Alles top !

Levering zoals beloofd. Refurbished iphone inderdaad zo goed als nieuw zoals vermeld. Zeer tevreden

foutloos

Het product was geleverd zoals ze hebben gezegd. Het product was in ideale toestand. geen fouten.

In één woord tevreden zowel over geleverde iphone als snelle levering!!!

Ik was eerst wat terughoudend om een refurbished toestel online te kopen. Ik koos voor 'zo goed als nieuw' en ik kan echt geen gebruikssporen ontdekken. Dus de keuze levert mij 71 euro op. Voor het overzetten van de gegevens van mijn oude iphone naar de nieuwe kon ik gelukkig beroep doen op mijn kinderen. Verder werd het toestel daags na mijn bestelling thuis geleverd door Post.nl die per mail de levering melden 'de bestelling wordt NU geleverd'

Top.

Deze aankoop voldoet volledig aan mijn verwachting. Keurig schadevrijtoestel.

Beste heer Bennekom, Dank voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Smart2Have

Super snelle levering en mobiel in perfecte staat

Vlekkeloze ervaring en erg blij met het toestel in perfecte staat! Enig puntje van feedback: leve een korte gebruikshandleiding. Nu moet je eerst Googlen om de basics uit te vinden.

Artikel zoals beschreven, snelle levering, goed verpakt.

Volgende dag bestelling al in huis. Goed en stevig verpakt en product inclusief alle orginele accessoires. In 1 woord TOP!

Beste Anne, Dank voor je positieve review. Wij wensen je veel plezier met je product. Groet, Smart2Have

Bestelling kwam enorm snel aan voor een eerlijke prijs

Ik heb mijn telefoon besteld die in snelle tijd kwam voor een eerlijke prijs voor een tweedehands-artiekel

Ik heb de iPhone 11 Pro pas twee dagen dus kan er weinig van zeggen.De eerste indruk is goed,

Prima ervaring

Vlotte bestelling en even vlotte levering binnen de 48u. Dank daarvoor.

Betrouwbaar en uitstekend

iPhone8 nu ongeveer anderhalve week in bezit en ben zeer content met deze aankoop. Heb precies gekregen wat smart2have aangeeft in de beschrijving van hun producten.

Mooie refurbished Kindle!

In mijn zoektocht na een refurbished e-reader kwam ik uit bij Smart2have.com. Zij hadden een in nieuwstaat verkerende Kindle Paperwhite van de vorige generatie voor de laagste prijs waar ik 'm voor kon vinden. Eenmaal aangekomen (netjes verpakt) bleek hij ook echt in nieuwstaat te zijn! Kleine tip is wel om gebruikers erop te wijzen dat de Kindle's de laatste softwareversie moeten hebben, want anders kan je mogelijk niet inloggen met je Amazon account.

Snel geleverd, net toestel

Site was duidelijk. Levering snel. Tot nu toe, eerste 24 uur blij met mijn toestel. Hij had wel een kleine hapering hopelijk gebeurd dat niet meer!

Mijn 3e toestel. Bevalt prim

Tweede aankoop

Mijn eerste aankoop, 28/1/2020 is prima, nu net mijn tweede aankoop gedaan, en dan vind ik het nog te vroeg om daar nu al een oordeel over te geven. Maar gezien mijn eerste ervaring, ga ik er vanuit dat mijn tweede aankoop net zo positief zal zijn.

Snel geleverd, goede hulp aan de telefoon vooraf.

Perfect !

Order was fast and easy, delivery was in Belgium within 3 days and the product looks like out of the box !

Prima iPad

Ik heb een iPad Pro 'als nieuw' besteld. En hij zag er ook daadwerkelijk als nieuw uit. Tot op heden geen enkele beschadiging of tekortkoming kunnen ontdekken. Ook zeer snel geleverd, de volgende werkdag.

Maken alle beloftes waar.

Prima prijs voor prima refurbished product. Efficiënt afgehandeld.

Perfecte service

Er was iets misgegaan, en dat is op de snelst mogelijke manier opgelost.

Een Kindle Ereader gekocht klasse goed, maar na ontvangst kan ik alleen aan geven dat hij er super uit ziet en ja er zit een beschadiging. Maar valt in het niet. Dus zeer tevreden over de aankoop.

Super blij mee!

Ik hebben refurbished e-reader van Kindle besteld via Smart2have. Je kon kiezen uit verschillende condities, ik had voor goed gekozen. En verwachtte wel enkele krasjes/zichtbare gebruikssporen. Maar op een hele mini krasje die haast niet te zien is na is de e-reader perfect. Ik heb em nu ondertussen 2 weekjes en hij doet het nog steeds prima en ik ben er nog steeds even blij mee! Als ik een nieuw laptop moet zal ik zeker terugkomen! Het is betrouwbaar en ook nog eens goed voor het milieu!

Zeer tevreden!

Gebruikte Kindle Paperwhite 10th Gen gekocht bij Smart2Have. Duidelijke website, aantrekkelijke prijs, eenvoudig bestelproces, goede voortgangsinformatie, snelle levering, degelijk verpakt en het product is zelfs in betere staat dan ik verwachtte. Top!

Perfecte service!

Perfecte service!

Toestel binnen de afgesproken tijd ontvangen, als in originele verpakking met nieuwe lader

Betrouwbaar bedrijf wat zijn afspraken nakomt

Goede telefoon voor weinig geld

Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste en wil vooral een goedekope maar goed werkende telefoon. Die koop ik al een paar jaar bij smart2have en zijn altijd goed geweest.

Over Smart2have.com

Smart2have.com is je vertrouwde adres voor hoogwaardige refurbished smartphones, tablets, e-readers en MacBooks! Bij ons krijg je altijd 30 dagen bedenktijd en 2 jaar garantie! Smart2have is een concept van Ecowave B.V. Wij zijn sinds 2006 actief op de telecommarkt in Nederland, België en Frankrijk.