Uitstekende uitvoering en levering!

Besteld, niet echt wetend wat zou volgen. Een dag later bezorgd en in uitstekende conditie ontvangen. Goede machine, ziet er prima uit en werkt optimaal met de i5 prosseror. Kan nog enige tijd mee, Batterij als nieuw. Een tevreden klant.

Super, snel geleverd en goede kwaliteit

Heb de donderdag besteld en de vrijdag in de middag werd het geleverd. De vraag die ik had werd tevens ook meteen op een klantvriendelijke manier beantwoordt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Duidelijke webshop, concurrerende prijs en een als nieuw

Ereader stevig verpakt en snel ontvangen. Ziet eruit als nieuw en werkt als nieuw.

Prima geregeld

Via zoekmachine uit eindelijk bij smart2have uitgekomen. Bij een ander bedrijf bestelde afbesteld, credit ontvangen. Toch heb je enige argwaan, maar die is tot nu toe vrijwel verdwenen!

snelle levering en geleverd product zoals beschreven

Netjes verpakt en prima functionerend product zonder beschadiging

Super, snelle levering

Zondag besteld, maandag in huis. Fijne telefoon.

Had een Sony xperia xz2 besteld. In de staat gebruikt maar zo goed als nieuw. Klopt niet helemaal want volgens mij is hij gewoon nieuw. Geen enkele vorm van gebruik schade. Ben zeer tevreden dus. Na het bestellen netjes via de mail op de hoogte gehouden. Later ook met track en trace link erbij. Al met al een prima webshop met goede service en prijzen. Aanrader.

Tip top !

Er ontbrak nog alléén maar een klein chocolaatje :-)

Doen wat ze beloven!

Doen exact wat ze beloven, goede en zeer snelle service, goede kwaliteit! Kortom :prima!

perfect

perfect

Perfect en snel geleverd

Binnen één dag binnen perfect en goed verpakt

Geweldige koop

Snel ontvangen en inderdaad zo goed als nieuw, Ik ben erg blij mee

Keurig op tijd geleverd en ziet er erg goed uit. Werkt perfect

Snelle bezorging

De ereader was heel snel in huis. Ik miste de mededeling dat ik er zonder registratie niets mee kon.

fijne service

mijn e-reader is kapot gegaan en ik kreeg meteen een aanbod ter vervanging. Helemaal prima.

Goed product, duidelijk website, snel geleverd.

Een tevreden klant. In mijn geval was nauwelijks gebruikssporen helemaal geen beschadigingen. Dus een nieuw product voor de prijs van een gebruikte. Een goed gevoel om te recyclen i.p.v. alles maar nieuw kopen!

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding voor de MacBook Pro

Snel geleverd en goed verpakt! De MacBook Pro is in perfecte staat met een bijna nieuwe batterij! Ook telefonisch werd ik goed geholpen met enkele vragen.

Product was snel binnen. Mooie prijs en werkt allemaal perfect!

Ik had een te langzame oplader gekregen. Na een telefoontje kreeg ik excuses en binnen een dag de snelle oplader alsnog thuisgestuurd, de andere mocht ik houden voor reserve.

Snelle levering voordelige prijs.

Ok

top firma met top service

correcte beschrijving van de aangeboden goederen, Nieuw is nieuw en bijna nieuw is praktisch niet van nieuw te onderscheiden. producten zeer goed verpakt en zeer snelle levering.Spijtig dat ik smart2have niet eerder heb ontdekt anders had ik er al veel vroeger bestelling geplaatst. Aan te bevelen ! ! ! Dikke proficiat, petrus

Verreweg de voordeligste

We zochten een gerefurbiste smartphone en ereader en Smart2have bleek verreweg de voordeligste. De bestelling werd ook nog eens supersnel afgeleverd!

zo goed als nieuw! dat is zeker waar

een zeer fijn toestel vergeleken met mijn oude toestel waar ik per ongeluk ben op gaan zitten!

Snelle levering en goed product

Volgende dag in huis. Product voldeed aan mijn verwachtingen. Was inderdaad zo goed als nieuw (zoals omschreven op de site).

Ik verbaasde mij over de zeer goede staat van de refurbished MacBook. Zeker een aanrader, kwam goed verpakt bij ons thuis en alles was perfect. Volgende keer zeker weer!

Nijverheidsstraat 16 6135 KJ Sittard

+31 (0)46 458 66 35

Over Smart2have.com

Smart2have.com is je vertrouwde adres voor hoogwaardige refurbished smartphones, tablets, e-readers en MacBooks! Bij ons krijg je altijd 30 dagen bedenktijd en 2 jaar garantie! Smart2have is een concept van Ecowave B.V. Wij zijn sinds 2006 actief op de telecommarkt in Nederland, België en Frankrijk.