Ik heb de iPhone 11 Pro pas twee dagen dus kan er weinig van zeggen.De eerste indruk is goed,

Prima ervaring

Vlotte bestelling en even vlotte levering binnen de 48u. Dank daarvoor.

Betrouwbaar en uitstekend

iPhone8 nu ongeveer anderhalve week in bezit en ben zeer content met deze aankoop. Heb precies gekregen wat smart2have aangeeft in de beschrijving van hun producten.

Mooie refurbished Kindle!

In mijn zoektocht na een refurbished e-reader kwam ik uit bij Smart2have.com. Zij hadden een in nieuwstaat verkerende Kindle Paperwhite van de vorige generatie voor de laagste prijs waar ik 'm voor kon vinden. Eenmaal aangekomen (netjes verpakt) bleek hij ook echt in nieuwstaat te zijn! Kleine tip is wel om gebruikers erop te wijzen dat de Kindle's de laatste softwareversie moeten hebben, want anders kan je mogelijk niet inloggen met je Amazon account.

Snel geleverd, net toestel

Site was duidelijk. Levering snel. Tot nu toe, eerste 24 uur blij met mijn toestel. Hij had wel een kleine hapering hopelijk gebeurd dat niet meer!

Mijn 3e toestel. Bevalt prim

Tweede aankoop

Mijn eerste aankoop, 28/1/2020 is prima, nu net mijn tweede aankoop gedaan, en dan vind ik het nog te vroeg om daar nu al een oordeel over te geven. Maar gezien mijn eerste ervaring, ga ik er vanuit dat mijn tweede aankoop net zo positief zal zijn.

Snel geleverd, goede hulp aan de telefoon vooraf.

Perfect !

Order was fast and easy, delivery was in Belgium within 3 days and the product looks like out of the box !

Prima iPad

Ik heb een iPad Pro 'als nieuw' besteld. En hij zag er ook daadwerkelijk als nieuw uit. Tot op heden geen enkele beschadiging of tekortkoming kunnen ontdekken. Ook zeer snel geleverd, de volgende werkdag.

Maken alle beloftes waar.

Prima prijs voor prima refurbished product. Efficiënt afgehandeld.

Perfecte service

Er was iets misgegaan, en dat is op de snelst mogelijke manier opgelost.

Een Kindle Ereader gekocht klasse goed, maar na ontvangst kan ik alleen aan geven dat hij er super uit ziet en ja er zit een beschadiging. Maar valt in het niet. Dus zeer tevreden over de aankoop.

Super blij mee!

Ik hebben refurbished e-reader van Kindle besteld via Smart2have. Je kon kiezen uit verschillende condities, ik had voor goed gekozen. En verwachtte wel enkele krasjes/zichtbare gebruikssporen. Maar op een hele mini krasje die haast niet te zien is na is de e-reader perfect. Ik heb em nu ondertussen 2 weekjes en hij doet het nog steeds prima en ik ben er nog steeds even blij mee! Als ik een nieuw laptop moet zal ik zeker terugkomen! Het is betrouwbaar en ook nog eens goed voor het milieu!

Zeer tevreden!

Gebruikte Kindle Paperwhite 10th Gen gekocht bij Smart2Have. Duidelijke website, aantrekkelijke prijs, eenvoudig bestelproces, goede voortgangsinformatie, snelle levering, degelijk verpakt en het product is zelfs in betere staat dan ik verwachtte. Top!

Perfecte service!

Perfecte service!

Toestel binnen de afgesproken tijd ontvangen, als in originele verpakking met nieuwe lader

Betrouwbaar bedrijf wat zijn afspraken nakomt

Goede telefoon voor weinig geld

Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste en wil vooral een goedekope maar goed werkende telefoon. Die koop ik al een paar jaar bij smart2have en zijn altijd goed geweest.

Uitstekend klantcontact.

Vanwege het grote aanbod van smartphones, heb ik advies gevraagd wat een goede en handige opvolger van mijn telefoon kon zijn. Daarbij kreeg ik snel een duidelijk en goed advies. Ondertussen heb ik bij smart2have al verschillende telefoons gekocht en bij problemen ben ik altijd goed geholpen.

goeie service, snelle levering

goeie service, snelle levering.

correcte afhandeling

De beste service na verkoop EVER!!!!

Ik ervaarde problemen met het scherm van mijn Samsung Galaxy S7 Edge. Een mailtje sturen was al voldoende om het toestel te mogen opsturen. Tijdens de herstelling kreeg ik een bericht dat ze ermee bezig waren en toen hij klaar was, kreeg ik weer bericht dat het hele display vervangen werd, alle poorten gereinigd waren, updates van software uitgevoerd werden enzovoort! De gsm werd dezelfde dag nog teruggestuurd en de dag nadien ontving ik mijn perfect herstelde gsm terug. Ik ben super tevreden van deze service!! Ik heb Smart2Have intussen al aangeraden aan mijn vrienden en mijn volgende toestel... ik weet al waar ik die koop!!

Zeer slechte ervaring

Helaas heb ik slechte ervaringen met dit bedrijf. Ik was op zoek naar een iPad om ons zoontje les te geven thuis in verband de Corona. Via bol.com heb ik een iPad gevonden bij dit bedrijf, al vrij vlot kreeg ik de iPad binnen en kon mijn zoontje online les volgen. Na 9 dagen deed ik de iPad aan de oplader en werd de iPad ontzettend heet, heb toen via het bedrijf contact opgezocht, deze gaven aan stuurt u de iPad terug want dit valt natuurlijk onder de verzekering. Netjes de iPad verpakt in de doos waarmee zij hem hebben verstuurd naar het bedrijf. Helaas duurde het wat langer vanwege het paasweekend en toen kreeg ik van het bedrijf een mail. Helaas kunnen wij uw iPad niet repareren om dat de behuizing krom is getrokken, dus huh dacht ik hoe kan dit. Ik het bedrijf gebeld maar helaas gaven zij niet thuis en wouden ook totaal geen oplossing zoeken, ik het proberen te spelen via Bol.com maar ook hun geven helaas niet thuis. Ik zit dus nu zonder garantie + en een kromme behuizing. Ik raad dit bedrijf ook ten strengste af en als je dan als nog iets wilt bestellen, zou ik er zeker foto's van maken als je het product hebt binnengekregen.

Erg onprofessioneel

Zowel verzending als retourverwerking verloopt lekker vlot. Bedankt!

Over Smart2have.com

Smart2have.com is je vertrouwde adres voor hoogwaardige refurbished smartphones, tablets, e-readers en MacBooks! Bij ons krijg je altijd 30 dagen bedenktijd en 2 jaar garantie! Smart2have is een concept van Ecowave B.V. Wij zijn sinds 2006 actief op de telecommarkt in Nederland, België en Frankrijk.