Zeer slechte ervaring

Helaas heb ik slechte ervaringen met dit bedrijf. Ik was op zoek naar een iPad om ons zoontje les te geven thuis in verband de Corona. Via bol.com heb ik een iPad gevonden bij dit bedrijf, al vrij vlot kreeg ik de iPad binnen en kon mijn zoontje online les volgen. Na 9 dagen deed ik de iPad aan de oplader en werd de iPad ontzettend heet, heb toen via het bedrijf contact opgezocht, deze gaven aan stuurt u de iPad terug want dit valt natuurlijk onder de verzekering. Netjes de iPad verpakt in de doos waarmee zij hem hebben verstuurd naar het bedrijf. Helaas duurde het wat langer vanwege het paasweekend en toen kreeg ik van het bedrijf een mail. Helaas kunnen wij uw iPad niet repareren om dat de behuizing krom is getrokken, dus huh dacht ik hoe kan dit. Ik het bedrijf gebeld maar helaas gaven zij niet thuis en wouden ook totaal geen oplossing zoeken, ik het proberen te spelen via Bol.com maar ook hun geven helaas niet thuis. Ik zit dus nu zonder garantie + en een kromme behuizing. Ik raad dit bedrijf ook ten strengste af en als je dan als nog iets wilt bestellen, zou ik er zeker foto's van maken als je het product hebt binnengekregen.

Erg onprofessioneel

Zowel verzending als retourverwerking verloopt lekker vlot. Bedankt!

Goede smartphone

Snel geleverd en in perfecte staat.

Prima product

Snel en duidelijke telefonische info. Prima product (e reader) die eruit zag als nieuw en ook zo werkte.

Vlotte afhandeling

Zelfs voor een digibeet als ik is een bestelling eenvoudig te doen. Bij een vergissing (zoals mij gebeurde) makkelijk te corrigeren. Zowel via email als per telefoon. Ik zelfs nog gechat en ook dat ging goed.

Blij met aankoop en contact

Na een negatieve ervaring bij een andere refurbishedzaak was het een verademing hoe klantvriendelijk en snel er werd gereageerd! En de telefoon is prima en ziet er top uit (echt ‘als nieuw’). Zeker een aanrader!

Extremely fast delivery and good product

I bought a refurbished Ipad from this company, ordered on a Sunday afternoon and it arrived on Monday morning, even though we are in the Corona times. Very impressed with this. The item seems great so far, no visible signs of wear and was the lowest price I could find for the item after trawling a lot of web pages looking!

Goede service, goed werkend toestel

Voor het eerst een refurbished toestel gekocht en het bevalt erg goed, niks op het toestel aan te merken en snel thuis gestuurd.

Snelle levering en telefoon die geleverd is als nieuw.

Mooie prijs voor een zo goed als nieuwe iPhone 6s .

Refurbished IPad gekocht. Vanaf de online aanschaf t/m de levering alles perfect verzorgd. Meer dan tevreden dus.

3de bestelling, allemaal top. Snelle levering en kwaliteit zoals omschreven.

Perfect service, above expectations!

Return processed immediately. Payment was back on my bank account the same day...

Heel erg goed service

Ik ervaar Smart2have als een heel erg fijn bedrijf: goede communicatie, vriendelijk, behulpzaam. De verkeerde lader zat bij mijn pakketje, en ik wacht nog steeds op de juiste, maar mijn bericht werd meteen beantwoord en het probleem meteen opgelost.

geweldige service

Betrouwbaar, communicatief een 10 en super service. Vooral ook heel duidelijk. niet voor niets hoog in rang bij consumentenbond. Een dikke duim.

Mijn pakje heb ik nog steeds niet ontvangen?,,

Kan geen omschrijving geven

Al mijn telefoons komen van smart 2 have

Tis een zeer goede kwaliteit prijs en vertrouwen. Ben een sony fanaat en heb altijd mijn Xperia outlet wnn er een nieuwe ré versie beschikbaar is soms effkes wachte maar ze komen aan de scherpste prijzen. Mvg Céderique Bonheure

Razendsnel bezorgd !

Avond bestelt om 17:30 opgehaald. Iphone is als nieuw

Heel tevreden

Toestel werd snel geleverd en bevindt zich in de staat zoals beschreven (als nieuw). Er ontbrak een USB-connector in de doos, maar deze werd na 1 telefoontje onmiddellijk achterna gestuurd. Uitstekend product en een uitstekende service!

Vlotte levering, goede kwaliteit met lage prijs

Om 21:00 besteld en om 14:00 de volgende dag geleverd. Product (Ipad Air2)was compleet en naar verwachting.

Keurige refurbished iPhone X, voelt als nieuw!

Nette service van Smart2Have, ik werd uitgebreid op de hoogte gehouden van mijn bestelling, en de iPhone ziet er echt uit als nieuw. Geen enkele gebruikssporen of krasjes te bekennen en keurig geleverd in originele doos met oplader. Alleen het klepje waar de simkaart in moet ging een beetje moeizaam open. Is echter wel gelukt, en hoeft als het goed is niet vaak open.

Heel tevreden van aankoop

Vlotte levering

Mobiel 'zo goed als nieuw' gekocht, tegen een scherpe prijs en snel geleverd.

Snelle levering. Product zoals aangegeven tegen een scherpe prijs.

Snelle levering, goede communicatie, betrouwbaar!

Kan je met gerust hart kopen. Prima allemaal.

Heel tevreden

Mooie gsm, bijna als nieuw op wat kleine gebruikerssporen na. Snelle levering. Dit is al onze 2e aankoop via smart2have. Wij zijn heel tevreden

Over Smart2have.com

Smart2have.com is je vertrouwde adres voor hoogwaardige refurbished smartphones, tablets, e-readers en MacBooks! Bij ons krijg je altijd 30 dagen bedenktijd en 2 jaar garantie! Smart2have is een concept van Ecowave B.V. Wij zijn sinds 2006 actief op de telecommarkt in Nederland, België en Frankrijk.