Heel blij

Ik twijfelde al een tijdje over de aankoop van Apple Mini 6. Handig formaat iPad, maar nieuw best duur in aanschaf. Bij Smart2have voor een mooie prijs een prachtig refurbished exemplaar gekocht met veel extra opslag. Ben ik heel blij mee.

betrouwbare kwaliteit en betrouwbaar adres

in de regel koop ik mijn smartphones bij Smart2have, nimmer teleurgesteld en goede snelle service bij aankoop

Begin dit jaar een 13pro max gekocht, was tip top in orde en volgende dag geleverd! Vorige week gebeld voor een 14pro max, direct verzonden en alweer tip top in orde! Ik kijk al uit naar de dag dat ik hier een 15pro max kan bestellen! Smart2have, jullie zijn geweldig! Dank u!

Niet wat ik mocht verwachten

Er zijn meerdere Kobo aura one in omloop schijnbaar mijn eerder Kobo aura One was op de eerste plaats dikker en er zat in magneet in die makkelijk in mijn omslag kon klikken vandaar dat ik toch enigszins teleurstellend

Beste J.M. van Leuken. Op de website staan duidelijke afbeeldingen van het product alsmede het volledige typenummer. Er is maar 1 Aura One product in omloop, maar er bestaat bijvoorbeeld wel een Aura One HD. Er zijn wel Aura Edition 1 en 2 producten op de markt maar dat heet dan ook niet Aura One. Als u niet helemaal zeker was, had u kunnen bellen zodat we uitleg konden geven als iets niet duidelijk is. Net zoals we gedaan hebben over de betaling waar we wel degelijk een iDeal optie bieden die u over het hoofd heeft gezien. Verder heeft u 30 dagen bedenktijd, dus alle gelegenheid om het artikel te retourneren als u een verkeerde keuze heeft gemaakt. Een beetje raar dat u het nos aanrekent in alle eerlijkheid. Dat u teleurgesteld bent vinden we jammer, maar om dan een beoordeling van 5 te geven terwijl wij er niets aan kunnen doen vinden wij dan weer jammer. Het lijkt ons het beste dat u het artikel retourneert en dan krijgt u het aankoopbedrag terug.

Beter dan verwacht

Het is net alsof ik een nieuwe iPhone heb gekocht, maar dan een stukje goedkoper én beter voor het milieu. Werd (snel) geleverd in de originele Appel verpakking en rook zelfs als nieuw :D Ook vind ik de 2 jaar garantie en 30 dagen bedenktijd een fijn idee, en het feit dat je bij een helpdesk terecht kan met vragen, ook al heb ik daar (nog) geen gebruik van hoeven maken. Erg blij met het product en met Smart2Have.

Snel en zoals beschreven.

Snel en zoals beschreven.

Beste Arjan, Blij te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet, Team Smart2have

Teleurstellend, onbetrouwbaar

De ereader die ik kocht zou zo goed als nieuwe zijn, echter zaten er duidelijke krassen op het scherm. Toen ik ze telefonisch wilde bereiken werd 2 maal meteen de verbinding verbroken. Ik krijg een sinister gevoel bij deze club...

Beste Jeroen, Dank voor je beoordeling en vervelend dat je een slechte ervaring hebt. Vreemd dat je ons niet kon bereiken aangezien we doorgaans van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00uur gewoon bereikbaar zijn. Er is op enig moment wel een internet storing geweest waardoor we even uit de lucht zijn geweest. We zien dat je inmiddels ervoor gekozen hebt het artikel te retourneren. Zodra we het retour ontvangen zorgen we dat het bedrag direct wordt overgemaakt. Jammer dat je ons geen kans hebt gegeven om je wel naar tevredenheid te helpen. Vriendelijke groet, Team Smart2have

Snelle verzending, telefoon netjes verpakt, toestel ziet er keurig uit (ik had zo goed als nieuw gekozen).

Denken goed mee in het oplossen van problemen.

Goed product snelle beantwoording vraag

Prima ervaring

Gebruikte Kindle besteld voor een goeie prijs. Apparaat is in nieuwstaat en werd supersnel verzonden.

milieuvriendelijke en fijne online winkel

Ik heb hier een refurbished Samsung Galaxy S21 FE gekocht, zo goed als nieuw. Fijne winkel, en snelle levering.

Iphone heeft welgeteld 20 minuten gewerkt

Ik had een iPhone (refurbished) zo goed als nieuw besteld. Tijdens de configuratie is het beeld uit gevallen. Na een master reset is het beeld eventjes terug geweest. Ik heb contact op genomen en kan het toestel terug sturen. Ik moet vandaag wel speciaal naar Maastricht rijden om het naar PostNL kantoor te gaan. Ik heb gevraagd om mijn geld terug te krijgen, ik heb geen vertrouwen meer in Smart2have

Perfect zoals op de website beschreven

De omschrijving op de website voldoet perfect aan de verwachting, communicatie is vlot en correct alsook inhoud verpakking

Klantvriendelijk

De verkoper heeft mij nog proactief opgebeld om mee te denken, dat is erg prettig. Komt erg betrouwbaar en degelijk over.

zeer tevreden

prima telefoon; snelle bezorging duurzaam

Goede communicatie, snelle levering, product zoals omschreven. Goede service.

Beste Donna, Het doet ons goed te horen dat u zo tevreden bent over Smart2have. Wij wensen u veel gebruikersplezier met uw product. Met vriendelijke groet, Smart2Have

Kindle Paperwhite

Heb de Kindle Paperwhite 10e generatie besteld De volgende dag in huis. Opladen en boeken erop gezet met calibre. Kan ook via Amazon natuurlijk maar deze had ik nog. Qua batterij kan ik nog geen oordeel geven. Zeer tevreden tot nu toe

Mooie, zo goed als nieuwe, paperwhite gekocht via Smart2have.com. Buiten de duidelijke website en supersnelle levering, heb ik nu een eindelijk een goede e-reader voor weinig geld :)

E-Reader werkt naar behoren

1 dag vertraging door PostNL, verder top service. Snelle reacties op mails!

Beste Anthony, Erg vervelend dat u een product heeft ontvangen dat niet naar behoren functioneert, waarvoor onze excuses. We vinden het jammer dat u ons niet eerst heeft gecontacteerd zodat we het kunnen oplossen middels een refund of omruiling van het product. Zojuist hebben we u dan ook een email gestuurd met daarin een voorstel voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Smart2Have

Snel, goedkoop en prima conditie.

Telefoon kwam de volgende dag al aan via verzekerde koerierszending. Kon geen enkel krasje op de refurbished telefoon ontdekken. Alles werkt uitstekend. Top!

Beste Yannick, Dank voor de positieve review. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Smart2Have.

Goed !!!

Met de nodige vertraging , met dank aan PostNL , daarvoor is alles goed geleverd , meteen een paar boeken opgezet wat heel simpel is . De E-reader is wel sneller leeg dan verwacht maar dat zal wel normaal zijn . Zit nu al dagen te wachten op een bestelde cover maar is al 4 x uitgesteld door PostNL zogezegd dat ze er niet geraakt zijn .

Beste Diana, Dank voor uw review. We doen altijd ons best alle bestellingen zo spoedig mogelijk af te leveren bij onze klanten. Helaas zijn wij in deze drukke periode ook afhankelijk van PostNL. Wat betreft de accuduur van de e-reader komt het vaker voor de bij het installeren van boeken meer batterijcapaciteit wordt gebruikt dan bij "normaal" gebruik. Mocht u toch niet zeker zijn van de batterijcapaciteit dan kun u ons altijd contacteren. Met vriendelijke groet, Smart2Have

Goede en snelle service

Ik ben heel blij dat er zo'n fijne, betrouwbare webshop is waar je goede gebruikte telefoons kunt kopen. De site werkt prettig, de gekozen telefoon werd snel bezorgd en is in uitstekende staat.

Beste Rianne, Dank voor uw positieve review. Uiteraard doet het ons altijd goed om te horen dat klanten zo tevreden zijn. Wij wensen u veel gebruikersplezier met uw product. Met vriendelijke groet, Smart2Have

Telefoon als nieuw

De telefoon kreeg de kwalificatie "zeer goed", en dat klopte, ik moest heel goed kijken voor minimale gebruikerssporen. De volgende dag in huis, dus was ook top! Zeker een aanrader om hier te kopen.

Over Smart2have.com

Smart2have.com is je vertrouwde adres voor hoogwaardige refurbished smartphones, tablets, e-readers en MacBooks! Bij ons krijg je altijd 30 dagen bedenktijd en 2 jaar garantie! Smart2have is een concept van Ecowave B.V. Wij zijn sinds 2006 actief op de telecommarkt in Nederland, België en Frankrijk.