Goed geholpen, prima informatie

Goed geholpen in mijn zoektocht naar een douchegoot

Verstand van zaken

Technisch probleem bekeken en snel tot een oplossing gekomen.

geweldig service en een goede prijs.

na het aanvragen van een offerte kreeg ik snel een reactie met een goede prijs. besteld en de zelfde week nog opgehaald. super bedankt.

Prima ervaring met Drainhandel.nl

Drain is besteld en snel geleverd, helaas had de verpakking een beschadiging, net als de PVC uitloop van de drain welke in stukjes uit de verpakking kwam. Drainhandel een mail gestuurd met foto’s van het beschadigde onderdeel. Werd absoluut niet moeilijk gedaan en dezelfde dag werd een nieuw pakketje verzonden met een nieuw onderdeel. Betere service kan je niet wensen!

Snelle levering!

Goed materiaal

Makkelijk besteld en snel geleverd

Snel antwoord op vraag over niet-voorraad produkt

De douchedrains die wij wilden, waren niet op voorraad en werden pas verwacht over 6 weken. Dat was voor ons te laat. Per e-mail werd aangeboden de basis direct te leveren en de inleg t.z.t. en daarmee konden wij direct installeren. Heel mooie en snelle oplossing.

Snelle en goede levering

Nette service, kwaliteit wat minder

Snel en juist geleverd. Maar de kwaliteit vindt ik minder.

We vinden het jammer dat u de kwaliteit van uw product niet als goed beoordeeld. Voor onze producten kiezen we altijd voor kwalitatief hoogwaardige materialen, zodat de douchegoot garant staat voor jarenlang doucheplezier. Wij zijn er daarom van overtuigd dat onze producten zeer goed scoren op prijs/kwaliteit verhouding. Helaas hebben wij geen contact met u kunnen leggen om te achterhalen wat u precies bedoelt met uw opmerking. Indien u dit alsnog aan ons kunt laten weten, dan stellen we dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Het team van drainhandel.nl

Snelle en nette behandeling goed verpakt

Mooi product

Goede omschrijving Mooi dat het sifon en haarfilter ook in het zwart is, dit is bij veel andere zwarte drains niet zo.

Meerdere keren besteld naar volle tevredenheid.

Snelle service puik product

Het enige negatieve dat ik zou kunnen verzinnen is dat er producten uitverkocht waren. Doen blijkbaar goede zaken... Goed product tegen een schappelijke prijs. Super snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van de verzending.

Snelle levering en goede communicatie

mooi product en snel geleverd !

Draingoot besteld op woensdag en zoals belooft in de webshop op vrijdag geleverd. Prima service voor een nette prijs !

Helemaal tevreden

Prima product, goede prijs en een snelle levering

Past niet

Past niet om de rvs stankafsluiter

U heeft een RVS haarfilter gekocht via onze webshop. Dit haarfilter past enkel in de CityLine douchegoten die wij verkopen, zoals duidelijk vermeldt staat in de product beschrijving. Aangezien er verder geen bestelling van u in het systeem staat, is onze aanname dat u een ander merk douchegoot hebt en in dat geval is het logisch dat het haarfilter niet past. We vinden het dan ook jammer dat u ons met een 1 beoordeeld, zonder verder contact te hebben gezocht met ons voor een oplossing of uitleg. Tevens is het ons niet gelukt om contact met u te krijgen We nodigen u van harte uit om alsnog contact met ons op te nemen over deze review, zodat we hopelijk een passende oplossing voor u kunnen bieden. met vriendelijke groet, Het team van drainhandel.nl

snelle service en goed product.

snelle service en prijs kwaliteit goed.

Positief en snel!

Positief en snel!

Prima levering en verpakking

Keurig persoonlijk contact met een technische mevrouw

Vriendelijk, en vlotte levering.

Prima, goede service

Ok

Zoals steeds: perfect geregeld!

Ruime keuze op de website, bestellen gaat gemakkelijk, en levering de volgende dag! En dat alles voor zeer concurrerende prijzen.