Snelle en vlotte levering

Snel en vlot geregeld. Prima drain, is op de dag van bezorging al ingebouwd en doet het prima.

Aan de telefoon prettig geholpen, gemakkelijk bestellen. CityLine Los RVS inzetstuk sifon voor douchegoten. CityLine Los RVS haarfilter voor douchegoten. Beter als origineel kunststof onderdelen.

Goede snelle service

Bestelling snel bezorgd en toen er een onderdeel stuk bleek te zijn, werd het direct opgestuurd. Goede snelle service!

Goed bedrijf

Super Super snel binnen 24 uur geleverd aanrader!!!!

Op tijd het juiste produkt geleverd

Goede voorlichting

Ik bestelde om 16 uur en toch de volgende dag al bezorgd! Keurig 30 min voor bezorging gebeld dat men er aan kwam. Top winkel!

top snel geleverd en prima in orde

Alles compleet en snel geleverd, ook veel goedkoper dan bij andere zaken. heel erg blij mee!

Goed materiaal en supersnel reactie en geleverd

Duidelijke site met veel keus. Simpele betalings mogelijkheden. Snelle reactie. Supetsnel geleverd en je word keurig op de hoogte gehouden.

Snelle levering ..

Super product

Nette en duidelijke site en afhandeling

Keurige en duidelijke afhandeling.

duidelijke website , goede prijs / kwaliteit verhouding.

Snel en netjes

Het zou mij heel veel tijd bespaard hebben als u er een flexibele afvoer buis bij verkopen, helaas kwam ik daar later achter, nu heb ik met kunstof hoekjes en bochten de afvoer verbonden, erg lastig en moeilijk. Met een flexibele buis voor de aansluiting was ik veel sneller klaar geweest en had ik ook niet zo veel hoeven uitbreken in de vloer Hopelijk heeft u hier iets aan met vriendelijke groet, Andre Beijersbergen van Henegouwen

Snel en scherpe prijzen

Onderdeel goot binnen 24 uur geleverd

Prima levering

Prima product, levering mooi op tijd. What you see is what you get.

Slecht. 1 keer maar nooit meer!

Een week moeten wachten op de douchegoot. Verschillende keren gebeld naar de vervoerder maar geen respons. Na vier dagen contact gezocht met Annelies van der Ende van Drainhandel. Het kwam er op neer zoek zelf maar weer contact met vervoerder want wij doen niets. Totaal geen service naar de klant toe. Voor ons 1 keer maar nooit meer!

Heel goed en een aanrader voor een ieder.

Het aangekochte product werd deskundig uitgelegd hoe het werkt. Erg vriendelijke dame die ons hielp.

Heel fijn geholpen

betrouwbaar

goede en snelle levering

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Zeer goede ervaring snelle levering

Snelle en adequate levering

het uitzoeken van de juiste drain was heel makkelijk door goede omschrijvingen van de producten. Het bestelproces was goed. Levering snel, deugdelijk en op tijd!

Top levering

Super snel en keurig verpakt geleverd.

Subliem!

Snelle reactie en levering.

Mooi draingoot

De bestelling is prima verlopen , je wordt goed op de hoogte gehouden ivm de verzending . Keurig verpakt en de draingoot ziet er mooi uit .(moet nog geïnstalleerd worden)

Netjes en correct volgens beschrijving.

bestelling gedaan en bestelling snel bezorgt

Ik heb de douchegoot die ik wou makkelijk kunnen bestellen en voor een goede prijs. De bezorging kwam ook mooi vlot. Dus ja het ging uitstekend.