erg goed

op tijd geleverd

Mooie producten, goede prijzen en topservice

Enkele keren telefonisch contact gehad ivm vragen. Klantenservice is heel prettig, persoonlijk en informatief. Snelle verzending en in goed verpakking. Een aanrader!

Prima ervaren. Bestellen liep vlot en werd op tijd geleverd.

Snelle levering en service

Bij Drainhandel wat zaken besteld. Zeer snelle levering. Zat een verkeerd artikel bij. Mail naar de klantenservice en meteen een reactie terug. "We sturen het juiste artikel en we hoeven het verkeerde niet terug". De volgende dag alweer in huis. Dat is nog eens service!

Alles prefect

De levering was prefect en op tijd

Goede en snelle levering

Top product

Mijn duimen omhoog

Vriendelijk te woord gestaan en en snelle levering zoals ze zeggen.

Duidelijke website snelle service

Duidelijke website en snelle service

Zeer goede service en vlotte levering

Fijne ervaring, zelfs aanpassing van de bestelling was zeer snel en correct uitgevoerd.

Mooi produkt

Zeer correcte handelaar. Top!

Zeer tevreden van de levering van het artikel uit het zeer uitgebreide assortiment.

Prijs kwaliteit prima

Prijs,kwaliteit en snelle levering

Goede drain voor een goede prijs

Goede drain voor een goede prijs

Suoer

Prima en snel geregeld

Gewoon zoals aangeboden

Ik kreeg snel wat was aangeboden voor een goede prijs.

Bestelling snel geleverd

Drain die besteld heb snel geleverd.

Belofte was geleverd in 1 dag

Besteld op donderdag 20 juli, aangekomen thuis op maandag 24 juli. Waarschijnlijk omdat vrijdag 21 juli een feestdag was in België. Ik dacht dat DPD (gekozen koerierdienst) wel werkte in weekend. Niet aangenaam aangezien de werker de doucherooster wou leggen om dan tegels af te werken. Ik had gehoopt op een levering thuis vrijdag of zaterdag. Maar goed, drainhandel.nl heeft wel de dag zelf pakketje klaargezet en overgemaakt naar koerierdienst. Door externe omstandigheden is het dan laat aangekomen bij thuis. Dus geen twijfel dat Drainhandel.nl zijn beste heeft gegeven!

uitstekend

Website zeer duidelijk en levering was goed en snel alles klopte.

Kann ich nur weiterempfehlen

Sehr neter mail Kontakt sehr zuverlässig, gerne wieder

Afspraken en levering gewoon nakomen

Op de site besteld na telefonisch overleg. En twee dagen later was het onderdeel al binnen. Dan ben je gewoon blij want zonder het bewuste onderdeel werkt het wat minder.

Voldoet aan alle verwachtingen

Snel bezorgd en een goed product voor een goede prijs.

Snelle levering van de drain

Super goede en vriendelijke service

Was een sifon en haarfilter kwijt van mijn draingoot, medewerkster Donnee kon mij precies vertellen welk type draingoot ik enkele jaren geleden heb gekocht en welke onderdelen ik hiervoor nodig had. De onderdelen passen precies, mijn probleem opgelost.

Snel geleverd en een goede kwaliteit

Ik kan het niet simpeler vertellen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.