Snelle en goed levering

Goede materialen en snel geleverd

Goede webwinkel

snel

Snel en netjes geleverd

Makkelijke site en levering op tijd

Prima!! Snel en correct geleverd tegen een scherpe prijs.

Kan niet beter!!!!!!!!!!!!!!

Mijn ervaring met julie.was helemaal top

Mijn ervaring met jullie.was gelemaal top Zeker voor herhaling vatbaar

Precies wat ik nodig had, goede prijs, snel geleverd

Had een sifon+haarrooster nodig. Drainhandel had 'm voor een nette prijs. Zelfde dag nog verzonden. Toppie!

Als alles goed gaat is het goed maar als er problemen zijn ??

Er worden dingen belooft volgens afspraak maar worden niet na gekomen dus gewoon bestelen en betalen en niet zeuren

duidelijke website, vlotte levering, goede prijs

duidelijke website, vlotte levering, goede prijs

Prettige ervaring

Snel geleverd, fijne Klantenservice.

Supergoed

Hele goede service. Per ongeluk de verkeerde thermostaat besteld. Na een mail meteen de order aangepast zonder extra kosten.

Uitstekende service en snelle levering.

Snelle verzending en goede producten

Goede kwaliteit van de producten en goede service!

Vlotte nette afhandeling

Goede vlotte afhandeling van de aankoop

Reddende engel(s)

Had een douchegoot nodig van 100cm voor mijn badkamerproject. Was niet voorradig. Toch ergens 1 vandaan weten te toveren, heel eeg bedankt voor de moeite!!!

Top service super garantie

In januarie vloerwerwarming aangeschaft. Tot juni in de doos laten zitten omdat we toen pas gingen verbouwen. Na installatie thermostaat, bleek het scherm defect. Gebeld en zonder zeuren hebben ze deze gratis omgeruild!! Susanne bedankt! Gr. Kris

uitstekend

Goede service en snelle levering zoals ze beloofd hebben

Gewoon tevreden!!!

Vlotte afhandeling vsn de bestelling!

Weliswaar een korte maar prima ervaring.

Het ging mis met de door mij bestelde douchegoten. Bezorgdienst DPD maakte er een rommeltje van. Zowel ikzelf als een medewerkster van Drainhandel hebben daar 'achteraan gezeten'. Dit had tot gevolg dat de filiaal-manager Amersfoort van DPD, de douchegoten persoonlijk kwam brengen in Arnhem, helaas een week later dan de bedoeling. Maar hij, de DPD-manager, maakte ook excuses voor het ongemak.

Heel goed, meer kan ik er niet over zeggen

Perfect!!!!

Snelle levering, kwaliteit kan beter

De levering was erg snel. De kwaliteit kan iets beter. Nu een een kunststof stankafsluiter en haar rooster. Dit kan vervangen worden door metaal.

AFSPRAKEN GOED NAGEKOMEN

GELEVERD ZOALS OMSCHREVEN EN BELOOFD

Klant vriendelijk en scherpe prijs

De drain die ik wilde bestellen, was op dat moment niet voorradig. Een vriendelijke vrouw maakte een betaallinkje en plaatste mijn bestelling. Zodra het onderdeel weer beschikbaar was, zou het mij toegestuurd worden, na twee weken was het keurig afgeleverd.

Bestellen ging heel makkelijk. Duidelijke website. En hele snelle levering