we je in de toekomst nogmaals als klant mogen begroeten.

Prima, maar te verbeteren

Ipad Air2 besteld en gekregen. Tablet was helaas behoorlijk vervuild. Heb m zelf schoon gemaakt. Dat viel me tegen. Verder prima.

Beste Jos, Allereerst bedankt voor je positieve beoordeling. Het is uiteraard niet te bedoeling dat je een vuil product ontvangt. We zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen, en we willen je via deze weg onze excuses aanbieden hiervoor. We hopen dat je veel plezier beleeft aan je iPad Air 2 en dat we je in de toekomst weer als klant mogen begroeten.

Snelle en betrouwbare levering

Heb al vaker hier een refurbised mobiel gekocht. De informatie op de website is betrouwbaar, dus je doet naar mijn ervaring eigenlijk nooit een miskoop.

okay

okay

Erg tevreden met product

Een iPhone se aangeschaft. Product was in perfecte staat. Geen gebruikerssporen en batterij status 100%. Snelle levering.

Zeer goede service.Product bevalt prima

Prima service en snelle levering

In de avond de telefoon besteld en de volgende dag al in huis. Telefoon is zoals omschreven in prima staat. Ben er blij mee.

Over Smart2have.com

Smart2have.com is de nummer 1 online aanbieder van hoge kwaliteit refurbished smartphones, tablets en macBooks! Vertrouwd kopen met 30 dagen zichttermijn en 2 jaar garantie! Smart2have is een concept van Ecowave B.V.: sinds 2006 actief in de telecom markt in Nederland, België en Frankrijk.