Snelle bezorging goed product

Snelle levering Goed product Vriendelijk telefonisch contact

Mooie douchegoot

Mooie douchegoot gekocht voor schappelijke prijs. Goede informatie op de website. Enige minpuntje was dat er een waterkerend membraam zou worden bijgeleverd maar dat zat er niet bij

Snelle levering. Komt afspraken na

Snelle levering. Is overeenkomstig het bestelde.

goed product goede service

geleverde douchegoot bleek niet te zijn wat we besteld hadden, maar dit werd soepel en snel opgelost; goede service!

Had mijn bestelling wat later besteld, gebeld en gevraagd of het toch nog verstuurd kon worden. Volgende was het binnen. Over de drain durf ik niks te zeggen, ik heb de aannemer niet horen klagen dus geen nieuws goed nieuws

Snelle levering van een goede drain

Ik koop al verschillende jaren bij Drainhandel, nooit problemen! Vrouenraets tegelwerk

goede service

We kregen de douchegoot snel geleverd, nadat bleek dat er een onderdeel niet het juiste was, is het razendsnel omgewisseld.

Prima prestatie prijs/product

Prima prestatie prijs/product

goede service

Goeie en snelle service

Makkelijk besteld en netjes verpakt geleverd

Goede servis

Mooi pasvorm onderdelen,en betaalbaar. Ben supper blij mee

Fijne service!

Ik heb geen douchedrain besteld bij Drainhandel.nl Maar tijdens een verbouwing en het hergebruik van een bestaande douche. Had ik twee stelvoeten nodig, deze zijn keurig en snel naar me toe gestuurd! Prima bedrijf.

Ik schreef u over mijn probleem met de ontbrekende stank afsluiter en kreeg gelijk een reactie. Top. Mijn pech: hij past niet. Erg jammer.