Pluspunten

Super snelle levering. En er werd netjes voor levering even gebeld door de bezorger.

Pluspunten

De producten zaten goed en stevig verpakt.

Bij een opmerking over de bestelling, heeft Kindercompagnie onmiddellijk initiatief genomen om dit kleine issue recht te zetten. De opvolging en klantvriendelijkheid worden hoog in het vaandel gedragen.

Pluspunten

Leuk kaartje bij het pakketje. Telefonisch contact was erg prettig.

Ik had 17/1/19 iets besteld en op 30/1/19 heb ik het pas ontvangen. Er was iets mis gegaan bij post.nl. Na contact met Kindercompagnie hebben ze gelijk er alles aan gedaan om het pakketje zo snel mogelijk op te sturen.

Pluspunten

Ondanks mijn ongeduldigheid, reageerden ze snel! Ik kon niet wachten op de commode! Levering was ontzettend snel en was de enige webshop die de commode nog op voorraad had! Super blij mee!

Niet!

Pluspunten

I'd been looking for the Robin Rabbit Tuttle as my daughter sleeps with it and we wanted to have a few more so we could wash her old one and have one spare. The Kindercompagnie stocked it and I bought two and it was here in no time. Thanks again.

N/A

Pluspunten

Snel, en leuke verpakking met kaartje erbij.

Geen.

Pluspunten

Goede en duidelijke communicatie, aardig en vriendelijk. Aanrader

Pluspunten

leuke producten, snel en netjes bezorgd

Pluspunten

Snelle levering. Leuk kaartje en extra toegevoegd.

Pluspunten

zeer snelle levering, ook handgeschreven kaartje erbij maakt het persoonlijk.

Pluspunten

Ontzettend tevreden met de lamp. Snelle levering, goed verpakt en een leuk cadeautje bij de bestelling!

Pluspunten

Snelle service, vriendelijke, goede prijs

Pluspunten

Mooie website, snelle levering en persoonlijk. Er zat een superleuk handgeschreven kaartje bij de bestelling. Dat is nog eens klantvriendelijk en persoonlijk!

Geen

Pluspunten

Snelle afhandeling van bestelling. Wanneer bij bedrijf iets niet helemaal duidelijk is word je gebeld om een en ander duidelijk te maken. Super service!!

Pluspunten

Snelle levering en mooi product

kleuren zijn veel donkerder dan op de foto op jullie website.

Pluspunten

Snel en accurate levering

Pluspunten

Hele leuke bedrijf.

Pluspunten

Na een iets wat vertraagde levering uiteindelijk toch mijn bestelling ontvangen. helaas was het niet het juiste artikel maar hiervoor heeft de klantenservice een keurige oplossing aangeboden. ook werden de ontbrekende schroeven direct nageleverd. Top!

levertijd

Pluspunten

Snelle service, mooi en origineel assortiment.

Pluspunten

Top, top service! Uitermate tevreden. Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Netjes op tijd geleverd volgens de aangekondigde bezorgtijd. Vond het handgeschreven kaartje en presentje bij de bestelling ook zeer attent! Zal in de toekomst zeker weer bij jullie bestellen.

Geen.

Pluspunten

Duidelijke communicatie over bestelling en levering. De levering is ook redelijk snel. Bestelling viel in een weekend dus ik kreeg het dinsdagochtend.

Pluspunten

Snel Vriendelijke service

Pluspunten

Snelle en goede levering. Kreeg een speen cadeau erbij, erg leuk. (Toevallig de kleur roze, wij verwachten ook een dochter!)

Pluspunten

Heldere communicatie, klantgericht.

Over Kindercompagnie.nl

Babywinkels vind je in heel Nederland, maar er is maar één Kindercompagnie. Onze sfeervolle winkel van maar liefst 5.000 m2 is gevestigd in een oud klooster vlakbij Den Bosch en Oss. Net zo bijzonder als de locatie is het uitgebreide assortiment. In onze winkel vind je meer dan 100 ingerichte baby- en kinderkamers. En naast producten van gerenommeerde merken vind je hier ook veel producten die nergens anders te koop zijn. Een mooi voorbeeld hiervan is onze eigen meubellijn KC Exclusief. Ben je op zoek naar een complete babykamer, bijzondere accessoires of wil je gewoon goed advies krijgen bij de aankoop van een kinderwagen? Dan moet je bij Kindercompagnie zijn!