uitstekende service

Nog nooit besteld maar na mijn bestelling binnen te hebben gekregen is dit voor mij nu de leverancier waar ik moet zijn voor een goed advies en zeer ruim assortiment van uitstekende kwaliteit.

Prima snelle levering en juiste artikelen

Even 1 ding, de spullen iets beter in pakken. Mijn doos was helemaal kapot,

top

ik had verkeerde drain besteld , heb even gebeld met een medewerker en die heeft het keurig opgelost, TOP

Levering pefect, en optijd. Product erg matig de lasnaden vd pootjes lieten te wensen over niet goed

Levering keurig optijd, product matig en slecht gelast vooral de pootjes vd drain.

Keurig netjes geleverd

Goeie ervaring en snel.geleverd

Paste precies

Nog bedankt

Vlot geleverd, betaling was makkelijk, prettige filter/zoekmachine. Artikel nog niet echt goed bekeken maar zag er goed en compleet uit voor een nette prijs. Als ik weer wat nodig heb ga ik eerst bij Drainhandel grasduinen.

Prima ervaring, doen wat je vraagt

Snelle levering voor een prima prijs.Hier bestel ik de v

Hier bestel ik de volgende keer zeker weer super kwaliteit voor een prima prijs.

Snelle en correcte levering

Prima ervaring gehad met aanschaf van een drain. Prijs en levertijd prima in orde.

Goed product, snelle levering.

Middags laat besteld, de volgende morgen voor 10 uur in huis.

Mijn bestelde goederen volgens afspraak netjes en op tijd bezorgd En dit alles tegen een goede prijs.

Ik ga zeker terug.

Goede service en verpakking. Klantenservice was heel behulpzaam. Ik ga zeker terug.

Snel en goed geleverd.

Besteld en het is zeer snel geleverd. Verder geen problemen. Gewoon besteld en korrekt geleverd goede kwaliteit rvs breede afvoergoot. Ziet er mooi uit.

Onderdeel stuk

Er was een mof stuk. Twee dagen later nieuw geleverd! Top.

Vriendelijk en snel geholpen

Prima plek voor badkamer artikelen

Snelle- en goede levering.

Wat een snelle service

Perfect!!! Last minute kreeg ik van de installateur te horen dat de drain afvoer verkeerd zou zitten en hij zou te klein zijn. De sanitair winkel kon niet zo snel meer aan een andere komen. Op internet kwam ik direct bij jullie uit. Wat een keus. Top! Kon helemaal volgen waar mijn bestelling was en een dag later werd de drain al thuis bezorgd.

Gewoon goed

besteld en snel in huis

een goede kwaliteit van het materiaal en leuk betaalbaar

Goed product en goed geholpen

Product goed tegen mooie prijs. Vooraf telefonisch contact voor welke type en uitstekend geholpen.

Super snel

De eerste was verkeerd maar de tweede was super snel en zit er al in

Besteld en ontvangen.

Besteld en ontvangen.