Reddende engel(s)

Had een douchegoot nodig van 100cm voor mijn badkamerproject. Was niet voorradig. Toch ergens 1 vandaan weten te toveren, heel eeg bedankt voor de moeite!!!

Top service super garantie

In januarie vloerwerwarming aangeschaft. Tot juni in de doos laten zitten omdat we toen pas gingen verbouwen. Na installatie thermostaat, bleek het scherm defect. Gebeld en zonder zeuren hebben ze deze gratis omgeruild!! Susanne bedankt! Gr. Kris

uitstekend

Goede service en snelle levering zoals ze beloofd hebben

Gewoon tevreden!!!

Vlotte afhandeling vsn de bestelling!

Weliswaar een korte maar prima ervaring.

Het ging mis met de door mij bestelde douchegoten. Bezorgdienst DPD maakte er een rommeltje van. Zowel ikzelf als een medewerkster van Drainhandel hebben daar 'achteraan gezeten'. Dit had tot gevolg dat de filiaal-manager Amersfoort van DPD, de douchegoten persoonlijk kwam brengen in Arnhem, helaas een week later dan de bedoeling. Maar hij, de DPD-manager, maakte ook excuses voor het ongemak.

Heel goed, meer kan ik er niet over zeggen

Perfect!!!!

Snelle levering, kwaliteit kan beter

De levering was erg snel. De kwaliteit kan iets beter. Nu een een kunststof stankafsluiter en haar rooster. Dit kan vervangen worden door metaal.

AFSPRAKEN GOED NAGEKOMEN

GELEVERD ZOALS OMSCHREVEN EN BELOOFD

Klant vriendelijk en scherpe prijs

De drain die ik wilde bestellen, was op dat moment niet voorradig. Een vriendelijke vrouw maakte een betaallinkje en plaatste mijn bestelling. Zodra het onderdeel weer beschikbaar was, zou het mij toegestuurd worden, na twee weken was het keurig afgeleverd.

Bestellen ging heel makkelijk. Duidelijke website. En hele snelle levering

Alles oké

Goed geholpen, prima informatie

Goed geholpen in mijn zoektocht naar een douchegoot

Verstand van zaken

Technisch probleem bekeken en snel tot een oplossing gekomen.

geweldig service en een goede prijs.

na het aanvragen van een offerte kreeg ik snel een reactie met een goede prijs. besteld en de zelfde week nog opgehaald. super bedankt.

Prima ervaring met Drainhandel.nl

Drain is besteld en snel geleverd, helaas had de verpakking een beschadiging, net als de PVC uitloop van de drain welke in stukjes uit de verpakking kwam. Drainhandel een mail gestuurd met foto’s van het beschadigde onderdeel. Werd absoluut niet moeilijk gedaan en dezelfde dag werd een nieuw pakketje verzonden met een nieuw onderdeel. Betere service kan je niet wensen!

Snelle levering!

Goed materiaal

Makkelijk besteld en snel geleverd

Snel antwoord op vraag over niet-voorraad produkt

De douchedrains die wij wilden, waren niet op voorraad en werden pas verwacht over 6 weken. Dat was voor ons te laat. Per e-mail werd aangeboden de basis direct te leveren en de inleg t.z.t. en daarmee konden wij direct installeren. Heel mooie en snelle oplossing.

Snelle en goede levering

Nette service, kwaliteit wat minder

Snel en juist geleverd. Maar de kwaliteit vindt ik minder.

We vinden het jammer dat u de kwaliteit van uw product niet als goed beoordeeld. Voor onze producten kiezen we altijd voor kwalitatief hoogwaardige materialen, zodat de douchegoot garant staat voor jarenlang doucheplezier. Wij zijn er daarom van overtuigd dat onze producten zeer goed scoren op prijs/kwaliteit verhouding. Helaas hebben wij geen contact met u kunnen leggen om te achterhalen wat u precies bedoelt met uw opmerking. Indien u dit alsnog aan ons kunt laten weten, dan stellen we dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Het team van drainhandel.nl

Snelle en nette behandeling goed verpakt

Mooi product

Goede omschrijving Mooi dat het sifon en haarfilter ook in het zwart is, dit is bij veel andere zwarte drains niet zo.

Meerdere keren besteld naar volle tevredenheid.

Snelle service puik product

Het enige negatieve dat ik zou kunnen verzinnen is dat er producten uitverkocht waren. Doen blijkbaar goede zaken... Goed product tegen een schappelijke prijs. Super snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van de verzending.