Perfecte levering.

We hadden het direct nodig ,en de volgende morgen werd het al gebracht,en lekker goedkoop ,nbij de praxis kosten ze 115€,wat een verschil ,en het is klaar het werkt prima.

nette en complete douchegoot

duidelijke omschrijving voor het geen wat je besteld en een nette prijs voor een goed product

de juiste voor ons, onderuitlaat, uit een ruim assortimemt, besteld, snel geleverd, netjes verpakt, handleiding bijgesloten.. en dat alles voor een mooie prijs.

Top service en zeer snek geleverd , bestel zeker vaker mijn spullen hier

Vlotte online verkoop, zeker voor herhaling vatbaar

Mijn eerste contact met uw dienst is zeer goed verlopen. De geleverde producten voldoen aan de verwachtingen. Alles Top.

Super service en advies

Als leek vele malen contact gehad met diverse medewerkers. Allen zéér geduldig en ter zake kundig! In de afhaal winkel -ondanks drukte- werd ik tóch zeer vriendelijk van de benodigde advies voorzien en bovendien nog extra korting gekregen! Wat een ongelooflijk vriendelijke mensen! Geen verkooppraatjes, maar goed advies. Was het overal maar zo.

Goedkoop

Heb het besteld . Kan pas over 3weken beoordelen of het product is bevallen. Was wel snel ontvangen

Goede en snelle communicatie, goed product en snelle levering.

Goede en snelle communicatie, goed product en snelle levering.

alles naar wens

Goede kwaliteit, top prijs en ook nog eens normale verzendkosten!

Ik zou hier zeker nog eens bestellen. Veel andere webshops hanteren belachelijke verzendkosten voor een klein pakketje. Drainhandel doet dit gelukkig niet en het product is ook nog eens top!

Een snelle en goede afwikkeling

Super snelle service en bezorging. Tevreden over Drainhandel, een echte aanrader.

Geweldige service en snelle levering

product voldoet aan verwachting

Vlug en netjes

Vlotte en snelle levering

Keurig verpakt geleverd. Prima.

Vriendelijk en snel

Snelle en vriendelijke service en keurige beantwoording van vragen.

Gewoon wat je moet verwachten

Alles goed geregeld

Prima verlopen en een leuke draain

Bestelling keurig verpakt en op tijd geleverd. Wel wil ik als tip meegeven dat op de website het makkelijk zou zijn als er een filter mogelijkheid was waarmee je bijvoorbeeld op lengte kunt filteren. Voor de rest niets meer aan doen!

zeer tevreden van de diensten en service

zeer tevreden

uitstekend

prima prijzen snelle levering, snel omgeruild, verschil in bedragen snel verekend. van alle stappen op de hoogte gehouden. snel in contact. kortom zeer tevreden!

Goede en snelle levering

Zéér tevreden over prijs kwaliteit verhouding

Snelle top service!

Ik was op zoek naar een drain voor mijn nieuwe douche. Wat rond gekeken op het internet kwam ik de website Drainhandel.nl tegen. Super prijzen. Dus dacht waarom niet. Meteen besteld op de maat die ik zocht en zeer snel geleverd! Top kwaliteit voor een hele mooie prijs!

Ik ben zeer tevreden..bestelling werd snel afgehandeld en op tijd bezorgd. Er wordt gereageerd op mail met vragen en je wordt van elke stap in het proces op de hoogte gehouden. Het geleverde product is ook volgens verwachting.

Afspraak van bestelling en levering nagekomen

Dat ervaren we als HEEL prettig.