Netjes vlot geleverd

Drain ziet er mooi uit en zal niet misstaan in onze douche

Zeer snelle levering

gewoon goed

Prima stevige goot

Door omstandigheden buitensporig veel druk moeten uitoefenen op de Drain deze gaf echter geen krimp!

Snelle en goede service

Snelle levering goede service

Prima ontvangen direct in huis

Eerder ook gebruikt. Gode staat ontvangen

Prima spul en snel geleverd

Fijne ervaring

ze leveren een prima product

Als ik mijn huis ga verkopen dan kan ik de verbouw kosten in mindering brengen voor de belasting. Maar van Drainhandel heb ik geen nota ontvangen en kan ik dus later geen bewijs overleggen. Op mijn verzoek om een factuur naar mijn email adres te sturen is helaas niet voldaan. Als ik een als nog een bewijs van mijn betaling ontvang wil ik best mijn beoordeling van Drainhandel aanpassen.

Wat een wereldbedrijf, meedenkend en een goede service!

Vriendelijke ervaring via de telefoon, en toen ik de fout maakte om een te korte drain te kopen mocht ik deze ruilen. De prijs is zeer redelijk als ik deze vergelijk met allerlei andere bedrijven die “aanbiedingen “ hebben.

Mooie drain snel geleverd

De drain is precies wat we zochten goede kwaliteit en snel geleverd

Uitstekend geholpen

Ik ben heel goed geholpen door Donnee. Zij heeft mij duidelijk en geduldig antwoord gegeven op mijn vragen en goed geadviseerd. De juiste artikelen meegegeven.

Top!!

Fijne, vriendelijke afhandeling!

snel geregeld

vlotte levering en degelijk materiaal

zal er nog bestellen , daar ze correct en vlug verzenden

Goede keuze, snel bezorgd.

Het was makkelijk te bestellen, goed te zien op de website. Wat meer maat gegevens zou prettig zijn, maar erg goed.

top

goed geregeld

Duidelijke site, snelle levering

Product s,avonds besteld dag erop in huis

Ik had niet de juiste afmeting van de drain besteld. Met één telefoontje kwam alles goed. Goede service. Top..

Goeie producten voor een prima prijs! En snel geleverd!

Goed telefonisch bereikbaar.En meedenkend. aan de balie ook goede service

Uitstekend.

Medewerkers denken mee en geven prima service

Perfecte service!

Snelle en correcte levering! Foutieve bestelling door mijzelf, heb ik direct en zonder problemen kunnen ruilen. Hier werd direct actie ondernomen en binnen 2 dagen had ik alsnog mijn juiste artikel. Gewoon perfecte en correcte service!

goede prijzen

Mijn ervaring met de bezorgdienst ( DPD België) was niet zo goed. Ze hebben 2 dagen achterelkaar aangegeven dat ze kwamen dus 2 middagen thuis gezeten.