Top bedrijf.

Mooi produkt voor een wel zeer concurrerende prijs De drain werd nog sneller geleverd dan beloofd. Absolute klasse. De drain was goed verpakt in een doos en daarnaast nog in zeer stevig pakpapier. Kortom, een zeer positieve ervaring met dit bedrijf.

Precies wat ik zocht om lintverwarming om de bloempot te kunnen wikkelen zodat het niet wegzakt.

Snel bezorgd en product zoals omschreven.

Ik heb een douche afvoer gekocht en dit werd snel bezorgd in een nette verpakking. Ben er erg tevreden mee. Goede prijs en kwaliteit verhouding.

Perfect beter materiaal dan verwacht!

In deze dure tijden zeer goede kwaliteit aan mooie prijs! Bedankt

Zoals het hoort echt perfect

Snel en perfect geregeld

Drainhandel top DPD drama

De drain is prima, echter het versturen via DPD was echt slecht. Zeggen dat ze langs zijn geweest , terwijl we thuis waren en daarna 3 dagen moeten wachten voordat ik hem bij het ophaalpunt kon komen ophalen.

Zeer vriendelijk

Direct uitgezocht of het op voorraad was en binnen een half uur konden wij het ophalen en stond het klaar om mee te nemen

Goede prijs en kwaliteit

Snelle levering van de douchegoot. Zou het wel fijn vinden dat er een Nederlandse beschrijving bij wordt geleverd. Verder prima bedrijf.

uitstekend

prima product en snelle levering

Vlotte afhandeling van de order

Vlotte afhandeling Van order.

Snel en correct geleverd

Snel geleverd en zeer netjes verpakt.

Goed product voor een mooie prijs

Perfecte service

Ik had mijn bestelling niet ontvangen na een mailtje is er direct een nieuwe verzending uitgegaan en toen wel ontvangen!!

Perfecte service, zeker aan te raden.

Op de aangegeven dag geleverd. Goede service

Goed product en snelle levering

Snelle levering en goed advies!

Prima levering volgens afspraak. Uitstekende kwaliteit van het product

Mooi product voor goede prijs.

Geleverd wat ik verwachtte en op tijd. Prima.

Snelle levering en prima product!

We hadden op korte termijn, midden in een verbouwing een andere douchedrain nodig om dat degene die we hadden niet ging werken in onze situatie. Op de website van drainhandel.nl precies gevonden wat we zochten. Voor 14.00 uur besteld was de volgende dag in huis. Konden wij mooi verder zonder oponthoud! Prima service en goede communicatie tijdens het bestel en verzend proces.

Keurig op tijd afgeleverd

Zoals beloofd ook nagekomen prima. Ja

Top klantenservice

E-mails met vragen omtrent product en service snel en vriendelijk beantwoord.

Fijn geholpen

Snel, goede prijs

Snelle verzending, prima website en goede kwaliteit

Ik had het goede gevoel bij bestelling omdat alle informatie dat ik nodig had, stond er wel.