Snelle service!

Bestellen ging heel eenvoudig. Bestelling snel ontvangen en goed en degelijk product (douche Drain)

Zeer goed. Duidelijk en snelle afhandeling

Prima service, goed materiaal en snelle service

De firma heeft het product snel geleverd. Het heeft zich daarbij gehouden aan de belofte voor 2100 besteld de volgende dag in huis.

Snel en goed afgeleverd

Geeft wat er beloofd wordt

Prima website heel duidelijk. Makjelijk te bestellen. Vlugge levering. Uitstekend verpakt. Artikel was precies zoals er bij de beschrihving stond. Prijs kealiteit verhouding uitstekend.

Duidelijke site met waar voor je geld

Mooie drain uit ruime keuze en betaalbaar

Zeer klantvriendelijk!

Na bestelling van de drain sloeg de twijfel toe of ik de juiste keuze had gemaakt, gelijk gebeld en werd zeer vriendelijk behandeld en de bestelling kon worden geannuleerd. Aankoopbedrag gelijk retour. Daarna na zorgvuldig denkwerk toch de drain opnieuw besteld en zeer tevreden over afwikkeling. Of de drain ook goed werkt gaan we binnen kort meemaken...

Keurige en snelle levering!

Keurige en snelle levering!

Keurig

Bestelling verliep soepel en de drain werd keurig verpakt en optijd geleverd.

heel gemakkelijk en alles op voorraad

Besteld en goed geleverd

Perfect zoals het moet zijn.

Alles top, zoals verwacht

Snelle levering! Prima.

na het nu eruit ziet perfect gelevert en verpakt

goed tot nu toe

Goede producten; vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Inmiddels de tweede bestelling bij Drainhandel.nl. Zeer tevreden over de producten, goede prijs/kwaliteit, vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Zeer snel en accuraat

Prima site, levering in 2 dagen, mooie draingoot.

zeer netjes

goed verpakt en snel binnen

snelle service goed product

goede prijs kwaliteit verhouding

Top zaak

Bij deze wil ik graag medewerkster van drainhandel bedanken dat ze mij tegemoet gekomen is met het ruilen van afdekking voor douchedrain. De ruil termijn was al lang verlopen, maar deze aardige mevrouw heeft me toch laten ruilen. Volgende keer doe ik mijn aankopen zeker bij de drainhandel. Dikke 10

Zeer vriendelijk personeel!

Ben nu een paar keer geweest voor inkopen voor ons wellness center. Bij elk bezoek wordt je uitstekend geholpen. Daarnaast zijn de producten van goede kwaliteit en de prijzen zijn in verhouding laag.

Draingoot voor onze te verbouwen douche

Wij moesten op korte termijn een draingoot hebben voor onze nieuwe doucheruimte. Dankzij Drainhandel hoefde onze klussenman niet te wachten. Goede kwaliteit en snelle service.

Zeer goede service

Mijn bestelling zeer snel en goed ontvangen

Super mooi drain goot niet duur

Het is allemaal heel goed en mooi gegaan een mooi product en niet duur

Geweldige zaak

Kon de drainophalen zaak zit in Amersfoort, dus gemakkelijk aftehalen, lag al klaar, netjes verpakt, klasse, ook de drain is heel mooi en goed afgewerkt, en alle spullen om aan te sluiten zitten er bij ook de waterdichte plakstrip...

Topbedrijf

Er bleek een foutje te zitten in mijn online bestelling. De mensen hebben mij gecontacteerd nog voor verzending zodat we uiteindelijk de goede spullen verzonden kregen. TOPSERVICE!!!

Ik had een probleempje met een sifon in de drain. Toen ik daar een vraag over stelde kreeg ik (op Hemelvaartsdag !) meteen reactie op. Het bleek mijn eigen fout en dat werd meteen onderkend. Niet verwacht. Top service.