Goed product, snelle levering

Goede prijs, en duidelijke gebruiksaanwijzing

Heel klanvriendelijke personeel

Er is iets verkeerd gegaan maar op hele veiendelijke manier opgelos. Heel erg bedankt

Snel geleverd, prima product

mooie degelijke douchegoot

prima douchegoot snelle levering

een goed bedrijf levert snel

te vreden

goedkoop en snelheid levering

Voor wat betreft prijs en service uitstekende partij. In mijn geval hetzelfde drain maar 30 euro goedkoper. top

Snelle en duidelijke levering!

Vanaf het moment dat je hebt betaald krijg je updates over je levering!

Snelle en correcte levering en administratieve afhandelin

Ook na een foutieve bestelling, geen probleem om te retourneren. Correcte en directe administratieve afhandeling.

Snel, goed en tegen prima prijs

Vorige zin zegt alles. Gewoon prima !!

helemaal goed ,alles perfect geregeld ,ook de levering

van het begin tot het eind ,alles prima geregeld , gewoon een aanrader

keurig op tijd geleverd

voldoet aan de omschrijving

Perfecte service

Was vergeten aan te geven dat ik het bestelde wilde laten opsturen. Later is dat goedgemaakt maar ik kreeg het niet voor elkaar om te betalen voor de postzending.

slecht

Het product wat ik besteld heb is goed, ben alleen zeer ontevreden over de verzendkosten. 3 rubberringetjes wat gewoon in een envelop kan betaal je 3 euro verzendkosten voor. SCHANDALIG.

We vinden het jammer dat u deze bestelling negatief beoordeelt. De verzendkosten zijn vooraf besproken en we hebben naar aanleiding van deze review getracht uit te leggen dat we met onze verzendkosten van € 2,95 een heel laag tarief rekenen. Wij zien het leveren van de rubberen ringen van de sifon als een noodzakelijke service en proberen hier dan ook alleen kostendekkend te werken. De prijs van de ringen en de verzendkosten zijn hier op gebaseerd en zijn dan ook veel lager dan bij andere partijen. Helaas hebben we u hier niet van kunnen overtuigen en geeft u ons een onvoldoende voor het rekenen van 2,95 verzendkosten, ondanks dat deze vooraf met u zijn besproken. We vinden het natuurlijk erg jammer dat u onze service hierin niet hebt kunnen waarderen, maar hopen dat u de sifon weer goed kunt gebruiken met de nieuwe ringen. Met vriendelijke groet, Team Drainhandel.nl

Snel

Snelle levering en duidelijk montage omschrijving.

Prima informatie goede service alleen bezorging ging mis daar over gewelddadige is goed geregeld door drainhandel

Slechte kwaliteit net bedrijf

De kwaliteit van de Drain was bar slecht,de service daarentegen erg goed en vlot.

Contact en website zijn goed

Drain die ik wilde hebben, kon pas later geleverd worden, via de website. Deze drain toch bestelt. Kreeg een extra email, dat deze drain later pas geleverd kon worden. Contact is goed, en website overzichtelijk. Wacht de levering af, en kan daarna de hele beoordeling geven.

Snel geleverd, goeie prijzen en genoeg keus. Ook de site was duidelijk.

Snel en vriendelijk

Eerst verkeerde levering, maar snel en netjes opgelost

Snelle en correcte levering

Mooie goot snel geleverd

Veel keuze en snel geleverd

Zie boven

Snel, één van de weinige die ook echt leveren de volgende dag.

Als professional bestel ik mijn materialen tijdig. Dit was de eerste keer dat ik bij Drainhandel bestelde, maar dat ik het de volgende dag al in huis zou hebben, dat gebeurt niet vaak. Dit was dan ook niet de laatste keer.

lekker snel