Razendsnel verstuurd, product ziet eruit als nieuw!

De ereader ziet er puntgaaf uit en werkt prima. Hij werd heel snel verzonden en was keurig ingepakt!

Opnieuw super tevreden!

Voordat ik een smartphone bestelde had ik een aantal vragen omdat ik het moeilijk vond om een keuze te maken. Mijn vragen werden deskundig, uitgebreid en geduldig beantwoord bij Smart2have zodat ik uiteindelijk een weloverwogen keuze kon maken. Het is niet de eerste keer dat ik bij Smart2have bestel en tot nu toe waren we altijd tevreden. Het uiteindelijk gekozen toestel voldoet aan al mijn verwachtingen en ziet er fantastisch uit, net als nieuw. Doordat ik van tevoren kon overleggen en advies kon inwinnen is het ook echt het toestel dat bij me past. Super tevreden dus! Veel dank aan Paul en Yoram!

Prima e reader, snelle bezorging, top

Beste Annemieke, Dank voor uw positieve beoordeling. Goed om te horen dat uw product zo goed bevalt. Wij wensen u veel gebruikersplezier. Met vriendelijke groet, Smart2Have

Bezorging voldoet niet aan mijn verwachting

Heb het product nog niet ontvangen, dus kan geen oordeel geven.

Uitstekend!

Uitstekende producten en goede service

Prima, vertrouwd adres. ++: direct telefonisch contact!

Prima product en levering binnen 1 dag na bestelling. Dit was de 2e keer dat ik een refurbished iPhone bij Smart2have heb besteld. Beide keren top-product ontvangen: niet van nieuw te onderscheiden en beide keren met 100% batterijcapaciteit. En nog een heel prettige ervaring: je kunt Smart2have gewoon bellen op een normaal vast tel.nr in Sittard (046); direct contact met een deskundige medewerker. Geeft klant vertrouwen.

Uitstekend, geen commentaar

Beste Jan Willem, Dank voor uw positieve reactie. We wensen u uiteraard veel plezier met uw product. Met vriendelijke groet, Smart2Have

Snelle levering, duidelijke communicatie

Bestellen ging eenvoudig, communicatie was goed, en product werd netjes geleverd. Wat ik wel miste was een gebruiksaanwijzing of wuick reference card

Snelle opvolging van mailberichten; product conform beschrijving

Tevreden van deze aankoop Pakje werd wel vlak voor de voordeur afgeleverd en bleef daar ook staan (zodat elke voorbijganger het kon meenemen), maar da's de schuld van PostNL, niet van Smart2have

Super mooi product ziet er goed uit

Ziet er hartstikke goed uit. Paar kleine gebruikerskrasjes op de achterkant maar dat had ik ook verwacht. Ik vind het dubbel en dwars het geld waard wat ik er door bespaar in vergelijking met een nieuwkoop.

Beste Glenn, Dank voor uw positieve bericht. Het doet ons goed te vernemen dat u zo tevreden bent over ons product. Wij wensen u veel gebruikersplezier. Met vriendelijke groet, Smart2Have

I Phone 11 als nieuw!

Goede website, uitgebreide keuze en voorlichting product, netjes verpakt en conform afspraak geleverd

Super!!

Iphone 12 mini gekocht bij smart2have. Zo goed als nieuw geadverteerd. Hij is gloednieuw en batterij is 100%. Top!

Snel bezorgd, goede levering.

Telefoon ziet er goed uit. Geen krassen niks. Werkt en loopt goed.

Mega tevreden

Binne de 2dagen had ik mijn toestel al (woon in belgie) en heb geen enkel krasje gevonden zeer tevreden!!

bestelling niet geleverd

Na te hebben betaald, heb ik mijn ebook nu na twee weken nog steeds niet binnen. Niemand reageert en mijn geld krijg ik niet meer terug.

Snel en de Kindle die ik heb besteld is als nieuw.

Zie hierboven

Gekocht voor mijn dochter een iPhone X. Toestel is conform omschrijving. Ziet er prachtig uit. Mijn dochter is er heel blij mee.

Kindle is snel en als nieuw aangekomen. Dank u!

Snelle levering, hoge kwaliteit en een zeer goede prijs.

Precies zoals je verwacht. Snelle service, goede levering!

Very satisfied!

I order my reconditioned kindle at 15h30 one day and got it the next morning. The kindle looked and worked like a new one. Great value for money + you give electronics a second life!

Voor de 3ex een telefoon besteld. Zeer tevreden

Inmiddels mijn 3e telefoon besteld bij smart2have. Goede, snelle en betrouwbare service. Telefoons zijn echt zo goed als nieuw! Scherp geprijsd. Daarnaast is refurbished een stuk beter voor het milieu

Prima geregeld, netjes geinformeerd over mijn bestelling en volgende dag geleverd zoals aangegeven.

Nu al een paar maal besteld bij smart2have, en alles is prima geregeld en de geleverde kwaliteit is prima. Als nieuw is ook echt als nieuw. Top kwaliteit voor een prima prijs !

Beste Robert, Uiteraard streven wij als Smart2Have altijd de beste service en producten na. Het doet ons dan ook goed te horen dat u als klant zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Smart2Have

Vlot geleverd, prima toestel

bestelling snel en netjes verpakt binnen. Apparaat ziet er perfect uit..

Heel netjes en snel

Netjes op de hoogte gesteld via de mail en verzending was keurig en snel. Het is refurbished, dus ik hoop wel nog lang plezier van te hebben. Een paar krasjes hoeven er geen probleem voor te zijn van mijn kant. Bedankt!

Over Smart2have.com

Smart2have.com is je vertrouwde adres voor hoogwaardige refurbished smartphones, tablets, e-readers en MacBooks! Bij ons krijg je altijd 30 dagen bedenktijd en 2 jaar garantie! Smart2have is een concept van Ecowave B.V. Wij zijn sinds 2006 actief op de telecommarkt in Nederland, België en Frankrijk.