Top product, goede service

Snel. Volley

Goede snelle levering

Snelle en nette levering

Snelle levering, goed product

De drain welke ik heb ontvangen voldoet exact aan mijn verwachtingen. Het enige wat nog toegevoegd kan worden aan de inhoud van de doos is de waterdichte pasta waarmee je de meegeleverde kraag/manchet in kunt smeren. Maar ja dan ben je niet meer de goedkoopste

Bestelling netjes en in goede staat geleverd. Ik kon zelfs de bestelling wijzigen voordat het bezorgd was. De opgegeven maat bleek niet juist en via e-mail kon ik dat wijzigen en dat werd meteen overgenomen zonder dat ik eerst moest annuleren en opnieuw bestellen. Het werd toen heel vlot bezorgd.

Goed en snel

Snel geleverd en goed product voor de prijs

Mooie drain

Snelle levering, mooie drain

snel iemand aan de telefoon die mijn probleem snel oploste.

Goed bedrijf, met schappelijke prijzen, ook voor verzending.

vlot geleverd, 1 dag later al in huis. Goed verpakt,

Snelle levering.

Snelle levering en goed verpakt.

Snelle levering goed verpakt

professioneel kundig advies en dito levering

Ik had wat vragen omrent het waterdicht maken van de daarin. Drainhandel geeft daarin het advies om met 2 componenten te werken voor lange levensduur ipv met kit. Uitstekend advies, correcte levering en ondersteuning. Top bedrijf!

Fijne ondersteuning bij een order die door de bezorgdienst heel laat werd geleverd

Ik zou hier zo weer bestellen.

Top goed geregeld

Mooie drain!!

Goede site en snelle levering

Ik heb uiteindelijk de Mapei kit besteld om de badkamer waterdicht te maken. Op de site was goed alle informatie te vinden. Bestellen was makkelijk en binnen 2 dagen snel geleverd.

Vlotte Bestelling, Snelle levering !

Vlotte Bestelling, Snelle levering !

Goede producten en communicatie

Correcte en vlotte levering

Zo doorgaan

Erg mooi product, voor nette prijs en snelle levering.

Mooie RVS douchegoot met RVS afvoer, brede flensrand en handige sifon

Geruime tijd geleden besteld en veel te laat gekregen was iets fout gegaan

Een douche drain besteld en paar keer gebeld maar niemand te bereiken, denk tussen kerst en nieuw en nieuw jaar vakantietijd,toch weer in 2023 een douche drain geleverd gekregen, er was iets fout gegaan, maar wel netjes opgestuurd en daarom geef ik een voldoende een 6 omdat ik er toch veel mee ben bezig geweest, en ik had wel een doos gebak verwacht voor de onrust in mijn lichaam en onrust,maar dat kunnen ze misschien nog wel doen en dan krijgen ze een 10

Prima product, snelle levering.

Aaanrader!

Goede service en kennis van producten.

Dames hebben mij goed geholpen om de juiste keuze te maken.